55.rész

3.5K 184 0
                                    

Szeptember 1.

+18!

Shawn egész végig vadul csókolt és ez tetszett nekem. Óvatosan lefektetett az ágyra majd könnyedén levette rólam az összes ruhát. Meztelenül álltam előtte...szégyeltem magam hisz soha nem szerettem a testem.

-Gyönyörű vagy.-hajolt fölém Shawn majd egy gyengéd csókkal ajándékozott meg.

Miután már rajta sem volt ruha fölém hajolt újból, és a hasamat kezdte csókolgatni. Fennébb és fennébb haladt majd a melleim közt megállt. Kikerekedett szemekkel néztem rá, hogy mi lehet a gond de ő csak mosolygott egyet és a nyakam felé haladt.

Mikor a nyakam megcsókolta, az egész testem beleremegett. Kissé megharapta majd szívni kezdte.

Egy halk nyögés hagyta el a számat majd éreztem ahogy Shawn csak elmosolyodik és megcsókol.

Mélyen szemembe nézett majd elvesztem tekintetében. Pár emlék játszódott le bennem amit vele éltem át majd ezekből a visszaemlékezésekből egy kissé bizsergető érzés józanított ki.

Shawn belémhatolt majd gyengéden kezdett el mozogni. Közben még csókokkal halmozott el és halk nyögések hagyták el mindkettőnk száját.

Nem kellett sok idő mire mindketten, kissé izzadtan feküdtünk le egymás mellé. Nagy sóhaj hagyta el számat majd éreztem ahogy Shawn erős karja átölel majd betakargat gondosan.

-Jó éjt Shawny.-suttogtam fülébe fáradtan.

-Aludj jól.-nyomott puszit homlokomra majd csak egymáshoz bújva elaludtunk.

❌❌❌

Szeptember 2.
Reggel korán keltem így gyorsan letusoltam, megmostam a hajam majd felöltöztem... egy cicanadrágot húztam fel egy átlagos fehér pólóval és mivel még egy picit csípős volt a reggel ezért felvettem Shawn felsőjét... gondoltam, hogy amiről nem tud az nem fáj neki.

Eközben kész lett a kávém és felmentem a szobámba majd kiültem a teraszomra. A teraszom az útra nyílik ezért miközben kortyolgattam a kávét a rengeteg diákot figyeltem akik siettek az iskolába...

Kissé bűntudatom volt, hogy ott kellett hagyjam a kis 15 fős osztálykámat de remélem büszkék lesznek majd rám, ha meglátnak a TV-ben.

-Manó?-lépett ki a teraszomra Shawn egy szál boxerben közben pedig a szemeit dörzsölgette.

Annyira aranyos volt a kócos hajával, fáradt fejével... egész nap nézni tudtam volna.

-Jajj Tee...-szürcsöltem be az utolsó korty kávét majd bementünk a teraszról.-Gyere gyorsan öltözz fel. Ma lenne kedved menni valamerre?-mosolyogtam rá.

-Mindegy hova megyünk csak veled legyek.-csókolt meg majd megöleltem.

-Rég voltál haverokkal...nyugodtan legyél velük.-mosolyogtam rá.

-Áhh sajnos hanyagolnom kell őket...muszáj. Most muszáj még rengeteg dolgot elintéznem... a koncerteket nem lehet halasztani.

-Oh tényleg.-vágtam szavába.-Én melyik koncerteken fogok énekelni és melyik számokat?-vetettem rá egy kissé furcsa mosolyt.

-Jajj baba...Te szerintem csak a harmadik fellépésen fogsz énekelni. Addig gyakorlunk és készülünk. Ne aggódj, időben szólok,hogy melyik koncerten fogsz Te is énekelni.-szólt majd megfogta a kezem és mielőtt szóltam volna lesiettünk a konyhába.

Már mindenki felébredt és frissen ültek az asztalhoz. Mi is odaültünk majd jött Fredtől egy kérdés...

-Ma megyünk valamerre?

-A hétvégi házunkhoz...-nézett unott szemekkel keresztapu a fiára...

-Jujj és még nem pakoltunk be.-néztem Shawnra.

-Akkor reggeli után míg elpakoljuk az asztalt addig bepakolsz.-mosolygott anyu.

-És Shawn?-fogtam meg Shawn kisujját.

-Én hazasietek és összepakolok.-nyomott egy nagy homlokpuszit.

A reggeli végeztével, Shawn hamar elment a cuccaiért, majd én is bepakoltam egy túratáskába minden olyan dolgot amit fontosnak találtam.

Már délelőtt 10:40 volt mikor apu a kocsiba kezdte pakolni a cuccainkat. Azért aggódtam, hogy Shawn vajon mikor jön... a telefont nem vette fel és nem tudtam elképzelni, hogy mi tart ilyen sokáig...

Mikor már szinte minden minden csomagot bepakoltunk, Shawn egy taxiból pattant ki egy nagy, Adidas-os táskával majd felénk sietett.

-Ne haragudjatok!-nyomott nekem egy szájrapuszit Shawn majd a csomagját is a miénk közé tette.

Beültünk a hátsó ülésre, én meg Shawn majd a nagy csendet megszakítottam egy kérdéssel.

-A kocsid?

-Otthon. Ott jó helyen van és nem kell érte aggódnom.-húzott magához Shawn majd anyuék is beültek a kocsiba majd apu elindította az autót.

Hát ez érdekes kirándulás lesz...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now