Reggel amint felébredtem eszembe jutott,hogy itt fekszik mellettem Shawn. Fejét a hajamba temette, erős karjai pedig szorosan öleltek engem. Telefonomért nyúltam de mikor bekapcsolni próbáltam rájöttem, hogy ez lemerült.Beraktam a telefonom töltőre és ezután Shawn telefonjáért nyúltam aminek a háttere én vagyok. Szuper és pont egy olyan kép amin alszom. Az idő 11:45 volt így gyorsan visszaraktam a telefonját az asztalra és kibújtam kezei közül. Halkan kinyitottam szekrényem majd egy ruhácskát vettem elé. Full fehér volt így a szülinapra ez teljesen tökéletes. Befutottam a fürdőbe megmostam a hajam majd megszárítottam és picit begöndörítettem. Megmosakodtam, pici szempillaspirált tettem magamra és felvettem a ruhát. Úgy gondoltam jól nézek ki majd mikor visszamentem Shawn ült az ágy szélén. Haja kócos volt és karikás a szeme. Annyira aranyos. Mikor az ajtóba megálltam tekintete rám szegeződött.
-Jó reggelt hercegnő! Gyönyörű vagy ma reggel!-mosolygott.
-Kelj fel,öltözz és mosakodj meg. Addig reggelit csinálok. Siess!-mondtam majd lerohantam a lépcsőn.
Tojásrántottát készítettem majd mikor pont kiraktam a kaját a tányérra akkor jelent meg Shawn. Leültünk és kajáltunk. Hosszú beszélgetés után elpakoltam az asztalt és elmosogattam. Mikor ránéztem az időre már 12:45 volt. Kb.fél óra kell,hogy elérjünk Cameron-hoz ha jó nyugisan sétálunk. Mikor felmentem a szobámba Shawn feküdt az ágyamon és telefonját nézegette.-Képzeld azt tudod,hogy terhes vagy és babát vársz tőlem?-röhögött. Én csak értelmetlenül néztem rá majd a kezembe nyomta telefonját.
"A hírek szerint Shawn Mendes barátnője,Maja Smith babát vár . Vajon ez megrontja a kapcsolatukat? Túl korai volt a babavállalás?"
Olvastam a cikk címét de nem érdekelt ezért inkább leraktam a telefont az asztalra majd ráültem Shawn pocijára.
-Hmm cica-nézett rám perverzül Shawn.
-Szeretlek-csókolgattam a száját és nyakát.
-Én is-csókolt meg majd nem bírtam, csók közben elmosolyodtam. Egyszerűen imádom Őt. Mikor újea időt néztem láttam,hogy már délutan 1:20 volt.
-Elmegyünk sétálni?-kérdeztem Shawn-tól.
-Igen menjünk!-állt fel az ágyból,elrakta a telefonját és én is az enyém majd felkapott a hátára és úgy vitt le a földszintre. Hamar cipőt húztunk majd kézenfogva kiléptünk az ajtón. Az úton elbeszélgettünk pár értelmetlen de fontos dologról. Mint például az utazás, milyen helyeket látogatunk meg stb.
Mikor odaértünk Cameron házához megszólaltam.-Menjünk be Cameron-hoz picit!-kérleltem Shawnt aki rábólintott.
Kopogtattunk majd Samantha nyitott ajtót. Sam elhúzott engem a konyhába majd mondta Shawn-nak, hogy hátul van a hátsóudvaron Cameron és,hogy ott keresse. Sam kezembe nyomta a tortát majd hátra lépkedtünk. Mikor megjelentünk Sam-el a tortával akkor kezdtük el énekelni a szülinapi dalt. Miközben énekeltünk körbenéztem és minden tele volt lufival meg szalagokkal. Persze itt volt minden haverja és a tesója is.
Mikor befejeztük a dalt oda emeltem a tortát és kifújta a gyertyákat majd elvette a tortát, lerakta az asztalra és megölelt jó szorosan. Majd lerakott a földre és minden haverjának megköszönte ezt,hogy szerveztünk neki egy bulit.-És erről Ti mind tudtatok?-nevetett Shawn és körbenézett mindenkin.
-Persze haver, meglepetés volt.-mondta Cameron.
-Hát tényleg meglepődött!-mondta Sam.
-De ezzel nincs vége!-mondta Louis majd megfogta Shawn karjait és Tate a lábát él beledobták Shawn-t a vízbe.
Én nevettem a legjobban majd mikor kimászott a medencéből csak röhögött mindenki.
-Jól áll rajtad a vizes póló!-nevettem el magam.
-Ennyire nevetsz?-mondta Shawn és rám nézett majd erősen megszorongatott.
-Hát még szép ,hogy jól áll rajta a vizes póló.-mondta egy ismerős hang és mire ezt meghallottam, Shawn elengedett és a hang irányába nézett mindenki.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...