149.rész

1.8K 127 2
                                    

Augusztus 9.
-Shawn, nem zavar, hogy mindjárt kinyomod a belem?-nyögtem ki levegőért kapkodva.

-Nem, nem zavar-feküdt rám teljesen majd egy nagy lökéssel lerugtam magamról majd a fiú a földön hevert.

-Hé-futott nekem mire bebújtam a takaró alá.

-Hagyj-nevettem fel.

-Hercegnő, gyere elő-ölelt meg a pokróccal együtt.

-Megfulladok baszki-jelentettem ki majd elengedett én pedig bementem a mosdóba.

Levettem a ruhámat majd a sminkemet is lemostam. Hamar letusoltam majd hagytam, hogy Shawn is elintézze a dolgait. Nem volt neki sem sok idő és mikor visszaért látta, hogy Félix az ő helyén fekszik.

-Maja én ott nem alszok, tudod, hogy allergiás vagyok a kutya szőrére-jelentette ki komoran.

-Ne mondd, hogy most huzatot kéne cseréljek. Akkor aludj a vendégszobába-vontam vállat majd tovább nyomkodtam a telefonom.

-Nem lehetsz ilyen-dobta nekem az öltönyét.

-Nem akarom majd kivasalni, szóval kérlek ne dobigáld.

-Na de asszony!-nevetett fel mire komoran ránéztem, lekapcsoltam a villanyt és a telefonom töltőre tettem.

-Ott a vendégszoba, ha valami nem tetszik lehet oda is menni.

Nem szólt csak szépen összefogta a ruháját majd befeküdt mellém. Éreztem teste forróságát, lélegzetét majd a következő pillanatba egy nagyot tüsszentett mire felkuncogtam.

-Maja Smith ne nevess-váltott komolyba.-Átmentem a vendégszobába.

Én csak aludtam tovább, vagyis próbáltam. Az a gondolat, hogy Shawn ott van a túlsó szobában és külön alszunk, egyszerűen szörnyű. Megfogtam a pokrócot, párnát majd átmentem hozzá.

-Megjöttem-szóltam halkan mire helyet adott maga mellett és befeküdtem.

-Ennyi ideig nem bírod nélkülem-kuncogott.

-Haha... amúgy nem gondolod azt, hogy megkéne beszélni az esküvőt? Szerinted mikor lenne jó?

-Baba, nem kell elsietni. Októberben?

-Hát én a legjobban a születésnapomon örülnék ha megtartanánk. Ez lenne a legjobb születésnapi ajándék-fordultam vele szembe.

-Az tökéletes. A buli után legyen a nászút?-simított végig arcomon.

-Az szerintem tökéletes. Remélem valami különleges helyre megyünk-mosolyodtam el majd belebújtam mellkasába.

-Inkább aludjunk, ezt még majd megbeszéljük.

❌❌❌

Augusztus 9.
Reggel arra ébredtem, hogy megint rajtam fekszik.

-Shawn-akartam lelökni mire felhorkantott.-Na gyerünk már!

-Mi az?-mormogta reggeli fáradt hangján.

-Kinyomod a belem de oké látom nem zavar-nyögtem ki majd félre tóltam az izmos testét.

-Ah baszki olyan szörnyűséget álmodtam-fogta a fejét Shawn.

-Ja eléggé kemény lehetett ha rajtam feküdtél-száltam ki az ágyból.

-Azt álmodtam, hogy elutaztál Németországba. Európába-fogta a fejét.

-Igen, mert ma este tényleg megyek Németországba-kacagtam fel miközben összefogtam a pokrócomat.

-Mi? Ne! Maradj még itthon-ugrott ki az ágyból majd átölelte hátulról derekam.

-Nem lehet, koncertem van holnap este Münchenben. De sietek haza.

-Ja csak én 3 nap múlva Manhattanbe megyek. Aztán Las Vegas. Úgy érzem, hogy augusztusba nem fogunk sokszor találkozni-puszilt bele hajamba.

-A szeptemberem is be van táblázva nekem-mentem át a saját szobámba.

-Az enyém úgyszintén.

-Szerintem-ültem le az ágyamra-Októberbe kéne legyen az esküvő. Novemberbe lesz egy hét amikor itthon lehetek és a többi hétben Európában utazgatok koncertekre. December elején is de a karácsony és az új év az persze szabad nekem is, mint mindenkinek.

-Kibírhatatlan lesz. Ilyenkor azt kíván, hogy inkább ne lennék híres, hogy csak veled lehessek. Szeretem a rajongókat de annyira rossz nélküled.

-Hidd el, tudom de lesznek közös koncertjeink is-fogtam meg a kezét majd megcsókoltam.-Inkább töltsük együtt ezt az utolsó napot rendben?

-Rendben. Na de hová szeretnél menni?-csillant fel a szeme.

-Elmehetnénk a kocsiddal a lovardába-vetettem rá egy percerz mosolyt. Épp rám akart mászni mikor visszafogtam.

-Nana, nyugi-leheltem egy csókot majd hirtelen végigsimítottam férfiasságán majd felálltam. Nem léphettem egy lépést sem mivel visszahúzott és az ágyba lökött.

-Most magamévá teszlek-suttogta a fülembe mire kirázott a hideg. Nem menekülhettem, mivel a kezeimet lefogta és csípőjét nekem nyomta. De miért is szeretnék menekülni?

Elérhetőségeim:
Instagram: @csikiagii
Snapchat: @csikiagnes
Twitter: @lLLUMINATE1

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now