Október 15.
-Shawn mit csinálsz?-ordibáltam Shawnnak de nem igazán hallotta, felvette a lányt a nyakába majd csak énekeltek. Én is ott ültem a srác nyakába és a csaj kb.5 percenként megütött én meg már alig bírtam nyugodt maradni. Azon kívül tetszett a koncert amit Dua Lipa lenyomott. A végén már a hangom is elment annyit sikítoztam és énekeltem.Hajnali 3 lehetett mikor kiértünk a tömegből. Idő közben elvesztettem a srácot akinek a nyakába ültem, Shawn pedig a lányt. Egy taxit hívtunk és hamarosan a szállásunkon találtuk magunkat. Nem szóltam csak lehúztam a cipőmet és a piros kanapéra ültem. Shawn levette szintúgy a cipőjét majd velem szembe, a kanapén helyezkedett el. Nem szóltunk egymáshoz hisz tudtuk: mindketten hibát követtünk el.
-Miért csináltuk ezt? Hisz friss házasok vagyunk...-szólaltam meg 10 perc ordibáló csend után.
-Bánom, már bánom.
-Mindketten megbánást érzünk. Én azt hiszem, meg tudok bocsájtani.
-Szeretlek-tárta szét karját Shawn mire nyakába ugrottam.
-Menjünk haza, folytassuk ott-suttogtam mire ő bólintott majd a házba húzott és összeölelkezve aludtunk el.
❌❌❌
Október 17.
Már otthon tudhattuk magunkat, vagyis inkább Kanadában, Shawn szüleinél. Finom vacsorával fogadtak majd e közben egy fontos hívást kellett fogadnom. Peter hívott, mivel egy koncertet szervezett be holnap utánra még pedig Los Angelesben. Azt is mondta, hogy ezt már múlt héten beszervezte és az összes jegy elkelt. Kissé haragudtam rá, mert nem szólt hamarabb és a nászút után egyből koncerteznem kell. Hogyan mondjam meg a férfemnek?
•••-Shawn...-szóltam hozzá Shawnhoz aki éppen gitározgatott nekem.
-Mondd kincsem-mosolygott rám.
-Holnap után koncertem van... el kell holnap utaznom-sóhajtottam.
-Semmi gond... nekem is hamarosan... pontosabban 20.-án-feküdt be mellém az ágyba.
-Holnap még gyakoroltatnom kell a hangszálaimat.
-Albumod hogyan készülget?-kérdezte miközben frissen mosott hajába túrt.
-Remélhetőleg márciusba piacra dobhatom. Tiéd?-leheltem csókot vérvörös ajkaira.
-Nekem is február felé kikerül. Büszke vagyok rád kincsem-csókolt meg.
-Aludjunk-hajtottam mellkasába fejem majd mély álomba merültem.
❌❌❌
Október 19.
-Készen állsz Maja?-simított végig hátamon Peter, a mendzserem. Kint sikítozást hallottam majd csak bólintottam. A fények elhalványultak én meg kisiettem a színpadra. Elképesztő, hogy egy év elteltével most 15 ezer embernek éneklek akik szeretik ezt.A szinte két órás koncertet a Shawnnal írt közös számunkkal zártam és ebben a pillanatban megpillanottam őt: Shawn ott állt egy biztonsági mellett és énekelte velem együtt a dalunkat. Persze nem hallottam csak a tátogását láttam, az egész közönség velem együtt énekelt.
-Köszönöm Los Angeles!-köszöntem meg a koncertet majd nem a backstagebe hanem Shawnhoz rohantam.
-Mit keresel itt?!-kacagtam majd együtt futottunk a backstagebe.
-Holnap én is itt koncertezek-csókolt meg majd teljesen elvonultunk a backstagebe.
-Megleptél-csókoltam meg újra és újra.-Aludj nálunk!
-Ahogy gondolod-mosolyodott el majd miután szóltam a mendzseremnek elindultunk.
Már a kocsiban ültünk amikor Shawn szólt:
-El akarlak vinni vacsorázni. A legközelebbi előkelő vendéglőbe vigyen kérem-szólt Shawn mire a sofőr bólintott.
-Nem is úgy öltöztem..-néztem magamra. Egy bőrdzsekit és fekete farmert viseltem. Shawn is fekete farmert és egy laza pólót viselt. Egyszerűek voltunk...mint mikor megismerkedtünk.
•••Az étteremben a kajára vártunk. Shawn mesélt, hogy hogyan képzelte el az új albumját, koncertjeit, túrné majd szóba esett a közös jövőnk...
-Annyira szeretném a közös gyerekünket a kezemben tartani... majd tudod...mikor megtörténik...-áradozott.
-Tudom, hogy te leszel a legjobb apuka...de hat évet még várjunk... karrierünkkel azután mit kezdjünk?
-Hát legfontosabb akkor a család...persze ott leszek veled akkor is míg meg születnik a pici, ha kell még magammal is viszlek titeket a koncertjeimre. Gondoskodni fogok rólatok és ígérem a legjobb apuka leszek.
-Hát a következő pár évünk jó sok koncerttel fog eltelni és biztos, hogy hamarosan eljön az idő.
-Csak győzzük kivárni-hajolt át majd megcsókolt.
Csodálatos életem lesz ezzel a csodálatos emberrel.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...