27.rész

3.8K 230 2
                                    

Augusztus 11.
-Kicsim jól vagy?!-térdeltem Shawn mellé és sírni kezdtem.

Feküdt a fűben majd felült. A feje vérzett és aggódóan húztam fel a földről.

-Valamibe megbotlottam és megütöttem a fejem ahh.-fogta meg a kezem és próbált megnyugtatni.

-Menjünk haza. Meg kell nézni a sebed-húztam fel a földről.

Hamar visszaértünk és anyu leápolta Shawn sebét. Szerencsére nem volt nagy baj csak túlaggódtam magam.

-Na jól van már?-szólt a csaj.

-Hagyj minket és a hűlyeségeid. Látod? Elvittél valami hűlye helyre és egyből baj történt.-bújtam oda Shawnhoz aki átkarolt és megpuszilta a fejem.

-Ok.Csá!-fordult sarkon majd az ajtajánál visszanézett és becsapta azt.

-Menjünk a hotelbe.-suttogta Shawn a fülembe és szóltam anyunak, hogy ideje lenne menni haza és kipihenni magunkat.

Anya bólintott és elköszöntünk a Robinson családtól. Beültünk a taxiba majd hazamentünk. Az út csendes volt. Mikor a hotelhez értünk felmentünk a liftel arra a szintre ahol a szobáink voltak.

-Shawn gyere fertőtlenítem a sebed majd elmehetsz aludni.-szólt anyu majd bementek a lakrészbe.

Én is elmentem a lakrészembe és átöltöztem pizsamába. Már félálomba voltam mikor Shawn halkan betipegett a szobába. Hallottam ahogy levetkőzik és bebújik mellém.

-I believe vitamin C can fix everything.-hallottam meg a halk hangját Shawn-nak.

🚩(I believe vitamin C can fix everything= Hiszek abban, hogy a C vitamin rendbe hoz mindent.)

Sírni kezdtem de csak csendesen, hogy ne hallja meg. Éreztem ahogy a forró, izmos teste hozzám simul és melegséget áraszt. Itt volt velem de nekem több kellett. Annyira szeretem Őt.

❌❌❌

Felébredtem. Sötét volt,így felkeltem. Az ébresztőórára néztem amely 02:27-et mutatott.

-Shawn? Ébren vagy?-néztem rá de Ő mélyen aludt.

Elhatároztam, hogy lemegyek a minibárba hátha van ott még valaki. Hát igen jó sokan voltak.

-Hé cica gyere csak ide!-mondta egy max.18 éves srác.

Nem foglalkoztam vele, odamentem a pulthoz és lenyomtam egy pici likört. Gondoltam ezzel nincs gond. Még jópárat lehúztam majd egy férfi nyúlt hozzám és a derekamnál fogva felrakott egy asztalra amin rúd volt.

-Táncolj cica!-ordibálta egy 30 éves pasas.

Megrészegedtem,így csináltam amit mond. Pont abban a percben nem éreztem semmit csak,hogy nincs semmi bajom.
   Egyszer csak Shawn hangját hallottam meg. Kiáltott majd csak láttam, hogy valaki értem nyúlt, hogy leszálljak az asztalról. Szédültem így nem igazán láttam semmit. Éreztem, hogy az ölében tart és levisz a bárból.

Augusztus 12.

-Hol vagyok?-néztem szét és megakadt Shawnon a tekintetem.

-A lakrészedbe. Pakolj. Most!-hallottam meg Shawn ideges hangját.

-Merre megyünk?-néztem szét a lakrészbe és akkor vettem észre, hogy nagyjából Shawn összepakolt.

-Haza. Kanadába. Még beszélnünk kell. Szóval gyerünk öltözz és mosakodj.-mondta Shawn.

Megmosakodtam majd meztelenül sétáltam vissza Shawnhoz és megöletem.

-Ne harizz már-biggyesztettem le a szám és a férfiasságához nyúltam.

-Maja ne most.-nézett idegesen Shawn és láttam ahogy megfeszül kissé.-Részeg vagy még vagy mi van??

-Ahh kérlek-könyörögtem.

-Öltözz!-komolyodott el. Elmentem felöltözni és bepakoltam mindenem.

-Megvagytok?-nyitott be apu majd elvette a bőröndöm. Bólintottam és Shawn is kiment a bőröndjével. Bezártam a hotelszobát és Shawn után szóltam.

-Shawn! Shawn várj meg!-futottam Shawn után.

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora