+18
December 15.
-Ezt mind két nap alatt írtad?-hallottam meg hirtelen egy ismerős rekedt hangot majd az ijedtségtől hátra estem.-Jajj ne haragudj!-futott oda egy alak.
-Miért vagy itt?-néztem fel rá.
-Beszélnünk kell-vette le kapucniját a fejéről majd leült az ágyra.
-Shawn...
-Ne! Várj. Ss-tette egyik újját a szája elé.
-Mondjad...-ültem le vele szembe majd a fejemet lehajtottam.
-Sajnálom. Hogy lehettem ilyen? Miért tettem ezt? -tette fel magának a kérdéseket.
-Mondd már el,hogy mit tettem!-kezdtem újra pityeregni.
-Mikor elmentél vásárolni és felkeltem egy levelet kaptam az asztalomon-kezdte mesélni majd a zsebéből előrántott egy gyűrött lapot. Kikaptam a kezéből majd olvasni kezdtem...
"Szia. Ne haragudj de erről tudnod kell és tovább nem tudom titkolni. Sajnos megcsaltalak. A múltkor mikor este elaludtál, megszöktem. Hajtott a vágy és ott volt Jack. Még mindig szeret engem és azt hiszem szeretem őt. Ne haragudj, hogy ezt tettem. A hírnév kellett és ez az igazság. Sajnálom.
Maja"
Ezt a levelet elolvasva a szám tátva maradt és remegni kezdtem.
-Shawn! E miatt volt minden?-tettem két pici kezem a borostás arcára. Nagyon remegtem.
-Nem tudtam,hogy mit cselekszem.
-De édesem én nem csalnálak meg. Én nem az a fajta lány vagyok aki csak azért jön össze egy hírességgel, hogy én is híres lehessek. Hidd el én őszintén szeretlek. Soha nem kértem tőled nagy dolgot. Mindig visszafogott voltam és türelmes hozzád. És ha te kételkedsz bennem akkor nem jól ismersz-meséltem el neki az igazságot és mind ezt remegő hangon.
-Ideges voltam abban a pillanatban nem tudtam mit cselekszem. Bocsáss meg. Életem egyetlen értelme vagy és nem tudtam mut cselekszem. Mostanában minden annyira stresszes-rezzent össze mire megláttam egy könnycseppet az arcán.
-Ss ne sírj én nem haragszom-öleltem meg és mélyen mellkasába fúrtam a fejem.
-Szeretlek és nem szeretnélek elveszíteni-ölelt magához szorosan és éreztem ahogy szive hevesen ver.
-Szeretlek-csókoltam meg hevesen.
Csodálatos pillanat volt. Mindketten remegő ajakkal tapadtunk egymáshoz. Jéghideg kezem végigcsúszott izmos hasán ő pedig a hátam és a derekam simogatta. Nyelvünk vad táncot járt és úgy éreztem ebbe a csókba beleraktuk minden érzelmünket amit egymás iránt érzünk.
Shawn lazán kezdte levenni a pólóm és nadrágom mire én is lehántottam róla a ruhadarabokat. Miután meztelenre vetkőztünk, engem gyengéden az ágyra fektetett oldalra, majd ő a hátam mögül közelített meg. Egyik pillanatban egy nagyobb nyögés hagyta el a szám, majd ütemesen mozogni kezdtünk mindketten.
-Ezt vegyem egy ilyen békülős szexnek?-lihegtem.
-Akár-harapott bele hátamba amitől összerezzentem.
Lazán a hasamra fektetett majd ő feltérdelt mögém. Felemelte hasam és kutyapózba áltam. Még mielőtt belém hatolt volna, végigcsókolgatta a hátam és pár helyen belém is harapott amitől felszisszentem.
-Maja...-szólt halkan.
-Hmm?-lihegtem fáradtan kire éreztem ahogy belém hatol.
Egyre jobb meglepetésekkel jön ez a fiú.
Tíz perc után Shawn az ölébe vett majd felált az ágyból és a hideg falnak döntött. Éreztem magamban férfiasságát és éreztem azt is,hogy nem kell sok a célig.-Sikíts kicsim-súgta a fülembe mire hangosan a nevét kezdtem nyögni.
Az után nem kellett sok a célig és izzadtan dőltem rá Shawn mellkasára.
-Elképesztő vagy-lihegett fáradtan Shawn mire egy puszit nyomott a fejem búbjára.-Szeretlek.
-Én is-csókoltam meg.
DU LIEST GERADE
Mercy |sm| ✔️
RomantikEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...