23.rész

4.2K 241 1
                                    

Augusztus 9.
Törökűlésben ültem Shawn-al szembe egy padon és tök romantikus volt minden még kb.5 percig. Amikor vagy 10 lány rohant Shawn-hoz és az egyik lány megcsókolta. EGY RAJONGÓ MEGCSÓKOLTA A BARÁTOM! Megfagyott bennem a vér és csak néztem őket. Shawn nem mozdult én pedig leszáltam a padról és elfutottam. Mikor hátrafordultam, hogy mit csinálnak láttam, hogy Shawn gyors léptekbe próbált jönni utánam de a rajongók nem hagyták. Mire előre fordulam késő volt...egy kő volt előttem, megbotlottam és elestem benne. Shawn hamar ott termett mellettem majd felkapott az ölébe és lerakott a padra.

-Kicsim?! Jól vagy?!-hallottam aggódó hangját.

Szédültem és nem is igazán láttam semmit...
   Mikor felébredtem egy korházban találtam magam. Shawn ült mellettem és a térdén könyökölve fogta a fejét.

-Mind az én hibám ahj!-mondta halkan és hallottam, hogy sír.

-Hol vagyok?!-riadtam fel és Shawn gyorsan felkapta a fejét.

-Manó! Jól vagy?-nézett rám idegesen.

Akartam mondani egy "igen"-t de eszembe jutott ami tett a rajongójával. Befordultam a fal felé majd csak vártam és kb.15 perc után anyuék jöttek be azzal, hogy visszamehetünk a hotelbe. Shawn-hoz nem szóltam egész úton majd mikor felértünk a lakrészbe csak átvettem egy pólót és elkezdtem nézegetni az internetes oldalakat. Pár cikk Shawn-ról szólt majd láttam olyanokat is amelyekben én is benne vagyok.
"Shawn Mendes és barátnője Párizsba utaznak. Vajon miért utaztak annyira messzire?"

"Shawn Mendes világtúrnéja hamarosan kezdetét veszi vagyis szeptember 12.-én. Vajon ezt,hogy fogja bírni a barátnője? Vele tart majd?"

"Shawn Mendes megcsalná barátnőjét Camila Cabello-val?"

Ezeket az undorító cikkeket olvasva rájöttem mennyi mocsok és pletykafészek ember van a Földön.
     Ráírtam Samre és elmeséltem az élménydús elmúlt két napomat. Hogy bírom ki még azt a következő 3 napot? Így már kedvem sem volt maradni tudva azt, hogy Shawn...lesmárolta az egyik rajongóját.

-Kicsim beszélhetnénk?-nézett rám Shawn. Még akkor is ha haragszom rá...akkor is aranyos.

-Mondd!-csaptam le a telefont az éjjeli asztalra és ölbe tett kézzel néztem rá.

-Nem akartam azt a csókot. Nem is viszonyoztam! A rajongókat el is próbáltam küldeni de egyszerűen nem ment. Sajnálom, az én hibám. Ha nem viszek gitárt akkor nem ismertek volna fel azok a lányok és nem történt volna ez. Nagyon fontos vagy nekem és szeretlek! Minden nap egyre jobban.-hajtotta le fejét.

Kezembe vettem a telefonom majd elmentem a fürdőbe és felhívtam Sam-et.

-Ez most komoly, hogy egyik rajongója lesmárolta?-kérdezte Sam.

-Igen! És ez nem minden azt nem mondtam, hogy korházba is voltam. Bevertem a fejem és valami kötést raktak a fejemre ami holnap egész nap még rajta kell legyen! Gondolod de rossz...-panaszkodtam Samantha-nak.

-Hamarosan itthon leszel ne aggódj! És Shawn-al meg ne foglalkozz...hagyd, hogy érezze tettei súlyát és mikor már könyörög, hogy bocsáss meg neki na akkor talán kibékülhetsz vele!-mondta Sam.

-Rendben na de mennem kell! Jó éjt!-nyomtam ki a telefont.

Mikor visszaléptem a szobába Shawn már be volt feküdve az ágyba. Bebújtam az én felemre majd hamar el is szundítottam.

Mercy |sm| ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя