Augusztus 22.
-Kinyitom.-mosolyogtam Shawnra majd lerakott a földre.Eltipegtem a bejárati ajtóig majd kinyitottam az ajtót. Egy hosszú hajú, magassarkús, stílusos lány állt ott. Camila Cabello.
-Szia!-ölelt meg majd azután bejött a házba és Shawnt is megölelte.
-Öhm oké...-suttogtam, hogy ne hallja meg majd becsuktam az ajtót.
-Jajj Shawn. Mi van veled?!-nevetett fel Camila amire én csak nyomott arccal néztem rá.
-Jajj Te lány!-ölelte meg szorosan Shawn.-I know what did you last summer!-mutogatott Camilára.
-I know, I know.-húzta le a cipőjét.-Ma itt aludhatok? Mert tudod én úgy pakoltam, hogy itt tudjak aludni.
-Persze! Van vendégszoba.-nevetett fel Shawn majd elvette Camila táskáját és lerakta a földre.-Épp palacsintát készítettünk...
-Készítettem...-javítottam ki Shawnt.
-...készített a kis cuki barátnőm.-jött oda hozzám Shawn majd megcsókolt.-Vettünk csokikrémet úgyhogy együnk.
-Hmm jól hangzik.-örvendezett Camila.
Bementünk az ebédlőbe és leültünk enni. Shawn mellé ültem és Camila asztalfőre. Tányérokat hoztam majd nekifogtunk.
-Finom lett cukim-puszilta meg homlokom Shawn.
-Hát kissé furi íze van de ehető.-húzta az orrát Camila. Azt hittem jó arc lesz de tévedtem.
Az étel elfogyasztása után Shawnnak egy ötlete támadt. De még milyen ötlete...
-Hé mi lenne ha hárman énekelnénk el egy számot.
-I know what did...-kezdett bele Camila majd közbeszólt Shawn.
-...you last summer.-mosolygott majd megölelte Camilát. Szinte szétrobbant az agyam.-Na oké akkor énekeljük ezt.
Felosztottuk, hogy ki melyik részt kell énekelje majd Shawn elszaladt a gitárjáért amely a nappali sarkában hevert. Leültünk egymás köré törökűlésbe majd elkezdtük az éneklést. Furcsa valahogy Shawn az egész szám alatt Camilát nézte és csak mosolygott. Enyém lett volna a befejező szakasz de nem bírtam. Nem bírtam tovább...felálltam és felfutottam Shawn szobájába. Bezártam az ajtót.
-Hé Maja...-kopogtatott Shawn.-Kicsim mi a baj?
-Hagyj kérlek. Foglalkozz Camilával.-szipogtam.
-Engedj be kérlek...
-Nem...-ellenkeztem.
-Minden rendben?-hallottam meg Camila hangját.
-Maja nem érdekel engedj be.-hallottam meg Shaw ideges hangját majd vettem az erőt, letörültem könnyeim és kinyitottam az ajtót.
-Kicsi...mi a baj?-ölelt szorosan karjai közé Shawn.
-Semmi...-öleltem szorosan.
Pár óra elteltével...
Már este 8 óra volt. Épp átöltöztem pizsamába mikor Shawn benyitott a szobába.
-Kicsiiiiim...?-hallottam meg a kéregetős Shawnt.
-Igen csinálok vacsorát...-szóltam.
-De pop-cornt kérlek mert filmezni szeretnénk hármasban.-jött oda Shawn majd megpuszilta a fejem búbját.
-Hármasban?-kérdeztem rá.
-Igen. Na gyere!-kapott az ölébe Shawn majd a konyhába vitt.
Gyorsan készítettem popcornt és addig Shawn kiválasztotta a filmet. Bevittem a szobába a tálat majd Camilát láttam meg fehérneműben.
-Megmutatnátok akkor, hogy melyik az én szobám?-nézett ránk. Megfagyott bennem a vér. Shawn csak állt és tátott szájjal figyelte a magas lányt.
-Igen megmutatom...-szóltam flegmán majd bevittem a cuccait a szobájába.-fél perc és jövök.
Beültünk Shawnnal a filmhez. A kanapén ültünk. Shawn középen én a jobb szélén és szorítottunk helyet Camilának is. A film elkezdődött és Camila is megjelent. Hozzábújtam Shawnhoz aki elindította a filmet...
Kb.egy óra telt el amikor elindítottuk a filmet és arra lettem figyelmes, hogy Camila, Shawn vállára dőlve alszik.
-Shawn. Ez most komoly?-mutattam a lányra.
-Jajj tényleg, vigyem fel a szobájába.-kapott észbe Shawn majd az ölébe vette a lányt.
-Mit csinálsz!?-csattantam fel de hallkan. Nem is tudom miért, simán felébreszhettem volna Camilát. Kit is érdekel?
-Felviszem a szobájába.-jelentette ki Shawn.
-Jó neked meg a mai alvóhelyed ez a kanapé lesz. Jó éjt!-futottam fel a szobába majd becsuktam Shawn szobájának ajtaját és sírógörcsöm támadt.
-Maja...-szólt egy halk hang.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...