117.rész

2.1K 137 4
                                    

December 31.
Kissé furcsa, hogy itt vagyunk Cipruson és nyár van, süt a Nap miközben anyuék Kanadába kabátba járnak ide-oda. Amiután megbeszéltem a dolgokat Jack-el gondoltam elengedem a dolgot, de nem bocsájtok meg könnyen Shawnnak és ha akar akkor majd ő bocsánatot kér.

Hamar átöltöztem fürdőruhába majd mindenki lement a partra. Egy olyan helyet kaptunk ahol nincsenek sokan így nem kellett félnünk a rajongók megrohamazásától.

-Maja jössz vizicsatázni?-kérdezte Samantha közben pedig berohant a vízbe Cameronnal együtt.

-Nem hinném...inkább maradok kint a parton-húztam a számat.

Shawn is megjelent hamarosan majd ő is lepakolt majd megindult a víz felé. Mindenki jól elvolt majd arra lettem figyelmes, hogy Shawn testőre jelen meg mellettem majd leül.

-Látszik a feszültség közted és Shawn között. Mi a baj?

Elmeséltem neki a mai veszekedésünket meg azt is, ami a repülőn történt. Nem sokat veszekedünk és jól megvagyunk egymás mellett több ideig is de mint minden kapcsolatban, ebben is vannak viták.

-Hát figyelj-állt fel mellőlem.-Szerintem estig hozzátok rendbe a dolgokat. Hisz holnap már új év. És ha kér tőled valamit, akkor alkalmazkodj és tedd azt. Hisz ezt is mind érted teszi ahogy a többi dolgot is-azzal elment, vissza a villába.

Átgondoltam a dolgot és úgy gondolom tényleg jó lenne kibékülni vele. Persze nem könnyedén de majd megoldom... Megindultam a víz felé majd befutottam a tengerbe mire Matt egyből feldobott én pedig a vízbe estem. Szupi.

-Baszki Matt!-áltam fel a vízben mire ő úszni kezdett, el tőlem. Cameronék játszottak, én Mattet kergettem és Shawn csak engem figyelt. Miután jól megleckéztettem Mattet visszamentem a többiekhez és félrehívtam Shawnt.

-Hé figyelj-húztam el a többiektől.

-Hmm?

-Ne haragudj. Sajnálom. Túl hamar kiakadtam. Azt gondoltam, hogy tölthetnénk úgy ezt a napot ahogy te szeretnéd. Nos?-vakargattam meg a fejem búbját majd lehajtottam a fejem.

Ő megemelte ajkam és szemébe néztem. Nem szólt, szemei csillogásával mindent elmondott majd hevesen megcsókolt.

-Gyere-suttogott majd kiosontunk a partra és visszamentünk a villába.

-Na akkor?-léptünk be a villába.

-Készítesz popcornt? Addig keresek egy jó filmet-ment be a nappaliba majd a smart TV-n keresett valami filmet.

Hamar készítettem egy tál popcornt majd visszamentem hozzá.

-Na melyik filmre esett a választásod?-tettem le a tálat.

-Démonok között 2-feküdt ki az ágyon.

Soha nem gondoltam volna, hogy Shawn megszereti a horror filmeket de nem szóltam, csak lefeküdtem mellé ő pedig elindította a filmet.

Az elején tök jól bírtam a filmet, nem sikítottam, nem tettem a kezem a szemem elé meg semmi ilyen, max.Shawn kezét szorongattam meg párszor. Az egyik pillanatban, mikor nem is számítottam rá egy jumpscare ugrott a képernyőben elő amitől egyből felsikítottam és Shawn mellkasába bújtam.

-Shawn kérlek kapcsold ki-gyültek könnyek a szemeimbe.

-Rendben, rendben-cselekedett gyorsan majd kikapcsolta a tévét.

Az ölében ültem vele szembe és mogyoróbarna szemeibe néztem.

-Nagyon megijedtél?-simított hátra egy tincset a fülem mögé.

Egy "igen"-el bólogattam mire ő szorosan megölelt.

-Nem kell aggódj, mindig itt leszek és megvédlek. Nyomott egy forró puszit a homlokomra.

-Szeretlek.

-Szeretlek-simított végig, a még mindig remegő karomon.
•••

A nap további része lazán telt. Én és Shawn a kanapén elszundiztuk a délutánt, a többiek pedig a parton voltak.
Majd végre eljött az este.

-Na gyerekek!-jelentette ki Cameron.-Egy perc múlva 19:00 óra és nekikezdünk az ivászatnak-nevetett fel.

Nos igen. Egy picit félek, de hé szilveszter van...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now