Augusztus 24.
Ránéztem Shawnra akinek az ölében Jessica ült.-Ti mit csináltok?-kerekednek el szemeim. Pár haver, meg csaj és Shawn ölében Jessica. Könnybe lábadnak szemeim...
-Maja...-akart felállni. A tálcát a mellettem lévő asztalra helyeztem majd elfutottam.
Nem akartam látni őket. Sam futott utánam de nem érdekelt senki. Felhúztam a cipőmet majd kiszaladtam a házból és hazamentem...
Otthon teljesen nyugodt körülmények között voltam. Úgy döntöttem a szüleimmel töltöm az elkövetkező pár napot...Este leültünk vacsorázni majd apu egy ötletet hozott fel.
-Mi lenne, ha holnap elmennék a plázának az éttermébe? Vagy gyorskajálni és sétálni egyet a városba...-szólt apu.
-Hihi apu...tudod hogyha mi a plázába megyünk akkor estig onnan.
-Kibírom...-mondta apu egy falatot vett a szájába.
-Oké...-néztünk egymásra anyuval.
❌❌❌
Augusztus 25.
Már végre délután 3 volt mikor elindultunk. Kocsival mentünk.
Beérve a plázába gyorsan a Burger Kinghez mentünk. Anyu kikérte a menüt majd egy asztalhoz ültünk. Egyszer csak egy ismerős alakot látok meg:Shawn az és a haverjai. Boldog, látom jól elvan nélkülem.-Hé Shawn!-áll fel apu majd odamegy hozzá beszélgetni. Shawn észrevett de én megpróbáltam csak anyura koncentrálni aki nekem mesélt. A mosdóba siettem majd egy könnycsepp legördült az arcomon. Megpróbáltam erős lenni majd kimentem a mosdóból de akkor már Shawnék sehol...elmentek.
A nap további részében csak vásárolgattunk, nézelődtünk és sétáltunk. Minden rossz gondolat kiment a fejemből.❌❌❌
Augusztus 31.
Már több mint egy hete, hogy nem beszélek Shawnnal meg senki mással. Mindjárt szeptember 12 és Shawn elmegy...nem szeretném. Tudom haragszom rá de egyszer megkell bocsássak neki és eljött a pillanat. Minden nap hív de nem veszem fel... ma elhatároztam, hogy ha hív akkor felveszem...Egész nap csak unatkoztam. Elmentem két órát lovagolni, majd haza de nem jött hívás. Az egész este unalommal telt el. Apu az iskolában volt, anyu éjjel dolgozott így még beszélgetni se tudtam velük...
Egyszer csak este egy hívás ébresztett fel gondolataimból.
📞
-Igen?-szóltam bele.-Szia Kicsim...-szólt bele Shawn.
-Mit szeretnél?-kérdeztem.
-Elrendeztem, hogy velem gyere a világturnéra de közben azért a sulival se legyen problémád...-mondta halk hangján Shawn.
-Oh. És hogyan?
-Kaptam egy olyan tanárt, aki virtuálisan fogja neked leadni a leckéket. Majd egy iPad-en fogsz tanulni.
-Oh ilyen is létezik?-kérdeztem meglepődötten.
-Igen. Holnap elmehetek hozzátok?
-Gyere de nem lesz itthon senki.
-Rendben. Szia.-búcsúzott de én csak kinyomtam a telefont.
📞Az estém további része unalommal telt el. Fürödtem majd aludni mentem.
❌❌❌
Szeptember 1.
Reggel kopogtattak az ajtón. Apu még aludt, anyu meg még dolgozott. Lefutottam és kinyitottam az ajtót mire Shawn állt ott egy kb.30 éves férfivel.-Bejöhetünk?-kérdezte Shawn. Bólintottam majd levették cipőjüket és beültünk a nappali szobába. Hoztam sütit majd a kanapéra leültem én is.
-Nos?-kérdeztem.
-Eljöttünk, hogy aláírd a dolgot...-mondta Shawn.
-És ha a szüleim mégis azt akarják, hogy suliba járjak?-kérdeztem.
-Már megbeszéltük.-szólt Shawn. A férfi csendben állt.
Beleegyeztem, így október 17-től már vele mehetek a túrnéra. De rengeteget kell gyakorolnom és tudtam, kemény lesz. Miután elment a férfi Shawn ott állt előttem ártatlan szemekkel. Nem bírtam tovább: megöleltem.
-Hiányoztál.-szipogok.
-Te is.-ölel át.-Felmegyünk a szobádba?
-Igen. Felmehetünk de átkell öltözzek.-szóltam.
-Hova akarsz menni?-kérdezte.
-Tusolni...-mondtam majd felfutottam a lépcsőn de elkapott és karjaiban vitt fel. Annyira romantikus volt.
Becsuktuk az ajtót majd levettem a nadrágom...előtte már nem igazán szégyenlem magam. Már csak fehérnemű volt rajtam mikor hideg kezeit éreztem meg, forró testemen...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...