40.rész

3.5K 201 0
                                    

Augusztus 16.
Sam házáékhoz értem és bekopogtattam. Sam gyorsan kinyitotta az ajtót és felkisért a szobájába.

-Na mi a baj?-ült le velem szembe az ágyra.

-Shawn...-próbáltam megnyugodni.

-Mit csinált?

-Megbántott... egy rajongót védett helyettem és ez nekem rosszul esett. Kaphatok egy zsepit?-szipogtam mire a telefonom csengetett. Kivettem gyorsan a zsebemből majd Samre néztem.

-Ki hív?-nézett rám Sam nagy szemekkel.

-Sha...Shawn.

-Maja nem veszed fel. Ma itt aludhatsz ha a szüleid is megengedik. Oké? És leszarunk minden problémát majd Shawn rájön mit tett. Sőt lehet már rájött de hagyd még egy picit szenvedjen.-veregette a hátam Sam.

-Rendben.-fújtam egy nagyot majd a névjegyek közül kikerestem anyut és megkérdeztem, hogy Samnél aludhatok-é.

-Addig míg telefonálsz hozok pop-cornt és nézhetünk filmet.

Rábólintottam majd miközben csengettem anyut bekapcsoltam a laptopot. Anyu fel is vette és megengedte a dolgot. Mire anyuval befejeztem a beszélgetést Sam feljött egy tál pop-cornal.

-El kell vennem Shawntól a cuccaim. Eljössz velem?-kérdeztem.

-Ja gyerünk!-rakta le Sam a tál pop-cornt és lefutott velem a lépcsőn.

Felvettük a cipőinket és elmentünk Shawnhoz. Kb.20 perc alatt ott is voltunk majd az ajtó előtt megálltam és mély levegőt vettem.

-Nyugi!-fogta meg a vállam Sam.

Kopogtattam az ajtón majd Shawn nyitott ajtót.

-Ahj Maja!-akart megölelni Shawn de kikerültem és felfutottam a szobájába a cuccaimért.

Felkalaptam a hátamra a táskát de kicsit nehezebbnek éreztem a hisz én soha nem rakok sok cuccot így furi volt...de nem törödtem ezzel és kimentem a házból. Amikor kiléptem egy erős kar visszarántott és Shawn mellkasára tapadt a kezem. Mély levegőket vettem a teste ugyanolyan forró volt, dobogása hevesebb és éreztem az illatát. Azt a különleges Shawn illatot amelyet annyira szeretek.

-Kicsim...-suttogott mire kicsordult egy könncsepp és végig gurult az arcomon.-Nézz rám kérlek!-emelte meg ajkam és mogyoróbarna szemeibe néztem amely oly' erősen csillogott mint egy csillag.

-Ha...hagyj!-löktem el magamtól majd kifutottam a kapuhoz ahol Sam várt.-Menjünk!-próbáltam erősnek mutatni magam és elindultunk.

-Mit mondott?-kérdezte érdeklődve Sam.

-Semmit. Hallod beűlünk egy kávézóba..?-kérdeztem mire Sam csak bólintott.

Kb.innen 10 percnyire volt egy kis kávézó amelyben mindenféle italt lehetett kapni. Sam egy teát kért én meg forrócsokit. Eliszogattuk majd kifizettük és kimentünk a kávézóból mire elkezdett esni az eső.

-Ahj! Várj hátha van nálam felső!-vettem le a táskát a hátamról és elkezdtem turkálni benne mire megláttam Shawn felsőjét.

-Tessék!-nyomtam kezébe az én fehér felsőm én pedig Shawn sötétkék felsőjét vettem fel.

-Kié az a felső?-érdeklődött Sam.

-Shawné...

-Oh és ezt neked adta?-kérdezősködött Sam és gyorsabbra vettük az iramot.

-Nem... nem adta nekem épp ezt furcsálom mert, én nem rakom el az Ő cuccait...- kerekedtek el a szemeim.

-Hmm...lehet Aaliyah viccelődött.-hozzot fel egy lehetőséget Sam.

-Áh nem hiszem szegényke most eléggé maga alatt van.-dugtam zsebre a kezem majd egy cetlit húztam ki amin Shawn írása állt...

Mercy |sm| ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang