29.rész

3.8K 229 0
                                    

Augusztus 12.
A mozgólépcsőn mentünk lefelé a bőröndünkel mikor egyszer csak megláttam Samanthat és a többi havert.

"Mr. and Mrs. Mendes", olvastam a kartontáblát amit Tate tartott a kezében. A parkolóban pedig jópár rajongó. Mikor leértünk a mozgólépcsőről sikítottak a rajongók és Shawn megcsókolt amire mégtöbben sikítottak.

-Húha hát ez meg mi?-nevettem fel majd megöleltem Samet.

-Picikét szervezkedtünk-mosolyodott el Sam majd Shawnra néztem aki a haverokkal beszélgetett.

-Uh Majaa!-ugrott nekem Tate meg Cameron.

-Uram segíts.-nyögtem ki mert úgy megszorongattak, hogy alig kaptam levegőt.

-Gyertek haza viszünk.-szólt Cameron majd intettem anyuéknak, hogy nyugodtan menjenek haza. Láttam, hogy bólintanak majd az én bőröndömet is elvitték.

-Na akkor mi lenne ha mennénk Shawnékhoz?-kérdezte James.

-Rendben...-vakargatta a fejét Shawn.-Lehet ha nincs nagy rend.

-Sebaj-intett Louis.

Két kocsival mentünk de alig tudtunk beülni mert a rajongók megrohamoztak. Shawn osztogatott pár aláírást majd beülhettünk végre a kocsiba és hazamehettünk. Út közbe eszembe jutott, hogy Shawnnak nem vettem semmi ajandékot.

-Itt rakjatok le.-szóltam halk, rekedt hangon.

-Minek?-fékezett a kocsival Cameron.

-Csak...-nyitottam az ajtót majd kiszálltam.

-De eljössz a házunkhoz igaz?-nézett bociszemekkel Shawn.

-Talán...-kezdtem el sírni majd futni kezdtem. Nem tudom mi ütött belém de éreztem, hogy nekem most itt mennem kell,nem szabad lássa Shawn, hogy sírok.

Hátra se néztem csak futottam egészen a plázáig. Volt nálam pénz így tudtam neki vásárolni. Picikét könnyes szemekkel mentem egy pólókészítő üzletbe amely abból állt, hogy egy képet rányomtatnak egy akár fekete vagy fehér pólóra.
    Választásom a fehér pólóra esett és egy olyan képre amin Shawn és én is hűlye fejet vágunk. Két pólót csináltattam egyik hátára "Mr.Mendes"  felirat volt a másikon pedig "Mrs.Mendes". Miután ezekkel megvoltam egy kis szatyorba raktam a pólókat és elindultam hazafele. Miután hazaértem felmentem a szobámba és kipakoltam,levittem a mocskos ruháimat és elraktam a bőröndöm. Egyszer csak az iPhone csengőhang zavarta meg a nagy csendet. Cameron hívott...
📞
-Igen?-szóltam a telefonba.

-Maja?Mi volt ma a baj?-szólt bele Cameron majd hallottam a háttérben jópár lány visítását.

-Kik vannak Shawn-nál?-jött a kérdés. Már remegtem.

-Ja hát csak haverok...-mondta Cameron majd leraktam a telefont.

Gyorsan húztam egy cipőt és vittem a pólókat is egy ajándékos tasakban. Út közbe szinte szétvetett az ideg annyira ideges voltam.
    A házuk előtt álltam. Hallottam pár hangot majd beléptem az ajtón. Mikor a nappaliba értem, láttam, hogy egy csaj Shawn nyakába ül. Óriási szemekkel néztem Shawn-ra majd előjöttek az első könnycseppek is.

-Sha...Shawn?-néztem rá könnyes szemmel.

-Maja, Kincsem!-rakta le a lányt majd elindult felém.

-Ne érj hozzám!-vágtam hozzá az ajándékos tasakot majd kirohantam az ajtón. A közeli játszótérre mentem amely az út mellett helyezkedett el. Leültem egy hintára és csak sírtam. Hogy tehet ilyet Shawn? Jöttek a kérdések majd egy kocsi parkolt le az út szélén. Mikor megláttam ki száll ki a fekete autóból mégjobban sírni kezdtem...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now