41.rész

3.5K 204 0
                                    

Augusztus 16.
-Hé az mi?-nézett Sam is a cetlire.

-Egy kis levél.

"Csak mert tudom, hogy imádod ezt a pulcsit♡"

Elolvastam a cetlit és majdnem elsírtam magam. Beugrott az az este amikor elloptam a pulcsiját és mikor meglátta csak nevetett, hogy mennyire óriási rajtam az a pulcsi.

-Na mit ír?-érdeklődött Sam.

-Hi...hiányzik!-szipogtam és próbáltam gyorsabban lépkedni mert esett nagyon az eső.

-Na nyugi! Figyelj szerinted mi lenne ha elmennénk hozzá megbeszélni?

-Mi?! Ő ordibált rám!-akadtam ki.

-Jó oké! Rendben...-szipogta halkan Sam majd tovább lépkedtünk.

Az eső erősen esett, fújt a szél és néha még a hideg is kirázott minket. Hihetetlen, hogy nyáron ennyire hideg legyen mondjuk lehetséges.
    A szél erősen csapta az arcunkat és teljesen elvoltunk ázva...

-Hé! Ne vigyelek titeket haza?!-hallottam meg egy ismerős hangot. Shawn hangját.

-De kérlek!-húzott Sam a kocsihoz majd beültem az anyós űlésre Sam pedig hátra.

Eléggé furcsán éreztem magamat hiszen hiányzott Shawn de mégis haragudtam rá. Ott ültem ázottan a kocsi első űlésén Shawn kocsijában. Hmm...oké. Hirtelen Shawn törte meg az "ordibáló csendet".

-Merre voltatok? Jól eláztatok!-jelentette ki Shawn én pedig csak lehajtottam a fejem, hogy ne lássa meg az arcom a kapucni alul.

-Erre arra...-magyarázkodott Sam.

-Aham...az biztos jó hely!-próbált viccelődni Shawn majd éreztem, hogy pár pillanatra tekintete rám szegeződik.

- Maja...-kezdett bele Shawn.

-Hmm?-néztem továbbra is lefelé.

-Ne haragudj rám kérlek...ideges lettem igen tudom, de nem akartalak megbántani...-magyarázkodott Shawn.

-Engem itt lerakhattok!-szólt Sam.-Maja kihozzam a cuccaid?

-Igen kérlek.-szóltam majd Shawnra néztem.

-Hiányzol!-mondtuk ki egyszerre...

Megöleltem majd egy csókot nyomtam a forró arcára. Szemei ugyanúgy ragyogtak mint eddig, teste forró volt és illata ugyan az a titokzatos de csodálatos Shawn illat.

-Hazaviszlek.

-Köszönöm!-mondtam majd lehúztam az ablakot és elvettem a nagy fekete Nike táskám.

-Köszi!

-Nincsmit! Sziasztok majd valamikor tali!-köszönt el Sam majd elhajtottunk.

-Nem jössz át?-kérdeztem meg mikor már félúton voltunk.

-Nem, sajnos mostanában elhanyagoltam a gitározást és gyakorolni is kéne.

-Megtanítasz engem is?-jött egy eléggé furi kérdés tőlem.-Régebb még gitároztam de egy idő után már abbahagytam és azt hiszem kár volt.

-Oh én leszek a tanár?-vetett rám egy perverz mosolyt.

-Igen Te leszel a perverz tanárom!-vetettem rá egy nagy vigyort és felvettem a táskát a hátamra.

-Hmm benne vagyok majd egyeztetünk időpontot kisasszony!-parkolt le a házunk előtt.

-Rendben Mr.Perverz Mendes tanárúr!-szálltam ki a kocsiból majd Ő is.

Odatotyogtam hozzá majd szorosan megöleltem és megpusziltam.

-Szeretlek hercegnőm!-puszilt a hajamba és szorosan megölelt.

-Az elkövetőröl aki a régi gyárban tartott minket...tudod öhm van valami hír?-néztem nagy mogyoróbarna szemeibe.

-Igen elfogták. A neve Jack...-kezett bele második mondatába Shawn.

-Jack Nights...-mondtam halkan.

-Igen tudom ki. Ő erőszakolt meg legelőször is. És kinyírom...holnap megyek a rendőrségre.

-Veled mehetek?-bújtam hozzá.

-Igen...reggel érted jövök.

-Hánykor jössz?

-Olyan kb.10-11 körül.-simogatta meg a hátam majd gyengéden megfogta a derekam.

-Szeretlek Mr.Perverz Mendes tanárúr !-hajoltam a szájához.

-Szeretlek Mrs.Perverz Mendes.-mosolygott majd megcsókolt.

Hosszas csókolózás után beléptem a házba majd mikor a telefonom érzékelte a WiFit ezeregy értesítés jött.Aha szokásos...ha egy híresség a barátod akkor az nem semmi, hogy naponta mennyi értesítést kapsz. Ezekből az értelmetlen gondolatokból a FaceTime rezzentett ki...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now