38.rész

3.6K 205 4
                                    

Augusztus 15.
-Tudod...az van, hogy tetszik egy fiú...és napok óta csak sírok miatta.-kezdett újra pityeregni Aaliyah.

-Jajj ne sírj!-töröltem le a könnycseppet arcáról.-Ki az?  Ismerem?

-Jacob...Jacob Sartorius.

-Ahj. Megoldjuk oké?-mosolyogtam rá.

-Re...rendben.-szipogott.

-Igyál kevés vizet. Holnap még beszélünk oké?-fogtam meg enyhén a vállát. Erre csak bólintott majd bebújt a takaró alá.

-Jó éjt Maja!

-Jó éjt!-csuktam be a szobája ajtaját.

Ahj ez a lány és a szerelem. Mondjuk én is óriási szerelembe vagyok... és mikor meglátom Shawnt mégjobban szerelmes leszek belé. Valamilyen különleges de furcsa érzés.
  Bementem Shawn szobájába és hátulról öleltem át erős,izmos testét. Vékony pólóján keresztül éreztem kockás hasát amely oly' forró volt mint egy kandalló. Betakartam magunkat és én is elaludtam.

Augusztus 16.
Besütött a nap sugara amely meleg volt már így hajnalba. Kinyitottam a szemem és éreztem, hogy Shawn nincs mellettem. Lefutottam az emeleten és a földszintre érve Shawn édesanyja készítette a reggeli kávéját.

-Jó reggelt!-mosolyogtam Shawn édesanyjára.

-Szia Maja! Te kérsz egy bögre kávét?-mosolygott rám.

-Jöhet.-mosolyogtam vissza.-Shawn?

-Elküldtem bevásárolni.

-Oh értem.-mondtam majd a kezembe nyomta a bögre kávét.

Elszürcsöltük közben pedig elbeszélgettünk jó pár értelmetlen dologról. A legutolsó kortynál voltam mikor Shawn lépett be az ajtón.

-Jó reggelt!-nyomott egy puszit a homlokomra és a konyhába mentem utána

-Ma megyünk valamerre?-kérdeztem közben pedig elmostam a bögrét.

-Ha szeretnéd...még 10 óra van. Kimehetünk a medencéhez kicsit fürödni. Ráér az olyan délután 2 óra felé.-pakolt ki a szatyorból.

-Oké átöltözöm.-indultam ki a konyhából majd Shawn megfogta a kezem és megcsókolt.

-Csak mert szeretlek!-mondta két csók között.

Felfutottam Shawn szobájába és elővettem a fürdőruhát. Átvettem majd elmentem a mosdóba és kicsit rendbeszettem magam:fogat mostam és kifésültem a hajam. Kiléptem a fürdőszobából.

-Hé Kicsim! Gyere kicsit ide!-hívott be Shawn a szobájába.-Ez vagy ez?-mutatott két fürdőnadrágra.

-A kék.-haraptam meg a szám.

-Oké.-kezdett vetkőzni.

-Öhm én kimegyek.-hajtottam be az ajtót majd két perc múlva Shawn kilépett a szobájából.

-Na hercegnő...mehetünk?-kapott fel az ölébe Shawn.

-Mehetünk!- dobtam egyet a hajamon.

-Butus!-vitt le az ölében a lépcsőn. Amikor azt hittem lerak a földre kifutott a házból és beledobott a medencébe. Háttal estem a vízbe és ez nagyon fájt.

-Áú!-léptem ki a lépcsőn.-Ezt még egyszer eljátszottuk és akkor meg vizet nyeltem! Ezt ne csináld többet kérlek!

-Ahj ne haragudj!-ültetett le egy napágyra.

-Nincs baj!-mosolyogtam majd a tarkóját megfogtam és felém húztam majd megcsókoltam.-Szeretlek!-suttogtam.

-Én jobban!-mosolygott vissza.

-Megkérhetlek valamire?

-Persze hercegnőm!-simította végig Shawn az arcom.

-Írnál Jacob Sartoriusnak?

-Minek?-nézett nagy szemekkel rám.

-Aaliyahnak tetszik a srác...és összekéne hozni egy találkozót.-magyaráztam.

-Rendben Kicsim.-mosolygott majd kihozta a telefonját.

-Nos?-néztem Shawnra aki lerakta a telefont a mellettem lévő kis asztalra.

-Írtam neki!-mondta majd elvettem a telefonját.

-Hé én vagyok a háttérképed?

-Már mióta kis butus!-borzolta meg Shawn a hajam.

-Képet!!-ültettem magam mellé Shawnt.

Ezeregy képet készítettünk amelyből a legbolondosabb képünk raktam ki Instára.

-Hé Shawn!-lépett ki az ajtón Shawn édesanyja.

-Igen?!-állt fel Shawn mellőlem

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora