74.rész

2.6K 157 0
                                    

Szeptember 18.
-Mi az mond már?!-kaptam ki idegesen Shawn kezéből a telefonom.

A beszélgetésre kukkantottam.

"Alig várom haza gyere. Szeretném ha velem töltenéd október 12.-ét mert nekem csak akkor nincs programom. Nagy meglepetésem van."

Ezt elolvasva nem tudtam, hogy Shawn miért lett ilyen feszült.

-Ezzel mi a gond?-néztem Shawnra aki úgy nézett rám mintha valami lelkileg érintené.

-Tényleg vele fogod tölteni azt a napot? De akkor van a szülinapod...-fogta meg a kezem.

-Igen de...

-Mendes indulni kéne a reptér felé-szólt a szavamba Adam.

-Megyünk-szólt Mendes majd felált és lazán kezébe vette a nagy csomagját.Én kissé nehezen húztam a földön a csomagom.

-Hagyd Maja, viszem-vette ki Adam a csomagomat kezemből.

-Köszönöm-mosolyogtam rá.

Odafutottam Shawn mellé mikor a telefonom megrezzent. Cameron hívott.

📞
-Hey!-köszönt Cameron mire az egész Magcon meglátszott a háttérben.

-Sziasztok!-nevettem fel.

-Na mi van nagy énekesek?-szólt oda Nash.

-Most megyünk a reptérre! Egyesült Királyság.

-Mendes uram merre?-nézett a kamerába Cameron.

-Itt de most durcizik-nevettem mire megöleltem izmos testét. Nem szólt csak ment tovább.

-Na hadd beszéljek vele-kacsintott Cameron majd Shawn kezébe nyomtam a telefonom
📞

Nem hallottam sokat a beszélgetésükből mert Adammel beszélgettem. Már leértünk az előtérbe és Shawn testőre épp fizette a szállást. Odamentem Shawn mögé miközben még pár utolsó szót váltott Cammel.

-Aztán vigyázz a kis majmodra!-hallottam meg a beszélgetésből Cam eléggé furi hangját.

-Meglesz!-rakta le a FaceTime-ot Shawn mire megfordult és rám nézett.

-Nem vagyok majom-duzzogtam be és ölbe tett kézzel, beszorítottam a levegőt a tüdőmbe és úgy néztem Shawnra.

-Dehogynem!-borzolta össze a hajam majd elindult bepakolni a kocsiba.

Néha nem értem Shawn hangulatingadozását. Eléggé furcsa de hát nincs mit tenni: ő Shawn.

-Mrs.Mendes menni kéne!-zökkentett ki gondolataimból Adam.

-Igen persze-futottam ki a kocsihoz majd beültem Shawn mellé.

-Tanultál eddig valamit? Minden héten megkapod a leckét a tanártól interneten. Odaadom az iPad-em, hogy tudj majd tanulni repülőzés közben. Rendben?-karolt át Shawn.

-Ahj az a tanulás-temettem arcomat a kezembe.

-Tanulunk együtt. Vagyis amit nem értesz.

-Ahj istenem-dünnyögtem.

-Hé ez nem olyan mint a suliba! Itt a lényeges dolgokat tanulod meg. Ebben benne van az angol, a matek, alapfokú német. És azt hiszem ennyi. Csak a lényegre törőbb dolgok.

-Más tantárgy?-néztem csillogó szemekkel Shawnra.

-Csak a zene, de abban én vagyok a tanárod-szorított magához én pedig megöleltem.

-Haragszol rám?-bújtam mellkasába.

-Nem. De október 12.-en a mi napunk és ne foglalja le senki-jelentette ki Shawn.

-Jaj rendben-nyomtam egy puszit orrocskájára majd visszafeküdtem mellkasára.

Az egész út a reptérig csendes volt, mindenki elvolt magában. Shawn Twitterre posztolt rólunk pár képet amikor a koncerten vagyunk. Adam csak bambult ki a fejéből. Shawn testőre, Mike csak a sofőrrel beszélgetett. Én meg csak gondolkodtam 1001 dolgon.

-Megérkeztünk gyerekek!-pattant ki a kocsiból Adam.

-Shawn. Tegyél csomagba és vonszolj fel a repülőre. Kérlek-könyörögtem Shawnnak aki felkapott a nyakába majd mikor pont élveztem volna azt, hogy olyan magason vagyok:lerakott a földre.

-De miért?-fogtam meg egy csomagot.

-Kismajom. Ahogy Cam mondta.-vett 3 csomagot Shawn a kezébe majd elindultunk az óriási épület felé.

-A jegyeket elintéztétek igaz?-szólt Shawn Mikenak.

-A többiek már várnak bent az épületben-válaszolt Mike.

-Többiek?-néztem Shawnra majd Mikera.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now