Szeptember 30.
A reggelem átlagos volt. Elkészültem, átvettem a leckéimet majd csak feküdtem az ágyamon és azon gondolkodtam, hogy Shawn vajon most mit csinál. Gyakorol? Új dalt ír? Épp Grandeval nevetgél? Féltékeny voltam és ezt elkellett ismernem.Mivel nagyon unatkoztam, felhívtam Cameront hátha ráér egy találkozóra. Cameron igent mondott és nemsokára összepakoltam majd elindultam hozzá. Azt mondta ott lesz pár Magcon tag így izgatottan mentem a házuk felé.
Odaérve Cameron egy óriási öleléssel fogadott. Rég láttam őket és megkell mondjam, hiányoztak. Hiányzott a sok hűlyeségeik. De jó őket újra látni.
-Hé kiscsaj. Nem akarsz valami kaját csinálni?-ugrott mellém a fotelbe Aaron.
-De. Készíthetek-áltam fel-mit kértek?-néztem a fiúkra.
-Pizza!-kiabálta be Nash.
-Inkább spagetti!-kommentálta meg Jacob.
-Na jó elég! Az lesz amit én csinálok-tisztáztam majd a konyhába mentem. Elgondoltam, hogy jól megszivatom őket és egy-egy borsószemet rakok a tányérjukra. Kb.5 perc múlva már vittem is mire ők nagy szemekkel néztek rám.
-Ez kaja?-nyújtotta oda Nash a tányérját.
-Aha-vettem el a borsószemet a tányérjáról majd jóízűen megettem.
-Na jó így nem lesz kaja-tette le Cam a kisasztalra a tanyért majd rendelt egy partypizzát.
Izgatottan vártuk mikor egyszer csak csengettek.
-Megyek!-futottam az ajtóhoz. Kinyitottam és Sam ált ott.
-Szia! Épp a pizzát várjuk. Bejössz?-léptem picit hátrébb.
-Nem..-sóhajtott.-Tudod bent van Cam...
-Igen és? Mi van vele?-léptem közelebb hozzá.
-Miután elmentetek Shawnnal eléggé gubancossá vált a kapcsolatunk Cammel. Na de nem azért jöttem-próbálta terelni a témát Sam.
-Te nem is beszéltél nekem erről-lepődtem meg. Bár rájöttem volna, hisz a múltkor a Starbucksba is egy fiúval szemezett.
-Nem lényeg! Na de figyu anyukád mesélte, hogy itt leszel szóval elakartam mondani, hogy jövőhéten pénteken eljönnél a suli bulijára?-kérdezősködött Sam.
-Igen. De ez ilyen fontos?-mértem végig.
-Igen mert rengeteg ott lesznek és tök jó lesz-mosolygott majd elhűlt a mosoly az arcáról. Hátam mögé pillantott majd mire én megforfultam volna éreztem, hogy Camerom megfogja a két vállam és állát a fejemre teszi.
-Mikor jön a pizza?-szólt a beszélgetésünke.
-Mindjárt várj türelemmel-löktem hátra mire ő felnevetett és visszament a fiúkhoz.
Közben megjött a pizza és kifizettem. Sam ott ált én nézett, ahogy kifizetem a kaját
-Én megyek is-lépett hátra miután elviharzott a pizzás kocsi.
-Majd még beszélnünk kell erről-néztem komolyan rá majd becsuktam az ajtót és ő elment.
-Itt a pizza!-ültem le a kanapéra mire mindenki körém ült és kajálni kezdtünk.
-Hé Cam!-néztem a gyerekesen viselkedő fiúra. Ő felvonta szemöldökét és várta,hogy folytassam-miután kajáltunk nem éneklünk egyet? Tudod a kis "stúdiódban"?-mutogattam a levegőbe idézőjeleket.
-De! Gyerünk!-indultunk felfelé.
Jöttek a többiek is és miután elkészültünk nekikezdtünk. Jacob videózta vagy nem is tudom és a többiek pedig velem énekeltek. Elénekeltük Cam számát, Jacob számait majd egyik kedvencemet: In the name of love-ot. Persze, alapvető, hogy Shawn számait imádom de most próbáltam nem rá gondolni.
-Oké fiúk szuper volt-pacsiztam Cammel és a többiekkel.
-Ügyes voltál kicsim-hallottam megy egy ismerős hangot.
-Shawn?-kaptam ki Jacob kezéből a telefont.
-Szia-mosolygott bele Shawn a kamerába. Sírni kezdtem... Cam kikísért mindenkit a szobából majd ott maradtam és vele beszélgettem.
-Hiányzol-zokogtam.
-Te is de hé ne aggódj-mosolygott.
-Láttalak a koncerteden. Annyira ügyes voltál-dícsérgettem.
-Valahogy hiány volt a lelkemben és nem tudtam szívből énekelni-sóhajtott.
-Várlak haza-mosolyogtam.
-Hé Mendes gyere!-hallottam meg a háttérben egy hangot majd Shawn egy pillanatra oldalra fordította buksiját.
-Mennem kell-sóhajtott Shawn.
-Szeretlek-mosolyogtam.
-Szeretlek-nyomta ki a videóhívást majd elkapott a görcs. Hiányzik.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...