15.rész

5.1K 289 0
                                    

Reggel arra keltem,hogy FaceTime-on hív Shawn. Odanyúltam  telefonomért majd bekapcsoltam a kamerát.

-Jó reggelt hercegnő. Felébresztettelek?-mosolygott rám a kamerán keresztül. Hirtelen az önarckép kamerába néztem hol látszódott a borzas hajam,karikás szemem.

-Öhm...lehet-mosolyogtam a kamerába.-Ahj most kb.úgy nézek ki mint egy megtépett tyúk.

-Te álmosan is szép vagy,hercegnő. Figy holnap nem akarsz eltölteni egy vacsit a szüleimmel? Meséltem nekik rólad és nagyon megakarnak ismerni. Azt gondolják kedves vagy,és persze az is vagy...na eljössz?-biggyesztette le a száját Shawn.

-Igen,elmegyek.-mosolyogtam.

4 órát beszéltünk míg megérkezett  koncert helyszínére. Majd még beszélgettünk picit majd mennie kellett így lerakta. A mai napom kb.a rend rakásból állt. 2-kor végeztem mikor elhívtam Samatha-t strandra.  persze hívta Cameron-t,Tate-t és Louis-t is. 4-kor vettek fel engem is majd megláttam,hogy jön még egy kocsival valaki vagy inkább valakik...

-Még kik jönnek?-kérdeztem.

-Zack meg James. Nem ismerheted hiszen hát honnan is...majd bemutatlak nekik a strandon.-mondta Cameron.

Nagyon nem beszélgettünk az út alatt...hamar odaértünk mert a mi házunktól nincs messze a strand. Mikor befizettünk elszaladtam Sam-mal,hogy öltözzünk át. Gyorsan megvoltunk majd szomorúan baktattam ki a fülkéből. Közben kilépett Samantha és rám nézett.

-Mi a baj Majus?-kérdezte.

-Hiányzik Shawn...-pakoltam táskámba a cuccaim.

-Na csak kibírsz egy napot...nézd meg a srácokkal jól elleszünk!-mosolygott Sam majd visszafutottunk a fiúkhoz.

-Nos Maja Ő itt Zack!-mutatott a 170 cm-s fekete hajú fiúra.

-Ő pedig James!-mutatott Tate a James nevezetű fiúra.

Furin nézett rám a srác. Nagyon magas volt 195 cm körül lehetett. Szőke haját fújta a szél majd elfodítottam a fejem,hogy ne legyek olyan furi. Hirtelen elkezdett mindenki a medence felé futni. Mindenki belugrott mikor megtorpantam és láttam,hogy James áll meg mellettem. Egyszer csak megfordult erős karja megszorították derekam és beledobott a vízbe...Vizet nyeltem. sajnos nálam az estek 99,99%-ban ha beledobnak a vízbe akkor nyelek is...öhm vizet. Tate gyorsan kirakott a medence szélére majd felálltam és Jamesre néztem.

-Beteg vagy?-kérdeztem nagyra nyitott szemmel és még mindig köhögcséltem.

-Áhh dehogy.-kaccsintott majd egy fejest ugrott.

Mindenki elvolt foglalva...Tate,Zack és Louis egy vízilabdát dobtak körbe-körbe míg Samantha és Cameron a vízbe ugrottak. Én leültem egy padra és a telefonom pötyögtem...Shawn-nak írtam
💬✒
Me:-Szia Kicsim. Nagyon hiányzol! Eljöttünk Cameronékkal a strandra és unalmas nélküled! Várlak haza💕

Shawn:-Te is hiányzol,Baba. Este már otthon leszek ne aggódj! Vigyázz magadra puszi!❤

Me:-Te is vigyázz magadra,puszi!

Mikor befejeztem az üzenet megírását észre vettem,hogy valaki leűl mellém.

-Mizu?-könyökölt le James.

-Semmi sok,most megyek a medencébe.-felálltam majd elraktam a telefonom és a medence felé indultam.

-Amúgy... hány cm magas is vagy?- futott oda mellém és felkuncogott hallkan.

-150...ja tudom ne is mond...szar ekkorának lenni.-morciztam be.

-Én szeretem a pici lányokat. Azokat jól lehet ölelgetni!-nevette el magát James.

-Tudom,Shawn is imád engem ölelgetni!-mosolyogtam magam elé ezzel jelezve,hogy barátom van és lekophat.

-Shawn? Shawn Mendes? Ő a barátod?-kérdezte érdeklődve James.

-Igen,Ő.-mondtam közbe leültem a medence széléhez és beledugtam a lábam a langyos vízbe.

-Értem...na és mióta vagytok együtt?-kérdezte.

-A koncert óta.-vágtam unott fejet,ezzel is jelezve,hogy mostmár tényleg lekophatna...
Úgy döntöttem bemegyek a vízbe és miközben tartottam befelé megakadt a szemem valakiken...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now