December 14.
Reggel hamar felkeltem és egy kis levelet hagytam Shawnnak,hogy elugrottam vásárolni. Mikor elkészültem és lementem reggelizni a szüleit láttam pakolászni.-Jó reggelt! Merre?-mosolyogtam Shawn anyukájára.
-Szia. Sajnos közbejött valami üzleti út így csak 3 nap múlva érünk haza. Aaliyah a barátnőjénél alszik szóval csak ti lesztek otthon.
-Drágám gyere-szólt Shawn apja aki az ajtóban állt csomagokkal a kezében.
-Rendben na vigyázzatok magatokra. Sziasztok!-suhant ki az édesanyja majd én lefőztem egy kávét és azt elkortyolgattam.
-Na indulás-kaptam fel a telóm az asztalról majd elindultam vásárolni.
•••Hazaérkezve fent az emeleten nagy csapkodást hallottam így hamar leraktam a nagy szatyrot amiben a több kiló kaja hevert.
-Shawn?-nyitottam be az ajtaján mire egy képkeret repült el a fejem mellett pár centire.
Amint szétnéztem a szobába a hosszú képsorok, amiket még régebb ragasztottam,szét voltak tépve és mikor a földre néztem az a kép ami a fejem mellett csapódott a falnak az a közös képünk volt. A kedvenc közös képünk. Shawn nagyon idegesnek tűnt és nem tudom miért. A könnycseppek meggyűltek a szememben majd odamentem hozzá. Az íróasztalánál állt és megmarkolta a közös dalunk dalszövegét majd összetépte. Lassan végigsimítottam pici kezeimet a hátán és fejemet a hátába fúrtam.
-Hagyj békén!-könyökölt a hasamba erősen mire én a földre estem. Ebben a pillanatban már folyni kezdtek a könnyeim és kifutottam a szobából Kirohantam az ajtón és bevágtam azt a hátam mögött.
-Nicsak,nicsak-hallottam meg azt a hátborzongató mély hangot. Jack.
-Mit keresel itt?-néztem rá ijedten.
-Visszaveszem ami az enyém-vetett rám egy perverz mosolyt.
-Mit tettél Shawnnal? Nem szólt hozzám-folytak a könnyeim.
-Jajj azt te nem kell tudjad. Na gyere csak-kapott el majd egy kocsiba tuszkolt.
-Shawn!-sikítottam.
Jack beugrott a kocsiba és lezárta a kocsi ajtajait. Shawn, mikor kijött a ház elé, Jack beindította a kocsi motorját majd elindult. Shawn futott utánunk egy ideig majd megállt és visszaforult. Az egyetlen reményem, a szerelmem hagyja,hogy ez a mocsok elraboljon.
Egy sötét elhagyatott helyre vitt majd betuszkolt egy lakatlan régi házba.
-Mit akarsz?-hátráltam.
-Hallom híres lettél. Hmm a kis Mendes miatt igaz? Mondd azért hagytál el,mert a hírnév kellett?-jött közelebb hozzám.
-Őt azeretem fogadd el te idegbeteg!-mentem méghátrébb.
Ekkor a háttérben nyilt halkan az ajtó és Shawn jelent meg. Ránéztem ezzel a "menj innen" pillantással de ő közelebb jött mire ezt meghallotta Jack és hátrafordult.
-Nicsak a kis híresség is itt-mosolyodott el Jack.
-Ezt azért,mert a barátnőmhöz értél-ordibált Shawn Jackre és bevágott neki egyet. Jack nem hagyta magát és visszaütött. Shawn orra vérezni kezdett én pedig nem tudtam tenni semmit.
Egyik pillanatban Jack akkorát ütött a barátomra,hogy az a földre rogyott.
-Shawn-mentem oda hozzá majd ő felállt és tovább ferekedtek.
Idegesen kapkodtam valami erős tárgy után majd egy gertyatartóval leütöttem Jacket aki a földre esett de még eszméleténél volt. Shawn megmarkolta a karom és kirohantunk a kocsijához.
-Nincs még vége Maja!-futott ki a házból Jack mire mi elhajtottunk.
Kitört belőlem a sírás mire Shawnra néztem ő pedig csak komor nézéssel vezetett.
-Köszönöm-szipogtam. Ő csak vállat vont.
-Mondd mi a baj? Mit tettem,hogy mindent tönkre tettél amit készítettem neked?-szipogtam.
-Te azt tudod jól. Ne tagadd-szólt vissza Shawn flegmán.
De hát mit tehettem?
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...