Június 21.
Megtorpantam. Előttem állt Jack és Luke. Shawnhoz bujtam aki idegesen nézett a fiúkra.-El lehet amúgy húzni-szólt idegesen Shawn a fiúkra akik egyre csak közeledtek felénk.
-Elhagytál ezért a senkiért...-hallottam meg Jack rekedt hangját.
-Visszamentél hozzá, pedig én szerettelek-hallottam meg Luke reszkető, ideges hangját.
-Hagyjátok abba. Ő volt az aki meglátta bennem a belső szépséget. Ti nem jöttetek rá erre. Mindketten megcsaltatok amíg ő hűségesen várt rám mindig-álltam Shawn elé.
-Akkor Jessicával mizu?-jött oda elém Luke majd megszorította a csuklóm.
-Engedj el-haraptam a kezébe mire Shawn nekiindult.
A fiúk verekedésbe kezdtek én pedig közéjük akartam állni mire Luketól kaptam egy ütést az arcomra.A könnyeim kiszöktek és nem tudtam felállni.
10 perc múlva erőt vettem magamon, felálltam és középen megütöttem Jacket és Lukeot is majd bevittem a házunkba Shawnt és bezártam az ajtót.
-Jézusom kicsim-kezdtem el sírni mire Shawnra néztem. Az orrából, a szájából folyt a vér. A homlokán egy seb és ezt mind miattam szenvedte végig.
-Semmi baj-inogott meg.
-Gyere, felmegyünk a szobámba-karoltam át majd felvonszoltam és lefektettem az ágyra. Levettem a felsőjét és hoztam az elsősegélyes dobozt.
-Mindenem rendben-motyogta mire egy enyhe csókkal jeleztem, hogy maradjon csendben.
Leápoltam a sebeit. Párszor felszisszent de nem volt vészes és nem kellett összevarni sem a sebét. Miután kész lettem egy puszit nyomtam orrára.
-Veled minden rendben?-ült fel az ágyból.
-Persze...
-Vérzik a fejed baba-vette ki a dobozt a kezemből majd ápolgatni kezdte a sebem.
-Miért nem mentél orvosnak?-kuncogtam.
-Hát úgy lehet ha nem találkozhattunk volna-mosolygott.
-Az lehet-kuncogtam.
Az este további része csendes volt. Lefürödtünk, persze külön-külön és csináltam kis vacsit.
-Annyira hiányzott már ez...-suttogta vacsora közben.
-Mi?
-Hát tudod mindig vagy a túrnébuszon ettem valamit vagy étterembe de nekem a te főztöd hiányzott. Minden hiányzott. Hiányzott a mosolyod, az aggódásod, a hangod, a nevetésed. Kibírhatatlan volt. A nyár a miénk lesz-mesélte.
-Messze laksz...-sóhajtottam.
-Majd egyszer jössz te hozzánk és én hozzátok. Meg amúgy is sok helyre elakarlak vinni-nyomott puszit a kezemre mire elpirultam.
Miután elmosogattam hamar felfutottam és a vendégszobában megvetettem az ágyat.
-Én megyek aludni-mentem le Shawnhoz aki a TV előtt ült.
-Megyek én is-kapcsolta ki a TV-t és odajött hozzám. Felsétáltunk majd kinyitottam a szobáját. Kissé megszeppent.
-Na megvetettem neked az ágyat-néztem rá mire kinyílt nagyra a szeme.
-Azt hittem veled alszok...-lépett be a szobába.
-Hát pedig örülj, hisz nagy ágyad lesz-tettem ölembe a karjaim.
-Az a baj, hogy túl sokat aludtam egyedül és már hiányzik, hogy valakit ölelgessek-biggyesztette le a száját, mint egy kisgyerek.
-Oh várj!-futottam a szobámba mire egy nagy macival tértem vissza. Bedobtam az ágyába és jó éjtet kívántam majd visszamentem a szobámba.
Még az éjjeli lámpám égett és telefonoztam. Egy tweeten megakadt a szemem amelyet Shawn posztolt pár perce.
"Again.❤"
Lájkoltam majd láttam a tweeteket rólunk. Újra. Huh!
Mikor végig pörgettem a minden közösségi oldalt akkor elvettem és olvasni kezdtem az egyik könyvet aminek nemrég fogtam neki. 20 perc telhetett el mikor már épp leakartam tenni a könyvet és kopogtattak.
-Igen?-néztem az ajtóm irányába mire nyílott a kilincs és megláttam Shawnt egy szál boxerben.
-Félek-biggyesztette le száját mire felnevettem.
-Mitől?-kuncogtam miközben kikeltem az ágyból és az íróasztalomra raktam a könyvet.
-Mumus-suttogta majd becsukta az ajtót és odajött hozzám. Hozzámsimult majd egy csókot nyomott az arcomra.
-Gyere...aludj akkor velem. Nincs mit csináljak-vontam vállat majd bebújt mellém.
-Örülök, hogy végre van egy jó nagy franciaágyad amiben nyugodtan elférünk. Gondolom sokszor volt már benne Luke is és...-akadt el a szava.
-Nem. Vele soha nem voltam. Veled volt az utolsó...-kapcsoltam le a villanyt majd rá néztem.
-Tényleg? Nekem is veled volt az utolsó... -suttogott majd magához húzott.
-Aludj jól-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Te is-bújtam a mellkasába majd elaludtam karjaiban.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...