...2 héttel később...
Október 9.
Pár nap van az esküvőig én pedig nagyon izgulok. Elkell intézzem még a fodrászaimat, ki kell válasszam, hogy hogyan is nézzen ki a hajam és az étteremben is jó pár dolgot kell elintézzek. Összesen 320 embert hívtunk el ami eléggé sok, sőt rengeteg de másképp sehogy sem fértünk volna bele. Ez van ha valaki híres. Ilyen apróságok között kellett döntsek, hogy a szalvetták az étteremben tengerkékek vagy korallkékek lesznek. Vagy, hogy hány villa kerüljön az asztalra. Shawn a levélírásban segített amely egy egész délelőttöt igénybe vett. Persze voltak akik Európából jönnek szóval azoknak hamarabb elküldtük a levelet. Minden apróságon törnöm kellett az agyam, hisz hol itt, hol ott "zaklattak". Eldöntöttük, hogy a tengerparton lesz az esküvő ahova le kellett vigyünk kb.300 széket. Mindenki erőltette, hogy ők mindent elintéznek, én csak mondjam meg, hogy mi hogyan legyen... de én nem tudom azt nézni, hogy mindenki dolgozik én pedig csak ülök.-Maja!-futott oda az egyik segéd.
-A neveden Lucy Black vagy Maja Smith szerepeljen? Sajnos ebben az esetben nem tudjuk mi legyen-idegeskedett a segédlány.
-Maja Smith-mondtam ki büszkén.
-Maja!-szólt anyu mire futottam a másik helyre ahol anyum ült.
-Igen?
-Ez a haj gyönyörű lenne-mutatott egy csodálatos hajat anyu. Fel volt csattolva a haj nagy része, a vége pedig be volt göndörítve, a tetejére pedig pár gyöngy is volt bele biggyeztve.-És ugyé végül ez a ruha marad?-mutatott a képernyőre anyu.
-Azta! Igen ez a haj valami elképesztő! A ruhával igen is passzolna! El kell intéznem a fodrászt is-vakargattam a fejem.
-Nyugalom! Azt elrendeztem-nyugtatgatott anyu.
-Jajj és a koszorúslányok?-kaptam a fejemhez.
-Nyugalom azt is elintéztem. A vérbeli testvéred lesz az egyik, a másik pedig az unokatestvéred, Hannah. Úgy gondoltuk nem kell több és a ruhájuk is megvan-ütögette a vállam anyu.
-Maja-futott felém Shawn.
-Állj!-mondtuk egyszerre Shawnnak mire hirtelen megtorpant és furcsán nézett ránk.
-Nem láthatod a mennyasszony ruháját, akár még a haját is az esküvő előtt-jelentette ki anyu majd bement az étterembe.-Elintézem a maradék dolgot az étteremmel kapcsolatosan!-kiabált utánunk anyu majd csak bólintottam.
-Elnézést Mrs.Mendes , hogy megzavarom de a virágcsokrok rózsaszín- vagy fehérrózsák legyenek?-vont kérdőre a szerelmem.
-Legyen keverve-gondolkodtam el majd csak mosolyogtam.
-Annyira szeretem ezt benned-csókolt meg.
-Na mit?-tettem csípőre a kezem.
-Hogy soha nem döntesz kettő közül, inkább kombinálsz.
-Szeretlek-pusziltam meg majd futottam is a tengerparta megnézni, ott hogyan haladnak.
-Hé Maja!-szólitott meg Shawn majd utánam futott.
-Hm?
-Nem lenne kedved egyet fürödni a tengerben? Annyit dolgoztál és megérdemeled a kis kikapcsolódást-fogta meg piciny kezem.
-Sajnos még át kell néznem a tengerparton lévő készülődést. Jesszusom!-estem a földre.
-Maja? Kincsem minden rendben van?-guggolt mellém Shawn.
-A nászútról meg is feledkezdtem-szöktek ki a könnyeim.
-Azt én állom, mindent én szerveztem meg azzal kapcsolatosan-ölelt magához.
-És hova viszel?-kaptam fel a tekintetem.
-Az titok. Rengeteg dolgoztál az esküvőnkön és úgy érzem ennyit megérdemelsz, hogy ezt én rendezzem-csókolt meg.
-Kincs vagy-csókoltam meg hevesen.
-Na gyere fürödni-húzott majd bólintottam és mivel úgyis fürdőruha volt az öltözékem alatt így futottam is vele a tengerbe.
•••Nagy fürdőzések közepette kihívtak minket a partra mivel egyeztetni kellett a pappal, hogy mikor is érkezzen.
•••-Kincsem, úgy érzem, hogy mostmár mindent elintéztél és ideje lenne pihenni-szólt Shawn, este 10 órakor.
-Igen Maja, mindent elintéztél ez alatt a két hét alatt és minden készen áll az esküvőre. Az időjárás tökéletes lesz a következő napokban is szóval nem kell aggódnod.
-A lány és legénybúcsú?-baktattam fáradtan az emelet felé ahol is a lakrészünk van Shawnnal.
-Az is meg van szervezve. Én a Magconnal megyek te pedig Sammel és a régi osztálytársaiddal na meg a lovardában lévő lányokat is elhívtad-vett az ölébe Shawn.
-Jajj persze, ki is ment a fejemből-dőltem Shawn mellkasának.
-Sam pedig holnap érkezik-simított végig a karomon anyu.
-Szuper-nyögtem ki fáradtan.
-Jó éjt Mrs.Smith-bólintott Shawn majd beléptünk a lakrészünkbe és az ágyba zuhantam.
-Jó éjt Kicsim-suttogta fülembe majd egy halk morgással követve, meztelen mellkasához bújtam.
أنت تقرأ
Mercy |sm| ✔️
عاطفيةEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...