22.rész

4.5K 237 0
                                    

+18!

Augusztus 8.

Shawn kinyitotta az ajtót majd beléptem.

-Mit csináltál?-kérdeztem Shawnt.

-Majd meglátod... Jössz velem fürödni?-jött tőle a kérdés bennem pedig megfagyott a vér.

Meztelenül fürdeni Shawn Mendes-el?! Egyszer már látott engem meztelenül de az nem valami romantikus,nyugodt pillanat volt...

    Végül rábólintottam és elmentünk fürödni. Az egész fürdő teli volt gyertyákkal amelyek hangulatos fényt adtak. Beleűltünk a kádba és Shawn átkarolta a pocim. Kissé ideges voltam mert hát nekem nincs valami szép testem...halkan beszélgettünk majd fél óra után kiszállt a kádból és felvett az ölébe. Kivitt a másik szobába és lehelyezett az ágyra majd elkezdte csókokkal behinteni a nyakam, a mellkasom majd jött egy kérdés tőle...

-Szeretnéd Kicsim?-hallottam halk hangját.

Tudtam mire gondol és megakartam vele tenni. Miután felfedezte a testem egy mély pillantást vetett rám és vadul megcsókolt. Ekkor már bennem volt. Kissé összerezzentem és halk nyögés hagyta el számat.

-Nyugalom kicsim!-fogta meg a kezem majd elkezdett lassan mozogni bennem.

Gyengéd és odafigyelő volt.
   Egyik pillantban Shawn megharapta nyakam mire mindkettőnknek egy nyögés hagyta el száját. Izzadtan, levegőért kapkodva borult mellém.

-Fájt?-kérdezte reszkető hangon.

-Nem-fordultam felé majd mellkasába nyomtam a fejem.

Magunkra húzta a takarót és úgy aludtunk el. Úgy éreztem, hogy most valahogy mégjobban szeretem. Meztelen teste szinte égette az én testem. Szeretem Őt.
       
❌❌❌

Augusztus 9.
Reggel arra ébredtem, hogy Shawn a meztelen hátam csókolgatja. Hozzá fordultam majd bebújtam a takaró alá.

-Hagyd, hogy átöltözzek!-szóltam rá mire Ő csak nevetett.

-Baba, már láttalak meztelenül, nincs miért aggódnod.

Kibújtam az ágyból és a fürdőbe rohantam. A hajam mint valami szénaboglya volt és a szemem karikás. Kimentem a ruhámiért és felöltöztem majd rendbe szedtem magam. Anyuék már lent voltak az ebédlő részlegbe és kajáltak. Shawn-al kézenfogva mentünk be és megint láttam, hogy svédasztal van. Hmm imádom azt választok amit akarok. Ma a müzli mellett döntöttem.

-Ma hova megyünk?-kérdezte Shawn a szüleimtől.

-Louvre.-mosolygott apu.

-Jujj szuper! Végre láthatom Mona Lisa-t.-mosolyogtam majd megpusziltam Shawn-t.

A reggeli végeztével felmentünk a lakrészeinkbe és bepakoltam egy kis táskába zsepit meg a telefonjainkat. Shawn leült gitározni én pedig hallgattam Őt. Vállára tettem a fejem és úgy hallgattam csodálatos hangját.

-Ha apukád nem bánja este a sétáláskor elviszem a gitárom!-nézett rám boci szemekkel.

-Hozd!-mosolyogtam.-Apu biztos nem bánja meg!-öleltem meg.

Elindultunk a Louvre felé. Óriási volt és 1001 festmény volt bent. Annyira csodálatos élmény volt és ezt Shawn-al élhettem át. Kb. délután 3 volt mikor befejeztük és végre mehettünk kajálni. Óriás pizzát kértünk amit hamar meg is ettünk majd elmentünk a lakrészünkbe pihenni. Shawn gitározott én pedig aludtam 2 órát. Amikor indultunk Shawn a hátára vette gitárját és elindultunk sétálni. A parkba mentünk. Fagyiztunk majd anyuék egy külön padra ültek mi pedig távolabb tőlük és Shawn elkezdett nekem gitározni. Annyira romantikus volt majd azt a csodálatos pillanatot megzavarták valamik... vagyis inkább valakik.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now