Január 16.
-Maja gyere!-fogta meg a kezem Shawn majd egészen a helyemig hurcolt.
-Na szóval kezdhetjük?-szólt a producer.
-Persze-rohant fel az épület emeletére az elegáns barátom.
-Csapó egy!-ordibálta az egyik csávó.
A klipp készítése közben teljesen beleéltem magam és úgy éreztem mintha egy színésznő lennék. A legrosszabb rész az volt mikor az elájulást színleltem és beleestem a medencébe. Persze azután vágás jött ami alatt végre levegőt vehettem a víz alól de újra azt az utasítást kaptam, hogy a víz alá menjek mivel most jött a "kimentős" rész.
•••-Szuper munka volt!-mondta a forgatás végén a producer.
-Shawn! Maja! Gyertek nehogy megfázzatok-adtak ránk 1-1 pokrócot majd bementünk a házba.
-Wow szerintem nagyon jó lett-örvendeztem.
-Igen és holnap indulunk Manhattanbe. Na gyere, visszakell menni a szállásra, mert éjjel a reptéren kell lenni.
Mielőtt elmentünk volna a helyszínről, megszárították a hajunkat és tiszta ruhában távoztunk.
❌❌❌
Január 17.
-Jézusom végre megérkeztünk-tettem le a lábam a repülőről.Shawn nem igazán foglalkozott vele, mivel a fanoknak osztogatott aláírást.
-Na mehetünk!-szólt 10 perc után, majd elindultunk a stúdió felé.
Odaérve már nagyon izgatott voltam. A videó megvágása 2 órába került mivel a producer és a vágó sokat veszekedett egy részen, hogy azt kivágják vagy mégse.
-Szerintem hadjuk benne-tette hozzá Shawn.
Én inkább nem szóltam semmit, hanem ültem és a kávémat kortyolgattam. Végül maradt az a rész és két óra után meglett a videó vágása.
-Fhu ezt még nézni is fárasztó-szusszantam fel mikor már a zenét illesztették be a videóba.
•••Az egész éjjelt ott töltöttük és még a részleteken bajlódtunk. Kb.hajnali 5-kor hazakerültünk, vagyis inkább a hotelbe és fáradtan dőltem az ágyba. Éreztem ahogy Shawn is befekszik mellém és szorosan átölel.
-Ez valami eszméletlen-mosolyodtam el.
-Mi?-emelte fel a fejét.
-Egy közös dal veled, ez valami elképesztő. Alig várom, hogy majd a túrnén elénekeljük együtt-nyomtam a homlokára egy puszit.
Ő csak lehunyta a szemét és elmerült gondolataiba. Én is így tettem majd nagy gondolkozás közben elaludtam.
❌❌❌
Január 20.
Az elmúlt napokat városnézéssel töltöttük. Párszor benéztünk a stúdióba és 19.-én néztük meg a végleges klippet amely nagyon jóra sikeredett.
Reggel már a stúdióba voltunk és az egész napot ott töltöttük. Nagyokat nevettünk és jól szórakoztunk.
•••-Hé baba kelj fel. Este 11:45-van-ébresztgetett Shawn.
-Oki. Na mi van?-dörzsöltem meg a szemem.
-15 perc és kint a klipp.
Körbenéztem és mindenki full jól szórakoztak, amíg én a kanapén elbóbiskoltam.
Izgatottan várta mindenki a pillanatot amikor végre kikerülhetett a klipp.-11:59!!!-tapsikoltam majd visszafelé számoltunk...
-3...2...1!-úljongott mindenki és pont éjfélkor kikerült a klippünk.
-Jézusom!-ugrottam a barátom nyakába aki megpörgetett a levegőben majd megcsókolt.
Ezerjével jöttek a lájkok és még pezsgőt is nyitottunk, ami eléggé furcsa lehetett de mi élveztük.
-A hercegnőmre, aki nélkül most nem lennék itt-mondta úriasan Shawn majd egy nagy röhögés után elkortyoltuk a pezsgőt.
Hajnali 4-ig lehettünk fent mire én végleg megadtam magam és Shawn a kocsijában vitt a hotelszobába vissza.
-Aludj jól baba-nyomott egy puszit a homlokomra.-Holnap még lesz egy interjúnk.
Ez a rész picit rövid lett, sry:(❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...