59.rész

2.7K 179 3
                                    

Szeptember 3.
Hátra fordultam és azt a 17 éves srácot láttam meg akit a csomagolásnál láttam.

-Ne haragudj de megmondanád melyik az én szobám?-mosolygott rám.

-Oh öhm. Hát gyere.-mondtam majd bekísértem abba a szobába amelybe beraktam a csomagokat.

Felkísértem őt a zöld szobába majd egy mosoly kíséretében kinyitottam az ajtót.

-Tessék.-néztem kék szemeibe.

-Jujj köszönöm. Figyelj átöltözök és nem lenne kedved egyet sétálni?-mosolygott le rám.

-Oh hát...elmehetek.-egyeztem bele hisz Shawn is eléggé jól elvan a lánnyal.

Ő bement a szobába majd mikor én is be akartam menni az én szobámba hangos nevetést hallottam. Kicsit megrezzentem majd megfogtam a kilincset és erőt vettem magamon majd bementem.

Shawn ölében a lány ült én pedig ledermedtem. Két másodperc múlva gyorsan a cuccaim közül kivettem a napszemüvegem és becsaptam az ajtót.

-Maja!-hallottam Shawn hangját de nem nagyon foglalkoztam vele inkább a fiút vártam.

-Mehetünk?-lépett ki a szobájából.

-Persze-csaltam egy enyhe mosolyt arcomra.

Kisétáltunk a házból majd beszélgetésbe kezdtünk...

-Na és hogy hívnak?-ropogtatta újjait.

-Maja és téged?

-Raul...-vakargatta fejét.

-Uh az szép név.-mosolyogtam.

-Elmondod mi történt a kezeddel?-jött a kérdés majd picit megrezzentem.

-Oh hát tegnap beleállt a szilánk a kezembe és összevarták-néztem a bekötözött kezemre.

-Jajj szegény. Gyógyulj meg hamar-mosolygott majd átkarolta a vállam.

Jól elbeszélgettünk és már kb.fél hét lehetett mikor visszamentünk a házhoz. Leültünk a kinti hintára és a filegóriában megláttam Shawnt meg a lányt beszélgetni. Nem foglalkoztam inkább arra figyeltem, hogy mit beszél Raul.

Nagyokat nevettem Raullal mikor egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Shawn ott áll előttem.

-Majus-szólt majd felhúzott.-Gyere mert lekell cserélni a kötésed.

-Oki de csak ha felveszel a hátadra-nevettem, mert nagyon jó kedvem volt.

-Na gyere-kapott fel a hátára.

Bevitt a házba majd megláttam keresztanyut aki az új kötést készítette elé.

-Ugyé ott leszel mellettem?-kérdeztem reszkető hangon.

-Kincsem-simította meg az arcom.-Mindig melletted leszek.

-Szeretlek-nyomtam egy csókot a szájára amit viszonyzott.

-Na gyere-nyújtotta óriási eres kezét amibe beleíllett az én pici kezem.

-Na a kisbeteg-mosolygott keresztanyu.-Na lássuk-vette le a gézt a kezemről.

-Hmm szépen gyógyul-mosolygott Shawn.

-Ez örökre megmarad?-kérdeztem.

-Hát...

-Hé baba nincs baj. Senki sem tökéletes. Látod?-mutatott Shawn az arcán lévő pici sebre.

Idegesen a sebemre néztem amit épp keresztanyu fertőtlenített majd azután bekötözött.

-Köszi-álltam fel és megköszöntem, hogy bekötözte a sebem.

Kimentünk a kertbe ahol a férfiak a vacsorát készítették.

-Gyere nézzük meg apuék mit remekelnek!-húztam Shawnt majd csengetett a telefonja és megállított.

-Cameron hív-nézett a telefonjára.

-Uh hadd beszéljek én is vele!-ugrándoztam örvendezve.

-Téged megszállt most a kisördög-szólt majd felvette a telefont.

-Naa-durciztam be majd kikaptam a telefont a kezéből.

📞
-Hé Cam!-nevettem miközben Shawn próbálta visszavenni a telefonját.

-Szevasz!-nevetett Cameron.

-Mizu?

-Semmi ideadod Shawnt?-hallottam Cameron lágy hangját.

-Ah...igen-nyomtam Shawn kezébe a telefont.
📞

-Igen?-szólt Shawn a telefonba.-Csá haver!-villantotta meg Shawn, fehér fogait.

Már kb.10 perce beszélgettek majd Shawn lerakta a telefont és odaállt elém.

-Na mit mondott?-kerekedtek el a szemeim.

-Nos jó híreim vannak-mosolygott Shawn én pedig majd' szétestem az izgatottságtól.

Megszeretném mégegyszer köszönni 97Asuna-nak a nagyon jó borítót!😍 I M Á D O M💕😊

Mercy |sm| ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant