Szeptember 21.
Shawn sápadt, szomorú arcát néztem. Láttam, hogy szinte elsírja magát ám ő kitartott és erősnek próbált látszani.-Ma...ma velem töltenéd a napot?-kérdezte.
-Persze-nyomtam egy puszit az arcára majd rámosolyogtam.-Ne légy szomorú.
-Hiányozni fogsz. Majd...majd minden nap beszélünk?-csillant fel a szeme.
-Persze-nyomtam csókot duzzadt ajkaira.
-Na oki gyorsan készülődj és indulunk ja meg hozz magaddal fürdőruhát-pattant fel az ágyról.
Hamar elkészültünk. Már kapott egy jegyet, ami nagy szerencse. Este tízkor indul a gépem és a cuccaimat összepakoltam, úgyhogy estére megvoltam. Kb.fél óra utazás múlva egy csodás helyre érkeztünk. Egy kisebb vízesés, aljában egy mély tó, körülötte fák meg növények.
-Úristen Shawn ez valami csodálatos!-ugrottam nyakába mire éreztem, hogy elmosolyodik.
-Tudtam, hogy tetszeni fog. Na gyere csak!-emelt fel majd a tóba dobott. Hirtelen ért a hideg víz és nyeltem is amely miatt egyből a partra úsztam és köhécselni kezdtem.
-Baszki-szóltak két köhögés között.
-Jól vagy?-jött oda majd felhúzott mire egy 180 fokos fordulatot vettem és beledobtam a vízbe.
-Haha-néztem rá gúnyosan.
-Na gyere csak ide!-mászott ki mire futni kezdtem ő pedig kergetett.
Egyszer csak egy tisztásra értem. Csodálatos volt. Gyönyörű virágok nyíltak ott amelytől színes volt az egész rét.
-Csodálatos-csillogtak a szemeim.
-Az-karolta át derekam.
-Éhes vagyok-szakítottam félbe a romantikus jelentet.
-Hmm piknik hölgyem?-karolt belém majd bólintottam és a kocsi felé indultunk.
Shawn pakolt fel szendvicseket, kis narancslét, muffint(mivel az a kedvence) és persze a gitárját. Csodálatos ebéd volt. Miközben Shawn csodálatos hangját hallgattam, csak néztem csillogó szemeit amelyek elvarázsoltak.
-Nehéz lesz itt hagyni-tette le gitárját majd egy csókot nyomott számra.
-Tudom de nem örökre-nyújtottam egy muffint a szájához amibe jól beleharapott.
-A tanulásodat az iPaden folytathatod. Majd minden nap beszélünk vagy írunk. Mindent megoldunk-jelentette ki.
-Mennyi az idő?
-Még csak 2 óra van-nézett telefonjára.
-Hmm és most?-néztem rá mire ő egy furcsa mosolyt festett arcára.
-Visszamegyünk a hotelszobába és magamévá teszlek!-kapkodta össze a cuccokat majd kocsiba ültünk és hamar visszamentünk a hotelbe.
Most kb.15 perc alatt értünk oda mert Shawn sietett. Hamar kiszállt a kocsiból majd a hotelbe siettünk.
-Na és a piknikcuccok?-áltam megy egy pillanatra.
-Ráér-vont vállat majd gyorsan a lifthez mentünk.
Mikor csak mi voltunk a liftben már akkor csókokkal hintette el a nyakam. Felérve a hotelszobába gyorsan kinyitotta az ajtót, majd mikor beléptünk egyből be is zárta, hogy senki ne zavarjon meg.
-Ahj istenem-vette le vizes ruháim majd miután megszabadultunk mindentől ő hideg testem kezdte csókolgatni. Mindenem forró csókokkal hintette be majd egy halk nyögés hagyta el számat,és ő erre perverz mosolyt vágott. Gondoltam, ha ő is benne van akkor csináljuk úgy ahogy ő régóta szeretné:durvábban. Gyorsabban kapkodtuk a levegőt és erős hátát karmoltam, ő pedig melkasomon hagyott szívás nyomokat. A végére kimerülten estem rá Shawn vörös, szétkapart testére.
-Fájt?-lihegett a fülembe.
-Dehogy-mosolyogtam majd egy erős csókot nyomtam ajkára.
A nap további részében mindketten meztelenül járkáltunk a lakásba fel s alá. Minek felöltözni? Senki olyan ember nem lát minket.
Filmeket néztünk, fürödtünk majd eljött az este fél nyolc. Izgultam, féltem.
-Készülődöm-simítottam végig erős felsőtestét majd feláltam az ágyból és elindultam ruhákat szerezni.
-Rendben-sóhajtott egy nagyot.
-Öhm...fi...figyelj-néztem rá picit idegesen.
-Igen mondd csak-nézett rám.
-Elvihetem az egyik felsőd? Tudod csak úgy tudok elaludni ha érzem az illatod meg amúgy is jön a hidegebb idő.
-Jajj persze-pattant fel majd a kedvencemet:a sötétkék színűt a kezembe nyomta.
Még beszélgettünk a dolgokról, hogy mi hogyan fog történni majd eljött az idő:indulás a reptérre.
Életem egyik legnehezebb pillanat volt ez. Szörnyű.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...