Szeptember 20.
Shawnnal a hang irányába néztünk majd egy hölgy nézett ránk.-Fogyasztanának valamit?
-Én nem. Te baba?-fogtam meg a kezem Shawn.
-Nem-néztem a hölgyre majd ő elment.
Egyik pillanatban megláttam, hogy a túlsó ülésen ült egy kislány és épp játék lovacskákkal játszadozott. Eszembe jutott az én mindenem:Dajka. Jöttek a kérdések a fejemben, vajon él még? Kínozzák? Rendesen etetik? Jól viselik gondját? És a legnagyobb kérdés:miért? Miért kellett eladni?!
Könnyek gyűltek a szememben majd Shawnra néztem aki épp a telefonját nyomkodta. Rám pillantott ám én épp feláltam és elakarta kapni a karom de a mosdóba futottam. Persze nem volt valami nagy az a helység. A tükörbe néztem. Egyszerűen egy ocsmányságot láttam. Hogy lehet egy ilyen csúnyaságba beleszeretni?
-Hé kicsim jól vagy?-kopogtatott Shawn.
-Menj el.
-Baba ne csináld-kopogtatott.
-Kérlek hagyj-néztem idegesen a tükörbe majd rámjött a hányinger.
Nem is hallottam, hogy Shawn ott maradt... a mosdón kívül várt. Kiadtam magamból az összes kaját, majd megmostam arcom, kiöblítettem a szám. Szerencsére volt nálam rágó így megúsztam a dolgot.
Kimentem az ajtón és Shawn várt ott.
-Baba minden rendben?-húzott vissza.
-Ne haragudj-kezdtek folyni a könnyeim. Rámjött a sírógörcs.
-Mi?! Miért? Mi lett?-nézett idegesen rám.
-Minden miatt-roskadtam össze és a földre estem.
-Úristen. Állj fel Maja!-húzta a karom Shawn.
-Sajnálom.
-De mit?-ült le mellém.
-Mindent. Életem legszebb pillanata volt az mikor legelőször énekelhettem veled. Csodálatos volt a legelső randi, a napok amiket együtt tölthettünk. Soha nem volt senki ilyen velem. De nézd kibe szerettél bele: egy ügyetlenbe. Nem vagyok híres és híresség csak hírességgel járhat. Rossz repülőre szálltam fel. Miattam késik a következő koncert.-öntöttem ki a szívem Shawnnak.
-Nem törvény, hogy híresség csak hírességgel járhat. Nem érdekel, ha késik fontos, hogy itt vagy velem.
-Annyira sajnálom-szóltam majd Shawn felhúzott a földről.
-Gyere baba-ölelt szorosan magához majd leültünk a helyünkre.
-Mondd mit szeretnél majd szülinapodra?-fogta meg a kezem Shawn.
-Se...semmit-néztem rá értetlenül.
-Biztos vágysz valamire-mosolygott majd megcsókolta homlokom.
-Már mindenem megvan. Itt vagy te, a barátaim, a családom. Semmi nem kell-pusziltam meg orrocskáját.
×××-Hé baba! Gyere leszállunk-ébresztgetett Shawnie.
Éjjel volt. Hulla fáradt voltam, hajnali 3 lehetett. Shawn teljesen fittnek látszott. Vidáman pakolta be cuccainkat a kocsiba. Én csak beültem és szinte elaludtam mikor...
-Manó ne aludj el, közel van a hotel s ott majd a saját lakrészünkbe aludhatsz-halmozott puszikkal Shawn.
-Istenem miért?!-dőltem Shawn combjára.
-Tíz perc és ott vagyunk-suttogta a fülembe ezeket a szavakat.
-Jó oké.
Az a kevés 10 perc csendesen telt. Hamar a hotelhez értünk, felvittük a csomagokat és egyből aludni mentem. Már 04:30 volt mikor befeküdtem az ágyba. Csodálatos. Holnapra hulla leszek.
-Baba-szólt hozzám Shawn.
-Hmm?-nyögtem ki.
-Kajás vagy?
-Hát. Eléggé fáradt vagyok de kaja az mindig jöhet. Mi az?
-Pizza-fordult felém és zabálni kezdett.
-Hagyj nekem is!-futottam oda majd beleharaptam pizza szeletébe.
-Hé!!-durcizott be majd megharapta a fülem.
-Waaa vadállat-nyújtottam a nyelvem rá.
Hirtelen kopogtatást hallottunk.
-Ki lehet ez?-néztem kerek szemekkel Shawnra. Ő csak vállat vont és az ajtó felé vette az irányt.
أنت تقرأ
Mercy |sm| ✔️
عاطفيةEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...