56.rész

3.3K 184 4
                                    

Szeptember 2.
Az utazás csendesen telt. Shawnhoz bújva néztem egész végig a tájat és zenét hallgattunk. Három órát utaztunk majd végre megérkeztünk keresztszüleim hétvégi házához.

-Huh!-szusszantam fel majd kiléptem az autóból. Picit megszédültem mire Shawn elkapott és csak mosolygott.

-Butus.-borzolta össze a hajam majd odament a csomagtartóhoz apumnak segíteni.

-Haha kis szamár.-nevettem Shawn mellett aki a nagy csomagokat vonszolta a ház felé.

-Oh kérlek megfognád míg bekötöm a cipőm?-nyújtotta a csomagot Shawn.

Nem szóltam csak elvettem a csomagot ami olyan nehéz volt, hogy lehuppant a földre.

-Na ki is a szamár?-kacagott majd tovább ment.

-Haha.-húztam magam után a csomagot.

Mikor beléptünk a házba tátva maradt a szánk. Gyönyörű, hangulatos szobák,szép berendezéssel.

-Maja és Shawn...ha felmentek az emeletre akkor a lépcsővel szembe lesz egy szoba és az lesz a ti szobátok rendben?-mosolygott keresztanyu.

-Oki. Gyereee!-kezdtem húzni Shawn kezét aki a sok csomaggal a hátán és a kezében jött utánam.

Felérve az ajtó előtt megálltam és megvártam Shawnt. Mikor odaért mellém benyitottam a szobába... a szemeink elkerekedtek. A függöny, a szőnyeg, az ágynemű piros, a padló meg a bútorok barnák. Az ablakok valami elképesztő nagyok voltak...a plafontól egészen a padlóig értek. Két óriási ablak volt amely konkrétan a falat rakta ki és volt még egy ajtó ahol egy aranyos kis mosdó volt.

-Huh ez valami csodálatos!-léptem be.

-Az...-rakta le Shawn a csomagokat majd én az ágyba ugrottam.

Kifeküdtem az ágyra úgy, hogy Shawn ne tudjon mellém feküdni. Tudom, eléggé csúnya dolog ez tőlem de akartam kicsit idegesíteni...imádom a durcis fejét. Becsuktam a szemem és tetettem, hogy alszok mire éreztem, hogy besüpped az ágy és valaki fölém hajol.

Shawn édes csókot nyomott a számra majd rámfeküdt.

-Szétnyomsz auuu!-nyögtem ki mire ő csak nevetett.

-Jó éjt hercegnő.-feküdt a mellkasomra mire megláttam egy pici perverz mosolyt a szája szélén.

-Este kell aludni-löktem le magamról majd felálltam és kinyitottam az ajtót.-Jössz?

-Uhum.-állt fel majd megölelt.

-Szejetlek.-biggyesztettem le a szám mire megcsókolt.

-Én isz.-fogta meg Shawn a kezem majd lementünk az emeletről.

Leérve a felnőttek csak pakoltak és nagyokat nevettek. A hang irányába mentünk.

-Kicsim kérlek nem hoznád be a kistáskám?-szólt nevetve anyu.

-Hozom.-futottam ki a kocsihoz.

Csendesen sétálgattam és a "Never be alone"-t dúdolgattam. Kinyitottam a kocsit majd kivettem anyu kistáskáját mire egy rezzenést hallottam. Bezártam a kocsit és a hang irányába mentem. Egy nagy bokorhoz léptem majd valami szembe ugrott velem. Nem láttam mi az... sikítani kezdtem majd  a földre estem. Shawn fél perc múlva már ott volt mellettem és felsegített.

-Manó...mi történt?-nézett aggódó szemekkel Shawn.

-Valami nekem ugrott.-néztem szét mire Shawn csak nevetni kezdett.

-Jajj butus...ez csak egy vadnyuszi volt.-nyomott puszit a homlokomra.

-Mi?!-néztem nagy szemekkel mire a nyuszira mutatott amely egy nagy fa tövében kuporgott.-Ahj baszki. Inkább menjünk be a házba. Már kezd sötétedni.-jelentettem ki majd bementünk a házba.

-Mi történt?-kérdezte Fred.

-Semmiii...-néztem Shawnra majd odanyújtottam anyunak a táskát.

-Köszönöm kincsem.-mosolygott.-Amúgy ha nem gond mi idelent leszünk. A pici már alszik, ti pedig csináljatok amit akartok.-szólt anyu majd bement a keresztszüleimhez a nappaliba.

Felfutottunk a szobába majd Shawn perverz mosollyal nézett rám. Viszonyoztam ezt a mosolyt majd egy kérdés jött tőle...

-Megyünk tusolni?

-Persze.-zártam be a szobaajtónkat majd behúztam őt a fürdőbe...

Mercy |sm| ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя