+18!
Augusztus 12.
-Mi van?!-kiabált rám idegesen Shawn.-Semmi...-hajtottam le a fejem majd kifolyt egy könnycsepp a szememből. Szipogtam majd megnyugtam a lift gombját és Shawn felemelte a fejem.
-Manó...Te tudod mit csináltál a tegnap?-nézett szemeimbe aggódóan és sírtam tovább.-Sztriptízeltél férfiaknak. Te csak az enyém vagy...érted? Alkoholtól bűzlöttél.
-Veled is volt ilyen apuval!-szipogtam majd megjött a lift és beszálltunk.
Megnyomtuk a gombot és mentünk is lefelé a liftel. Egyszer csak nagyot zökkent a lift és megállt.
-Sha...Shawn...ez mi volt?-riadtan feszíteni próbáltam az ajtót de nem ment.
-Beszorultunk.-nézett szét a liftben.
-Oh...-nyugodtam le picit majd Shawn felé közeledtem.
-Na mi van babus?-vetett rám egy perverz mosolyt majd megmarkolta fenekem.
-Ahj...-nyögtem halkan majd megmarkoltam férfiasságát mire a homlokán ráncok gyűltek és a halántékánál az erek kidudorodtak.
-Ahj cicus ne csináld.-simogatott lágyan majd lehúztam a nadrágját és az ingjét kigomboltam.
-Nincs kamera?-néztem mogyoróbarna szemeibe.
-Nincs-simogatta meg az arcom majd levette a pólóm és a melltartóm.
Levette mindenem majd csókolgatni kezdte nyakam meg a mellkasom. Mikor a nyakam puszilgatta kirázott a hideg, ha a pocim simizte összerezzentem és mégis valahogy az volt a legjobb ha megölelt. Éreztem forró, égető testét ahogy hozzásimul az enyémhez. Csodálatos érzés.
Egyszer csak Shawn felemelt és hozzámszólt:-Kincsem, tényleg szeretnéd?-ráncolta össze szemöldökét.
-Mennyi időnk van?-szorongtam kissé és a lábaim a csípőjét nyomták.
-Max.1 óra míg kimegyünk innen.-simizte a hátam egyik kezével.
-Rendben.-szusszantam fel, majd éreztem ahogy belém hatol. Egy nagyobb nyögés hagyta el a számat. Hátam a hideg falhoz ért, kezeivel tartott én pedig csípőjét szorongattam a lábaimmal és kezeimet a nyaka köré tettem. Halk nyögések hagyták el szám.
-Kicsiim!-nyögött egy nagyot, lerakott a földre majd kivette belőlem férfiasságát majd szorosan magához húzott.
-Szeretlek-szólaltam halkan majd elkezdtem felvenni a földön lévő cuccaimat.
Felöltöztünk mindketten majd csak csókolózással telt el a következő fél óra mikor már végre kiszabadulhattunk ebből a szűk helyről. Kivittük a csomagjainkat a taxiba majd a szüleim kifizették a lakrészt.
-Siessünk mert lekéssük a repülőt!-hajtott minket anyu a taxi felé.
Mikor kiértünk a reptérre nyugodtan várhattuk a gépet mert megtudtuk, hogy egy vihar miatt késni fog. Miközben vártunk a repülőt Shawn halkan suttogott nekem pár szót.
-Annyira szeretlek Kicsikém.-puszilta meg a buksim és szorosan megölelt.
-Na de akkor mit is szerettél volna megbeszélni?-rontottam el a romantikus pillanatot és Shawnra néztem ölbe tett kézzel.
-Ahh hagyjuk. A lényeg, hogy ne csinálj nélkülem semmi hűlyeséget.-mosolygott majd csak pihengettünk míg megjött a gép.
-Gyertek!-ébresztett fel minket apu majd arra ébredtünk, hogy a gépünk megérkezett.
Berakták a csomagainkat majd mi felültünk a helyeinkre. Rádöltem Shawn vállára majd elaludtunk. Azt a 11 órát átaludtuk. Lehet, hogy a sok rohanás fárasztott ki...vagy a szeretkezés de mi átaludtuk az egész utat.
Végre megérkeztünk Torontóba és hazamehettem de a reptéren óriási meglepetés fogadott...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...