108.rész

2.5K 149 11
                                    

December 16.
-Kicsim kelj fel-hallottam meg egy halk suttogást majd éreztem ahogy valaki forró csókokat lehell vállamra.

-Nem-morrogtam majd egy hirtelen mozdulattal magamra húztam a takarót.

-Rendben te akartad-nevetett fel Shawn mire kitakart a takaróból és az ölébe vett.

-Nee!! Hová viszel?

-Készülődni kell. Ma megyünk a stúdióba-vitt be a fürdőbe.

Kissé fáztam mivel meztelen voltam. Shawn már fel volt öltözve és szerintem má reggelizett is.

-Kimennél?-néztem rá a tükrön keresztül.

-Nope-vetett egy perverz mosolyt.

-Ahj basszus-vettem el a fogkefém majd hamar fogat mostam.

-Idehoznád a táskám?-néztem Shawnra biggyesztett szájjal.

-Ahj. Igen-sprintelt át a vendég szobába,ahol aludtunk.

-Köszi-leheltem ajkára egy csókot majd hamar kiválasztottam az aznapi ruhámat.
•••

Már a stúdióban várakoztunk mire eljött a pillanat, a nagy nap: felénekeljük a közös dalunkat.

Ott ültünk a szobában és mielőtt elindult volna a háttérzene, Shawnra pillantottam, ő pedig rám. Láttam a szemeiben,hogy nagyon izgatott és,hogy nagyon várta már ezt a pillanatot. Egymásra mosolyogtunk majd Shawn kezdte a számot.

Az első két szakasz az övé volt majd jöhettem én. Kicsit megremegtem abban a pillanatban de jól összehoztam.
•••

-Gratulálunk! Ez elképesztő!-tapsolt az egész stúdió.

-Az én hercegnőm-kapott fel Shawn mire megpörhetett a levegőben. Egy hosszú csókkal zártuk a romantikus pillanatot majd izgatottan hallgattuk újra a dalunkat.

-Ez oltári-repdestem örömömben.

-Csodálatos az én hercegnőm-nyomott egy puszit a fejemre.

-Dehogy is-legyintettem.

Az egész napot a stúdióban töltöttük, mert rengeteg dolgot kellett még elintézni, mint például a klipp. A forgatás helye, a ruhák és stb.
Az ötletem a klippel kapcsolatosan jónak tartották és már egyeztettek is időpontot. Januárban lesz a klipp forgatása. Annyira jól alakult most minden és annyira boldog voltam...

Este fáradtan értünk haza. Hullaként borultam rá az ágyamra.

-Fhu ez nagyon fárasztó-nevettem fel.

-Aludj az én szobámba-terelte a témát Shawn.

-Még mindig kupi van?-néztem rá.

-Igen-mondta szégyenlősen.

-Annyit dolgoztam vele...most meg csináljam újra-néztem magam elé bámulva.

-Ne. Majd én megcsinálom.

-Segítek-mentem át a szobájába.

A látvány kissé elszomorító volt. Az összes képsor a földön hevert és a kedvenc képünk, amelyet bekereteztetett, széttörve hevert a földön.

-Egy köcsög vagyok. Nem tagadom.

-Dehogy. Csak ideges voltál-vontam meg a vállam.

-Szeretlek-hallottam meg didergő hangját.
•••

Hamar rendbe szedtük a szobáját és elmentünk aludni. Ő még telefonozott és megosztott egy kis részletet a dalunkból a közösségi oldalakon, addig megbeszéltem holnapra egy találkozót Samathaval.

-Shawn, aludjunk-tettem le a telefonom majd felé fordultam.

-Rendben. Öhmm...-gondolkodott el egy pillanatra.

-Mi öhmm?-kérdeztem rá.

-Holnap Cameronnal találkozom. Ugyé nem gond?-nézett rám.

-Dehogy is. Csak legyetek jók-nevettem fel.

-Jajj hercegnő mi mindig jól viselkedünk-nyomott puszit az orromra.

-Na aludj te kis kapitány-csikiztem meg majd mellkasába fúrtam a fejem.

-Köszönöm.

-Mit?-néztem rá kíváncsian.

-Hogy vagy nekem. Hogy van aki beragyogja az életem, aki boldogít, aki mindig megnevettet. Csodálatos vagy. Senkiért és semmiért nem adnálak. Szeretlek kincsem.

-Én is. Köszönök mindent. Aludj jól egyetlenem-csókoltam meg majd elnyomott mindkettőnket az álom.

Mercy |sm| ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang