135.rész

1.9K 155 18
                                    

Június 20.
-Shawn miért vagy itt?-hátráltam meg.

-Engem is meghívtak-vont vállat.

-Én...én...-hátráltam tőle majd futni kezdtem a kijárat felé.

-Maja!-kiabált utánam.

Én próbáltam nem figyelni rá és csak turakodtam a tömegben kifelé. Mikor végre kiértem kifutottam az utcára. Sötét volt, egy-egy kocsi ment el csak az úton. Azt se tudtam mit csináljak mikor egy kéz ért a csuklómhoz.

-Maja! Te sírsz?-lihegett ijedten. Akkor vettem csak észre, hogy elfolytak a könnyeim.

-Nem-szipogtam.

-Kérlek, hallgass meg.

-Mendes! Ott hagytál! Szakítottál velem-hajtottam le a fejem.

-Hé...-emelte fel a fejem.-Én az európai túrné után hazamentem hozzád, de csak az üres házat találtam. Senki nem adta meg a lakcímed... elmentem Samhez, a Magconhoz de senki.

-Hát ide költöztünk-haraptam be a számat.

-Hiányoztál...-mondta ijedten majd közeledni kezdett és megcsókolt.

Ott álltunk az esőben. Teljesen vizes volt mindenünk ő pedig csak csókolt... én pedig visszacsókoltam. Annyira hiányzott. Hogy tudtam ennyi ideig nélküle élni?

-Szeretlek-zokogtam majd megöleltem szorosan.

-Soha, soha nem akarlak elhagyni téged-nézett a szemembe majd újra megcsókolt.

Heves csókolózások közben megbeszéltük, hogy titokban elszökünk és elmegyünk a hotelbe ahol szállást foglalt magának.
•••

-Basszus teljesen összement rajtam a ruha...-estem be a lakrészébe.

-Menj tusolj le és addig szerzek neked tiszta ruhát-simított végig hátamon majd a bőröndjébe kezdett keresni valami ruhát.

Én letusoltam és a hajamat is megmostam. Megszárítottam a hajam és leszedtem a sminkemet, már amennyire tudtam, majd egy törülközőbe csavartam a testem és kimentem a hálószobába.

-Uhm választottál ruhát?-lépkedtem hozzá.

-Igen...tessék-nyomta a kezembe a ruhadarabot majd befutottam a fürdőbe felöltözni.

A fehérneműmet visszavettem majd a pólót adott...

-Jézusom. Ez volt a kedvenc pólóm és ez a nadrág állt rajta a legjobban...-suttogtam magamban majd visszamentem a hálóba.

-Mehetsz tusolni ha gondolod...-intettem mire ő indult is.

Miután bement én csak megfogtam az egyik párnát ami az ágyon volt és a földre feküdtem. Nem akartam vele aludni. Persze, szeretem és hiányzik de ez annyira furcsa érzés... lassan szeretném újrakezdeni... és ez nekem gyors lenne, hogy egyből vele aludjak...

Épp félálomba voltam mikor megéreztem, ahogy valaki felemel és felrak az ágyba. Hihetetlen ez a srác... inkább már meg sem mozdultam hanem aludtam mivel nagyon kifáradtam.

❌❌❌

Június 21.
Reggel ajtódörömbölösre keltem fel. Épp kiakartam szálni az ágyból mikor egy erős kar visszatartott. Hosszú szenvedés után kikászálódtam és kinyitottam az ajtót.

-Jó reggelt-néztem idegesen az ajtóban álló két rendőrre.

-Inkább napot...-szólt az egyik rendőr.-12 óra van. Bemehetünk?-én csak bólintottam majd odafutottam Shawnhoz.

-Ébredj! Itt a rendőrség!-ébresztgettem a fáradt fejű fiút aki egyből kiugrott az ágyból és a boxerére felvette a köpenyét.

-Jézusom Maja!-jelent meg Peter és mögötte Andrew, Shawn mendzsere.

-Jézusom mi a franc van itt?-ültem le az ágyra.

-Megvannak, elmehetnek. Köszönjük-csillapította a kedélyeket Andrew és elküldte a rendőröket akik megértően elmentek.

-Na Maja most azonnal elmeséled, hogy mi a franc volt tegnap?! Mi van Lukeal?-állt idegesen előttem.

-Szakítottam vele-szusszantam fel.

-És egyből visszafutsz az exedhez?!-akadt ki.

-Utálom, hogy soha nem értesz meg!-kezdtem sírni. Az ideges mendzserem összeszedte a ruhámat majd megfogta a csuklóm.

-Azonnal lefelé! Lent vár a limuzinod!-kiabált rám.

-Peter!-szólalt meg Shawn majd odajött hozzám és átölelt hátulról.-Ne légy ilyen dühös rá... az én ötletem volt, hogy feljöjjön hozzám.

-Most nincs erre időm. Maja kisasszony szépen kifárad a limuzinjához és hazamegy-hajtott ki a lakrészből Peter.

-Szia-suttogtam oda majd Peter utasítására elindultam a limuzin felé.

-Maja!-jött ki a lakrésze elé majd megálltam egy pillanatra.

-Szia-mosolygott majd visszament a lakrészébe.

Hiányzott, és tényleg jó volt pár hónap után újra az erős karjai közt lenni. Hiányzott Shawn.

Shaja is real😂❤.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now