Augusztus 16.
-Én meg apád ma és holnap nem leszünk itthon.-mondta Shawn édesanyja.-Oh...értem. Akkor mi megleszünk addig...-motyogta picit rekedtes hangján Shawn.
-Kaja van a hűtőben és van a gyümölcsöskosár alatt pénz ha rendelnétek.
-Rendben anyu. Szia!-mondta Shawn unott hangján majd visszaült mellém.
-Picit még fürdünk?-jött a buta kérdés tőlem hisz igazából azért jöttünk ki a kertbe, hogy fürödjünk.
-Alap. Na gyere!-állt fel újra Shawn majd odanyújtotta a kezét nekem.
Megálltunk a medence szélén majd beugrott egy ötlet.-Hé pillanat lerakom a napszemüvegem!-mondtam mire Shawn csak bólintott és mikor visszafordultam,nekifutottam és belelöktem a vízbe.-Na Mendes... milyen érzés megszivatva lenni?
-Elégszer szivattak már!-mászott ki a medencéből.
-Kajás vagyok. Együnk aztán kérlek menjünk el valamerre egyet.-könyörögtem Shawnnak.
-Ahj oké. Hova szeretnél menni?
-Hmm...park?-gondolkodtam picit de szerintem ez is egy csodás hely.
-Imádom ezt az egyszerűséged!-ölelt meg szorosan.Bementünk a házba és míg átöltöztem Shawn csinált nekem tojásrántottát. Hmm...tojásrántottát tud csinálni Shawn Mendes! Húha.
Nos kajáltünk és kocsiba ültünk. Út közbe még vettünk egy-egy üdítőt majd a parkhoz érve picit még megleste telefonját.-Jacob írt!-mondta majd lezárta telefonját.
-Mond meg,hogy este írjon rám.-szálltam ki a kocsiból. Shawn hamar megírta az üzenetet majd kiszállt Ő is és bezárta az ajtót.
-Van az a kis patak a park szélén. Ott van egy pad ott elnyalunk egy fagyit?-kérdezte Shawn.
-Uhum!-pusziltam meg majd kézen fogva a fagyizóhoz mentünk.
Kiadták a fagyit majd elmentünk a padra és leültünk. Shawnhoz bújtam és megfordult jópár kérdés a fejemben...
-Tényleg komolyan elkéne gondolkodni,hogy mi lesz a turnéval...hogy veled megyek vagy itthon maradok...
-Kicsim...-emelte fel picit a fejem.-Én azt szeretném ha velem jönnél. Meglátnál rengeteg új helyet és ezt mind velem tennéd. A sulit is eltudnám neked intézni... gyere velem.-néztem kicsit maszatos arcára.
-Nehéz dönteni. Még egy keveset gondolkodom de meghozom a döntést.-pusziltam meg majd letöröltem a fagylaltfoltot az arcáról.
-Szeretlek!-csókolt meg. Éreztem ahogy egyre hevesebben ver a szívem.
-Megyünk sétálni?-mondtam két csók között.
-Uhum.
Sétálgattunk mikor megint egy lány hadsereg támadta le Mendest. Kiakartam kászálódni,hogy ne legyek útba majd egy magas kb.170 cm körüli lány belém kötött...
-Vigyázz pocok még a végén letaposnak!-lökött meg.
-Te meg kinek képzeled magad hülye liba?!-löktem vissza.
-Jessica nővére vagy de szerintem jobb ha leülsz a seggedre és elhallgatsz.-dobta meg a haját majd jól mellbe vágtam.
-Maja!-kiabált rám Shawn.-Mi a jó büdös francot csinálsz?!-kiabált továbbra is. A rajongók csak álltak és mindenki rám nézett.
-Így jár az aki belém köt!-mutattam a csajra aki épp a ruháját igazította.
-Nem vagy normális!-fordított hátat Shawn majd a lányhoz sietett.-Jól vagy?
-Persze csak kicsit még fáj.-nyávogott.
Abban a pillanatban nem tudtam mit kéne tennem...maradjak Shawnnal? Menjek el onnan? Egyszer csak gondoltam egyet és elfutottam. Shawn még beszélgetett a rajongókkal de nem is érdekelt mit tesz velünk én tudtam, hogy most onnan el kell mennem.
📞
-Szia Sam! Átmehetek hozzátok? Majd mesélek!-hívtam fel Samanthat.-Persze gyere!-hallottam meg Sam nyugodt hangját majd leraktam és sprintelni kezdtem Sam házához. Csak sírtam és jöttek a kérdések: Miért ordibált rám Shawn?! Miért a lányt védte? Jessicának van testvére?
Hamarosan végre Samhez értem és kitudtam sírni a lelkem
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...