111.rész

2.2K 153 7
                                    

A fenti videó nagyon nagy😂💛⬆️
December 24.
Dermedten áltam Shawn előtt aki az ajándékomat tartotta a kezében.

-Shawn...-zokogtam örömömben.

-Boldog karácsonyt nyomott egy csókot a számra majd kezembe nyomta őt...egy kiskutyát.

-Istenem de édes-ültem le a földre és magamhoz öleltem mire végignyalta az arcom.

-Milyen nevet adsz neki?-ült le velem szembe Shawn törökűlésben.

-Még soha nem volt kiskutyám,de eldöntöttem még kis koromban, hogy Félix lesz a neve,persze ha fiú-nevettem fel.

-Hát ez fiú-nevetett Shawn.

-Akkor Félix-öleltem magamhoz a kis golden retriever kölyköt.-Jajj az ajándékod!-jutott eszembe majd a karácsonyfa alul kihúztam az órási ajándékot.

-Úr isten megvetted fél Kanadát?-nevetett fel Shawn.

-Dehogy-kuncogtam-Boldog Karácsonyt!

Érdeklődve lestem Shawn arckifejezését ahogy kinyitotta az ajándékot. Kinyitotta a doboz tetejét majd meglátta a gitárt. Lesokkolt ő is és tátott szájjal nézett rám és az ajándékára, felváltva.

-Kicsim én...-próbált megszólalni.

-Sss-tettem egyik újjam a szája elé majd megcsókoltam.

Ő lelkesen kivette a hangszert az óriási csomagból és gyönyörködött benne.

-Na lássam milyen csavargója van az én unokámnak. Gitározz valamit nekünk-ült le nagyapám mellénk a kanapéra.

-De örülnék ha Maja is segítene-mosolygott rám Shawn.

-Örömmel-nyomtam egy puszit szájára majd Félixet magamhoz ölelgettem.

Nekikeztedd a mi közös dalunknak, No Promises. Igen alig várom, hogy leforgassuk a klipjét amely újévben fog megtörténni.
Úgy éreztem nagyon jól éneklünk és beletettünk ebbe is mindent. A végén még kértek egy számot majd ő a fülemhez hajolt és belesúgta a fülembe:

-New Lover szám mehet?

Én kissé beleremegtem hisz ez Ariana és Shawn közös száma amely már a 100 millió megtekintésnél jár... és abban a klipben van a csók... Erős maradtam és mosolyogtam majd elkezdtük...
•••

A vendégek este 10-ig maradtak és a végén már fáradtan zártuk be a bejárati ajtót. Shawn nálunk aludt és amíg netezett és apum TV-t nézett, anyuval elpakoltunk és elmosogattunk.

-Félix hol fog aludni?-néztem anyura.

-Hát most aludjon a szobádban de abban a hordozhatós kis ketrecében. Majd kitaláljuk.

-Azt szeretném, hogy szobatiszta legyen. Majd megszoktatom és akkor bent aludhat a házban télen-nyáron.

-Sok időt fog igénybe venni-jelentette ki anyu.-És ha utazni fogsz a világ körül, akkor mi lesz vele?

-Vigyáztok rá...-húztam a szájam.

-Dajkát is elhanyagolod.

-Dehogy, csak nincs időm. Szeretném Shawnt holnapután elvinni magammal lovagolni szóval úgyis Dajkával leszek-néztem anyura aki bólintott majd kimentünk konyhából.

-Shawn gyere aludni-hívtam Shawnt aki a kezei közt hozta Félixet egészen fel a szobámig.

-Hol fog aludni?-kérdezte Shawn.

-A kis utasketrecében. Most még nem tudom hova rakni. Majd ha szobatiszta lesz akkor még velem is aludhat-vettem el a kis szőrpamacsot Shawn kezei közül.

-És akkor én hol fogok aludni?-bigyesztette ke száját.

-Te úgyis mindig túrnén vagy-feküdtem be az ágyamba.

-De hát februártól te is jössz velem nem azt akartad?-feküdt be mellém.

-Hát... még nem tudom. De most aludj-fordultam a fal felé majd egy erős kar átölelte derekam és magához húzott.-Amúgy...

-Hmm?-dörmögött Shawn.

-Mikor akarod leforgatni a klippet? Hányadikára tervezted?

-Január 16.-án leforgatjuk és 18.-án rakjuk ki a közösségi oldalakra-bújt bele hajamba.

-Alig várom-mosolyodtam el majd Shawn mély lélegzetét éreztem meg nyakamon amitől egyből beleremegtem. Létezik olyan, hogy valaki ilyen hamar elaludjon? Úgy látom itt a példa...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now