December 5.
-Cameron gyere már!-kiáltottam Cameronnak aki épp bezárta a Magcon ház ajtaját és beültünk a kocsikba majd elindultunk a reptér fele.Az egész utat végig nevették a többiek én pedig csak ültem és néztem ki a fejemből.
Rá gondoltam. Ránk. Hogy ez után mi lesz? Véget ér minden ami köztünk volt eddig? Arianaval összejön és engem el hagy? Ezeregy kérdés megfordult a fejemben de tudtam,hogy most e miatt nem szabad rosszul teljesítenem a versenyen.
❌❌❌
December 9.
Ma van a verseny napja. A repülő útat végig aludtam és persze a drága haverjaim lefénykepeztek. Nem volt egyáltalán fontos ez addig amíg nem posztolták ki a közösségi oldalakra amit persze Shawn lájkolt.-Hé Maja nézd!-mutatta Nash a telefonját amin Shawn Twitteren retweetelt és kommentelt is a csodálatos képem alá.
"Hiányzol❣" olvastam majd visszanyomtam Nash kezébe a telefont és készülődni kezdtem.
-Gyerünk Maja megvagy?-szólt az edzőm.
-Persze-bólogattam.
-Az összes itt töltött napot gyakorlással töltöttük szóval figylej oda és teljesíts jól!-veregette meg a hátam majd kezembe nyomta a síbakkancsokat.
-Hánykor kezdődik a verseny?-szólt oda Jacob.
-Most van 10. Egy órát melegítesz, elkészülsz majd indulhat a verseny. Kissé később leszel,mert a kisebbekkel kezdik-magyarázott Mr.Walker.
•••Má lejárt a 14-15-16-os korosztály majd jöhettem én. Az egész közösségi oldal nekem szurkolt, bekellett ismernem:híres lettem. De ez mind általa, Shawn által.
-Gyerünk Maja! A fekete pályán mész és azokat a zászlókat kell kikerüld-mutatott rá az edzőm a pályán lévő zászlókra.
-Maja Smith!-hallottam meg a bemondóban a nevem.
Ebben a pillanatban mindent kizártam a környezetemből majd egy mély levegőt vettem és nekiindultam. Hallottam ahogy az egész Magcon nekem szurkol és úljong.
Teljesen jól ment a verseny. Egyetlen hibám sem volt és abban reménykedtem,hogy a zsűri majd jól pontoz engem.
-Ügyes voltál!-ugrott nekem Sam.
-Köszönöm!-öleltem meg.
-Gyertek igyatok meg egy forró kakaót amíg a zsűri pontoz-nyomott Cam 1-1 forrókakaót a kezünkbe.
-Köszönöm szivem-nyomott csókot Sam Cameron szájára.
-Újra együtt?-kortyoltam bele a kakaóba.
-Igen de ha te nem vagy akkor mi sem lennénk itt-mosolygott rám Sam.
-Most pedig az eredmények!-hallottam az óriási bemondót.-A 17 éves korosztályból a harmadik: Paula Teewer.
Mindenki megtapsolta és a dobogó legaljára helyezték. Szép eredmény meg kell hagyni hisz 30-an voltunk ebben a korosztályban.
-Második nem más mint:Klara Wood!-szólt egy női hang a mikrofonba.
-Ahh biztos nem leszek első-nevettem el magam majd belekortyoltam a forrócsokiba.
-Az első pedig...-időhúzás-Maja Smith! Gratulálunk!
Ebben a pillanatban kiköptem a forró löttyöt a számból és az edzőmre néztem.
-Gratulálok! Gyerünk hamar a dobogó első helyére!-lökdösött.
Az érmemet is megkaptam úgy ahogy a második és harmadik helyezett is. Megcsináltuk a képeket majd elmentünk ünnepelni a legközelebbi étterembe. Hamar átöltöztem és boldogan ültünk le egy óriási asztalhoz.
-Majára!-ált fel Cameron és megemelte a pezsgős poharát.
-Majára!-mondta az egész Magcon, az edzőm na meg körülöttünk pár ember.
Teljesen boldog voltam és megfeletkeztem a szerelmi problémáimról mikor meghallottam egy gitár hangot... elkaptam a fejem a hang irányába és ott volt.
Ott volt ő, ott volt Shawn.
-Köszönöm az étterem igazgatójának az engedélyét. Egy számot szeretnék elénekelni egy bizonyos lánynak aki itt van körünkben. A címe:Mercy.
És igen ez volt az a nap amikor megírta azt a számot amely nekem szól. Név szerint Maja Smithnek. Felejthetetlen.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...