126.rész

2K 144 4
                                    

Január 21.
-Baba kelj fel, 11-kor van egy interjúnk és elkéne érjünk még oda-ébresztgetett Shawn.

-Hány óra van?-keltem ki az ágyból.

-10-válaszolta.

Hamar összekaptam magam és beültünk a kocsiba majd megálltunk egy gyorskajáldánál ahol vettünk kávét és valami reggelit majd éppen hogy beestünk 11-kor az interjú helyszínére.

-Milyen pontosak valakik-mondta egy férfi majd levetettük kabátunkat és beültünk egy terembe.

-Sziasztok-szólt egy kedves férfi majd leült velünk szembe.-Na kezdhetjük?

-Persze-bólintottunk egyszerre Shawnal majd nekikeztünk a dolognak...

-Nos Shawn ugyé ezen a napon, vagyis éjfélkor jelent meg a legújabb számotok a No promises.

-Igen, amire nagyon büszke is vagyok.

-Mondd mennyit dolgoztatok vele? Maja?-nézett rám a kb.30 éves pasas.

-Hát karácsony előtt volt mikor ezt megremekeltük, aztán most 16.-án került sor arra, hogy leforgassuk a klippet.

-Na de volt egy kis veszekedés is köztetek ez alatt nem igaz? És közbe jött még valami. Mesélnél?-mosolygott rám.

Nagyon ideges lettem, mivel az egész világ tudja, hogy kik az igazi szüleim és utálom, hogy ezek mindig valahonnan kiszivárognak.

-A veszekedés az mellékes, az egész egy nagy félreértés volt-mosolyogtam vissza mire Shawn megfogta a kezem, mert látta rajtam az idegességet.

-Na és a családi ügy?

-Arról nem nyilatkoznék-szorítottam meg picit Shawn kezét.

-Értem, elnézést. Na de akkor térjünk vissza, már egy éjszaka alatt 1 millió megtekintést ért el a klipp amely így kezdésnek nagyon jó. Ti hogy vagytok ezzel?

-Szerintem nagy sikere lesz, épp olyan nagy mint amit Arianaval csináltam-jelentette ki Shawn.

-Az a projekt is már 400 milliónál tart. Szerinted ebben az évben összejön az 1 milliárd?

-Jó kérdés de reménykedem-bólintott a barátom.

Egy órába került mikor végre az interjú végére értünk és 12-kor kitehettük a lábunk az épületből majd visszamentünk a hotelbe.

Összepakoltunk, elköszöntünk mindenkitől, megköszöntünk mindent és hazautaztunk, haza Kanadába.

Az utazás kellemes volt, pár óra alatt otthon voltunk. Shawn lerakott a házunk előtt majd egy utolsó csókkal búcsúzott és elhajtott. Picikét többet vártam de azért megértettem. Biztos fáradt volt és mar otthon szeretett volna lenni.

-Sziasztok-estem be este az ajtón mikor Félix szaladt velem szembe.

-Kicsim-szaladt ki anyu a konyhából majd megölelt.

-Hiányoztatok-öleltem meg apát is aki csak egy mosollyal köszöntött majd megölelt.

-Mindenről kell mesélned-mosolygott rám anyu.

-Oké oké csak felmegyek és kipakolok-fogtam meg a bőröndöm majd Félixel felmentem a szobámba amely ugyanúgy állt ahogy hagytam.

-Na Félix-dobtam az ágyra a bőröndöm mire ő is felugrott az ágyra és boldogan ugatott.-Jó nagyra nőttél-ölelgettem meg.

A pakolás hamar ment majd leszaladtam anyuékhoz akik muffinal és forrócsokival vártak a nappaliban.

-Na miről meséljek?-ültem le a fotelre Félixel az ölemben.

-Mindenről! A Black családról, a klippforgatásról, mindenre kíváncsiak vagyunk!-úljongott anyu.

-A Black család...hát kedvesek ám a lanytestvérem, Petra nem nagyon nyerte el a tetszésem.

-Miért?-kortyolt italába apu.

-A lány rámozdult Shawnra és ezt én nem igazán csípem, szóval az ilyeneknek tipli-húztam a szám mire mindketten felnevettek.

-Na és a klip?

-A forgatás eléggé jól ment. Még a végén elmegyek egy színésznőnek-nevettem fel-Azt mondták elégge jó lennék.

-Hat azt képzelem-mosolygott anyu.

-Láttátok a klippünket?-néztem komoly arcal anyuékra.

-Persze! Alig vártuk, hogy végre megtekinthessük. Nagyon büszkék vagyunk rád és Shawnra is. Csodálatosak vagytok együtt.

-Még fel kell hívnom Samet. Holnapra valami ilyen vasárnapi programunk van?

-Gondoltam egyet elmehetnénk lovagolni. Hozhatod Shawnt is vagy Samet, akit szeretnél-szólalt meg apu.

-Csodás-álltam fel-De ti mióta tudtok lovagolni?-néztem nagy szemekkel anyuékra.

-Nem tudod mi volt ez alatt az idő alatt míg te nem voltál itthon-kacsintott anyu mire felnevettem és felmentem a szobámba Félixel.

A gépemet bekapcsoltam és végre felhívhattam őt, Samantha-t.

Mercy |sm| ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora