December 26.
Shawn felment az emeletre ameddig én vacsiztam. A szüleimnek nem mondtam semmit erről az ügyről, hisz nem kell tudjanak ezekről.
Épp az emelet felé tartottam mikor eszembe jutott a kiskutyám.-Félix?-néztem be a nappaliba ahol apu ölébe feküdt.
-Gyere vidd fel nyugodtan a szobádba-nyújtotta ide apu a kis kutyakölyköt én pedig felsuhantam vele az emeletre.
Shawn az ágyamba feküdt és csukott volt a szeme, azt gondoltam alszik. Hamar átöltöztem majd elvettem egy párnát és a földre feküdtem. Félix hozzám bújt és mikor már félálomba voltam,éreztem ahogy valaki hozzám bújik hátulról és puszit nyom a fejemre. Shawn.
Nem volt kedvem már elmászni tőle, így inkább ott maradtam, és aludtam.❌❌❌
December 28.
A tegnap egy teljesen nyugodt nap volt. Reggel Shawnt nem találtam magam mellett így áthívtam Samet és egész nap a gondjainkróp beszéltünk. Elmesélte Sam, hogy boldogok Cameronnal és,hogy alig várja már az új évet. Azt mondta, hogy én és Shawn is megvagyunk hívva egy új évi bulira Los Angelesbe. Nagyon kíváncsian várok arra, hogy ezt is Shawn mikor fogja elmondani... na de térjünj vissza a mai napra...Épp Félixel játszottam a nappaliban mikor Sam lépett be az ajtón majd köszönés nélkül kezembe nyomott egy magazint.
-Olvasd el a 16. oldalt-utasított rá.
-Neked is szia...-motyogtam.
Ő nem szólt csak a magazint nézegette majd kinyitottam a 16-os oldalra ami egy egész oldalas cikk volt Shawnról.
"Mit gondolsz milyen volt ez a 2016-os éved?
Nagyon jól alakult. Úgy érzem ez volt életem legszebb éve. Megismertem életem legfontosabb emberét és rengeteg új dalt írtam amire büszke is vagyok.•Mondd kinek írtad a Mercy című dalod? Ariana Grande-val a dalod nagyon sikeres lett hisz ilyen rövid idő alatt 600 millió megtekintésnél jár.
Nos igen, az akinek írtam a dalom az egyértelmű. Arianaval csodálatos volt dolgozni, de a kapcsolatunk is csak munkakapcsolat, semmi több:)• A barátnőddel, Maja Smith-el készül egy új számotok. Hogyan áltok vele?
Eléggé jól állunk és nemsokára csináljuk meg a klippet is. Január 20.-ra szerintem ki is kerül a közösségi oldalakra."Ennyi elég volt, hogy elolvassam és egyből hívtam Shawnt. Mondtam, hogy jöjjön hozzánk, mert beszélnünk kell. Eldöntöttem mindent.
Idő közben Samantha hazament mivel kirándulni megy Cameronnal és a családjával. Shawn kb.20 perc után érkezett hozzám.-Szia-nyitottam ajtót mire ő kissé ázottan de ideért.
-Szia. Miről szeretnél beszélni?-vette le cipőjét.
-Gyere a konyhába-mentem be a helységbe ahol Félix ugatott.
-Na mesélj-ült le.
-Szóval...Tudod kicsit bántott, hogy nem szóltál arról a fotózási dologról. A másik pedig, hogy az újévi buliról nem szóltál-húztam a számat.
-Sajnálom-sóhajtott-Az újévi bulit én terveztem s meglepetésnek szántam. Na mindegy-vont vállat.
Nem akartam egyből a nyakába ugrani de aranyos volt ez tőle. Inkább a másik dologra tértem...
-Döntöttem a világtúrnéval kapcsolatosan...-mondtam ki mire Shawn egyből felkapta a fejét és nagy szemekkel nézett rám.
-Na és mire jutottál?-kérdezett idegesen. Szemei csak úgy csillogtak az izgalomtól.
-Hát tudod...-sóhajtottam mire ő kissé csalódottan nézett rám.
-Semmi gond, megértem-simított végig kezemen.
-Hé, elrontottad a pillanatot! Épp azt akartam mondani,hogy kész vagyok veled menni a világtúrnéra-nevettem fel mire ő egyből felugrott a székről és megpörhetett a levegőben.
-Imádlak-csókolt meg hevesen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mercy |sm| ✔️
RomansaEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...