63.rész

2.7K 181 4
                                    

Szeptember 4.
Már délután volt és készülődtem a találkozóra. Egyszer csak egy üzenetet kaptam...

Unknown:Belvárosban a Starbucks előtt találkozunk 4-kor. Ok?

Me:Rendben van...

Hát ez a dolog egyre furcsább és egyre kíváncsibbá tett engem. Már fél négy volt mikor a buszmegállóba sétálgattam és az "Imagination"-t dúdolgattam.

Felszálltam a buszra majd kb.15 perc alatt beértem a belvárosba. Leszálltam a buszról és a Starbucks elé siettem. Kb.5 percet vártam mikor valaki a szemeim elé tette a kezét majd egy picit megugrottam.

Óvatosan megtapintottam a kezét és olyan volt mint a Shawn keze:nagy és hideg. Gyorsan szembe fordultam mire Raullal találtam szembe magam.

-Úr isten!-akadtam ki halkan-Te írtál nekem mindvégig?!

-Igen-nevetett fel-tudod fontos vagy nekem és nem akarlak elveszteni így úgy gondoltam, hogy tarthatnánk a kapcsolatot persze ha ez nincs ellenedre.

-Huh amm. Hát figyelj erre a névtelen irogatásra kiakadtam de amúgy oké rendben csak ne akadjon ki erre Shawnie.

-Na gyere!-fogta meg a csuklóm Raul majd a Starbucksba ráncigált.

Leültünk egy asztalhoz majd megittunk egy-egy kávét és mikor már a végénél jártunk elkezdtem nagyon reszketni. Fáztam.

-Maja gond van?-kérdőjelezte meg Raul a hogy létem.

-Se...semmi-motyogtam-de lehet ha hazamennék már-néztem a telefonomra ami már délután 6 órát mutatott. Hamar telt az idő.

-Hazaviszlek-mosolygott majd felállt és míg összeszedtem a cuccaim addig fizetett majd kiindultunk.

Egy szürke kocsihoz vezetett majd beültünk és elindultunk haza. Útközben jókat nevettünk ám amint lassan gurulunk haza megláttam őket... a fiúkat...az egész Magcon és köztük Shawnt.

Megnézte a kocsit és engem is és eltűnt az a mosoly ami Shawn arcán ült és egy komoly rideg arcot láttam. Megijedtem.

Miután Raul hazavitt megköszöntem a délután és megígértem neki, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot ám kicsit aggódtam, hogy mi lesz Shawn reakciója...

Már este volt és vártam, hogy Shawn írjon vagy hívjon de nem tette így elhatároztam, hogy következő nap elmegyek hozzá megbeszélni a dolgokat...

❌❌❌

Szeptember 5.
Reggel korán keltem és már reggel 9-kor Shawnie házánál voltam. Kopogtattam majd az édesanyja nyitott ajtót. Elmondta, hogy Shawn még alszik így hát úgy gondoltam megvárom, hogy mikor ébred fel ám addig Aaliyahval beszélgettem.

Elbeszélgettünk jópár dologról mikor kb.10 óra felé Shawnt láttam lebaktatni. Haja kócos volt, fejét megtürte a párna sarka és ez olyan aranyos volt.

-Szia anyu! Szia Aaliyah!-köszönt majd a mosdóba ment.

Csalódott voltam és ez nagyon rosszul esett tőle bár tudtam, hogy mivel tudhatnám kibékíteni.

Felszaladtam a szobájába majd elvettem a fekete gitárját és a "Stitches"-t kezdtem énekelni. Ő feljött majd a szekrényébe nyúlt és leült mellém majd csak hallgatta ahogy énekelek és gitározok. Miután elénekeltem nem hagytam, hogy ő szóljon így csak egy szóval fejeztem be a mondanivalóm:

-Sajnálom.

-Nem kell. Neked is vannak barátaid és te is lenyeled azt a rengeteg rajongót. Én reagáltam túl... ne haragudj-ölelt meg.

Viszonoztam az ölelését majd csak hosszasan ölelt engem és én is őt.

-Na gyorsan elkészülök és elviszlek valahova-mosolygott majd felkapott az ölébe és én csak sikítottam meg rugkapáltam és hát így vitt le az emeletről...

Na de hova akar vinni?

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now