112.rész

2.1K 145 4
                                    

December 26.
-Shawn gyere már!-húztam ki Shawnt a házból, ugyanis ma lovagolni vittem őt.

-Megyek már-akasztotta le a kabátját a fogasról és kilépett a házból.

-Jajj Félix!-siettem oda a kiskutyámhoz aki még mielőtt Shawn becsukta volna az ajtót, kifutott a kertbe.-Gyere. Te nem jössz velünk. Majd itthon leszel anyuval és apuval.

-Beindítom a kocsit-szólt Shawn.

-Anyu vigyázz Félixre-tettem be a bejárati ajtón majd becsuktam és beültem a kocsiba.

A hó nagy pelyhekben hullott és a tájat hófehér takaró borította. Lerövidítettük az utat és egy kis erdős részen vágtunk keresztül. Út közben láttunk őzeket amelyek táncot jártak a nagy hóban.

-Kincsem szerintem túl nagy ez a hó most a lovagláshoz-jelentette ki Shawn.

-Nyugi minden rendben lesz-nyugtattam meg, majd megérkeztünk a lovardába.

-Hé Alex!-öleltem meg az istállós fiút.

-Van egy pici gond-húzta a száját.

-Mi?

-Velünk jön Jessica is a túrára-jelentette ki mire én bevetni kezdtem.

-Szerelhetem fel a lovam?-hallottam meg azt az irritáló hangot amit már rég hallottam.

-Persze-fordult hozzá Alex.

-Shawn gyere!-kiáltottam Shawn után aki telefonált.

-Te Dajkán, Shawn pedig Csillagon-mentünk be az istállóba.

-Na és te Alex?-nézett Shawn a fiúra.

-Én Zizin fogok. Na gyerünk!-ment Zizi istállójához.

-Shawn farmerbe nem lovagolunk-kacagtam-Menj be azon a kis barna ajtón és vegyél fel egy neked való nadrágot és lovaglócsizmát.

Shawn követte utasításom, majd elment. Én addig felnyergeltem Dajkát és a boxban hagytam.

-Lol-kuncogtam mikor megláttam a barátom.Szegény a lovaglónadrágot igazátotta magán.

-Ez a nadrág picit borzalmas-jelentette ki.

-Na gyere ide-nevettem fel majd megigazítottam rajta a nadrágot amely picikét furin nézett ki...

Ő perverz mosollyal nézett rám mire én csak a formás seggébe csaptam.

-Na gyere Mendes, nyergeljük fel a lovadat!

Elmagyaráztam, hogyan kell letisztálni a lovat és hogy hogyan kell felszerelni a lovat. Szépen kivezettem Dajkát, Shawn pedig Csillagot. Kiérve Alex és Jessica vártak minket.

-Ideje volt már, kis álompár-nyavajgott Jessica, közben pedig felült a lóra.

-Kinyírom-suttogtam ami elért Shawn füléhez...

-Csak nyugodtan baba.

Alex segített Shawnnak felülni Csillagra és mikor mindenki elkészült, elindultunk az erdő felé.
Egész végig Shawn, Jessica és Alex beszélgettek én pedig hallgattam a beszélgetésüket és Jessicát méregettem.

-Maja jössz?-fordult hátra Shawn majd rámmosolygott.

-Persz...-keztem bele kire Jessica közbeszólt.

-Tudod ez az öreg gebe egy ekkora mamutot alig bír el-nevetett Jess.

-Na fejezd be te...-kezdtem magasabb hangnemre váltani.

-Maja nyugi-jött mellém Alex.

Az út fele csendesen telt, pár szót szóltak a fiúk de inkább kizártam a környezetből Jessicát és a többiekre figyeltem...

-Na és Shawn mondd mikor folytatódik a túrnéd?-kérdezte Alex.

-Február 16 ha minden jól alakul-mosolygott a fiú.

-Igen alig várom, hogy menjünk-kuncogott Jessica.

-Mi van?-néztem Shawnra mire arcáról elhült a mosoly és arcizmai kissé megfeszültek.

-Nem akartam most elmondani de akkor elmondom-sóhajtott a barátom.

-Hallgatlak-néztem rá szúró szemekkel.

-Tudod az van, hogy Jessica modell, de nemrég a fotózást is ellezdte és mivel beakarja indítani a karrierjét, engem fog a túrnékon fotózni-mesélte el röviden.

-Most ez komoly? És eddig ezt nem mondtad el?-háborodtam fel.

-Nem az ünnepekkor akartam elmondani-vont vállat Shawn.

-Na jó én elmentem sziasztok-húztam meg óvatosan balfelé a kantár szárát, majd elvágtattam Dajkával az erdőbe amilyen hamar csak lehetett.

-Maja gyere vissza!-kiabálta Alex és Shawn is egyszerre.

Tudtam, hogy ha besötétedik akkor félnem kell, hisz itt éjjel rengeteg veszélyes dolog történhet. És most nem tudtam, hogy mit tegyek...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now