5 évvel később...
Rengeteg tapasztalatot szereztünk együtt Shawnnal. Már 3-szor nyerte meg az év legjobb férfi előadója címet, szerepelt egy kisebb filmben is amelyekre nagyon büszke vagyok. Volt pár hullámvölgy is a kapcsolatunkban hisz nem lehet minden könnyű. Megjelent mindkettőnknek 2-2 albumja az évek alatt és most egy új közös számot is bedobtunk. A legelső közös számunk, a No Promises évek elteltével de lassan meglett az 1 milliárd megtekintés. Most az új számunk berobbant ugyan is annyira szerették a rajongók, hogy 4 hónap alatt 700 millió megtekintés lett rajta.Mivel nekem hamarabb befejeződött a turné ezért Shawnnal tartottam az amerikai koncertekre. Mindig a backstagebe voltunk Peterrel, Andrewel és az egész csapattal. Szuper volt ott mindig a hangulat s mikor Shawn visszatért a színpadról még inkább növelkedett mindenki jókedve.
Hihetetlen, hogy ez az ember, Shawn Peter Raul Mendest még jó pár év elteltével, férfiassabb, mélyebb hanggal, felnőtt gondolkodással, néha gyerekes viselkedésével de ugyanúgy szeretik a rajongók. Én is csak egyre jobban tudom szeretni, nem tagadom. Minden veszekedés után, minden hülyesége után, minden mondata után, minden percben, másodpercben...de mindig jobban szeretem.
Kilenc hónappal ezelőtt megtörtént... az eltelt évek csak erősítették a kapcsolatunk és lefeküdtünk...úgy ahogyan lehet gondolni. Most egy nagy pocakkal és ikrekkel fogok boldogíteni Shawnt.
A koncertekre ugyanúgy nagy pocakkal kísértem el a férjem. Nem volt soha sem gond eddig de az egyik koncerten, konkrétan a Las Vegas-i koncerten óriási fájdalmakat kezdtem érezni. A koncert közepén elfolyt a magzatvizem és mélyeket fújtatva Peter és Andrew kezébe estem. Egyik pillanatban felkiáltottam a nagy fájdalomtól amit Shawn aki a színpadon énekelt észre is vette és elakadt a szava... a mikorfont a földre ejtette és hozzám sprintelt.
-Jézusom mi a baj?-simított végig arcomon én meg csak mélyeket fújtattam, nem tudtam szólni...
-Már hívtuk a mentőket, elfolyt a magzatvize és jön a baba...babák-szólt Andrew.
Nem kellett sok és a mentő már ott állt a hátsó kijáratnál. Hamar felraktak az ágyra és Shawn behuppant mellém. Mélyeket lélegeztem és Shawn kezét szorítottam.
-Minden rendben lesz kicsim, lélegezz mélyeket, itt vagyok melletted-nyugtatgatott Shawn.
-Énekelsz nekem?-nyögtem ki halkan.
A Hold on című számát kezdte el énekelni. Össze voltam zavarodva... nagy sebességgel rontottunkba korházba, Shawn énekelt nekem, ott hagyta a rajongóit miattam, a sziréna visított a kocsi tetején nekem pedig legalább 30 fájdalmam volt egyszerre. Mindenem sajogott. Közben megérkeztünk a korházba és felvittek az emeletre lifttel, ahol a szülészet volt. Shawn futott utánam majd egy köpenyt adtak rá és beállt mellém. Ott volt egész végig.
Közben beindult a szülés és nyomnom kellett... mindenem fájt: a lábaim, karom, fejem, hasam, hátam, derekam... elképzelhetetlen, hogy milyen fájdalmon estem keresztül.
Shawn ott állt mellettem és énekelgetett amelytől picikét meg is nyugodtam hisz tudtam:itt van mellettem.
-Rendben meg van az egyik baba-szólt az orvos és abban a pillanatban mindenem elzsibbadt.
-Mondja doktor, fiú vagy lány?-kérdezte Shawn.
-Fiú-mosolyodott el majd elvitték, hogy kicsit törülgessék meg és öltöztessék.
-Rendben van Mrs. Mendes...nyomnia kell újra... hamar túl esünk rajta... három... kettő... egy. Nyomja!-szólt az orvos én pedig újra nyomni kezdtem és újra előjöttek a fájdalmaim. Hihetetlen volt de fél óra fájdalom után a második baba is sikeresen kipottyant.
A fájdalmaimra már nem is emlékeztem mikor a két kisbabámat a kezembe adták.
-Mik lesznek a neveik?-nézett ránk az orvos mosolyogva.
-Hát én még a nemüket sem tudom-nevettem el magam majd megpuszilgattam a pöttömöket.
-Az idősebbik fiú, a később érkezett pedig lány. Nagyon gratulálok hozzájuk-szólt az orvos.
-A fiú legyen Adam...-nézett Shawn rám majd bólintottam hisz én is szerettem ezt a nevet...
-A lány pedig legyen Lucy-szóltam.
-De hisz a te neved...-kezdett bele Shawn.
-Tudom... de azt szeretném, hogy ez a Lucy legyen tényleg Lucy... hisz van már Maja...és legyen ő a második énem... legyen ő Lucy-mosolyodtam el mire Shawn megcsókolt.
-Én vagyok a legboldogabb-vette kezeibe Adamet.
-Csodálatos életünk lesz-csókoltam meg újra.
-Ahogy mondod...csodálatos... szeretlek Maja-szólt Shawn Mendes, a férjem, lelkitársam és gyeremekeim apja.
-Szeretlek Mendes-csókoltam meg.
Elképzelhetetlen életem lesz ezzel az emberrel... megtanított mindenre... megtanított bátornak lenni, önmagam lenni, megtanított énekelni, gitározni, zongorázni, megtanította, hogy az élet nem kívánság műsor és mindig lesznek problémák az életben... de megtanított még valamit ami az életben a legfontosabb... szeretni,megtanított szeretni...
-Köszönöm-suttogtam Shawnnak a fülébe amire ő csak elmosolyodott... tudta, minden benne volt ebben az egy szóban... nem kellett magyarázzam neki a dolgokat...
Tudta, mindent tudott.
VÉGE
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...