Október 12.
Ott ált Shawn egy futószárral a kezében...és a futószár végén Dajka. Elkapott a sokk és elkezdtem sírni. Nekirohantam Shawnnak majd teljes erőmből megszorítottam.-Shawn úristen ezt...ezt honnan?-szipogtam és közben levegőért kapkodtam.
-Vágóhídra akarták küldeni. Megmentettem-csókolt meg.
-Dajka!-öleltem meg a régen látott szerelmem.
Shawn egy hirtelen mozdulattal megfogta derekam és Dajka hátára ültetett.
-Hé-nevettem fel.
Mindenki felkacagott én pedig csak Dajkát ölelgettem. Végre újra itt van velem! És már minden tökéletes! Persze Dajka kissé sovány volt, pár seb is hevert a lábán de óvatosan bántam vele.
-Itt a pizza!!-kiáltotta Sam és behozta a 6 doboz pizzát. Leszáltam Dajkáról majd hagytam, hogy legelésszen.
-Köszönöm mindenkinek-mosolyogtam.
A kaja után a srácok az XBox-t nyomkodták, a lányokkal pedig elpakoltunk és csak beszélgettünk.
-Kb.7 felé, vagyis egy fél óra múlva lesz a feladatosdi-hoztam fel a témát.
-Mik lesznek benne?-kérdezte Bianca, az egyik régi osztálytársam.
-Minden lánynak jut egy fiú és párba lesztek. Merészségek, pár feladat. Aki nyer pedig meglepetésben részesül-kuncogtam.
×××Lassan elérkezett a 7 óra én pedig mindenkit kihívtam a kertbe.
-Na tehát most jön feladatosdi amit párba fogtok csinálni. Én és Shawn fogjuk kiválasztani a párokat szóval mindenki áljon fel egymás mellé-jelentettem ki.
-Na akkor kit kivel?-fordultam meg Shawnnal és suttogva megbeszéltük a dolgot.
-Na tehát aki hallja a hangját az áljon a párja mellé!-néztem végig mindenkin.
-Bianca és Aaron; Aaliyah és Jacob; Fiona és Nash; Jack J és Rebeca; és öhm...-gondolkodott Shawn.
-Na mondd már-suttogtam oda neki.
-Cameron és Samantha. Ti fogtok versenyezni-fejezte be mondatát Shawn.
Láttam Samen, hogy ideges így csak egy nyugtató pillantást vetettem rá.
Elkezdtük a feladatokat...-A legelső feladat az, hogy a fiú felszippant egy szívószállal egy cukorkát amit a lány szájába rak majd ezt fordítva. A legelső páros 5 pontot kap, a második 4-et és így tovább-olvastam a feladatot amíg Shawn előkészítette a dolgokat.
A srácok, akik nem játszottak csak figyeltek, egyre jobban csak kuncogtak.
-Cameron és Samantha-é az 5 pont!-ugrándoztam örömömben.
Közben lejárt a második, harmadik és negyedik feladat is majd jött az utolsó.
-Nos-kezdett bele Shawn.-Az lesz a feladat, hogy az nyer aki a legtöbb ideig bír csókolózni a párjával. Aki nem akarja az automatikusan kiesik a játékból és elveszti az összes pontját.
-Kiszállok!-hallottam meg Samantha hangját.
-Azt már nem!-fogta meg a vállát Cameron majd megcsókolta.
-Akkor kezdhetjük-szóltam majd mindenki, páran furcsán de végigcsinálták a feladatot.
-Szerinted ez tényleg jó ötlet volt?-nézett rám Shawn.
-A legjobb ötlet nyugalom-dőltem Shawn mellkasának.
A legutolsó feladatot végül Cameronék nyerték meg és ezzel elsők lettek.
-Rendben a nyereményetek, hogy elmehettek egy szobába megbeszélni mindent-fontam össze karjaimat mire én Samet, Shawn pedig Camet belöktük egy szobába.
-Huh hát izgulok-néztem Shawnra.
-Én is.
-Na gyere-fogtam meg kezét majd kimentünk a többiekhez.
Kb.fél óra telt el...Louis, Tate, Raul, Bianca, Fiona, Rebeca és Aaliyah hazamentek de a Magcon maradt. Idegesen vártam, hogy Cameronék jöjjenek már ki.
Majd megláttam őket kézenfogva kijönni a házból. Boldogoknak tűntek.
-Látod megmondtam!-nevettem Shawnnal.
Kb.1 órát maradt még a Magcon majd ők is hazamentek.
-Sam te maradsz?-néztem rá.
-Cameronnal mennék-húzta a száját.
-Oh rendben szuper! Akkor majd beszélünk! Köszönöm, hogy itt voltál. Sziasztok!-köszöntem el mindenkitől majd hátrafordultam Shawnhoz és szenvedélyesen megcsókoltam.
-Köszönöm! Köszönök mindent-ugrottam nyakába mire ő megpörgetett a levegőben.
A buli végeztével, Dajkát a régi istállóhoz vittük lószálítóval majd hazamentünk, hozzánk.
-Aludj jól hercegnő-nyomott puszit a homlokomra Shawn majd szorosan átölelt.
Na ez szülinap!
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...