115.rész

2K 113 1
                                    

December 30.
-Shawn gyere már!-húztam ki a bőröndöm a házból és a limuzinunk felé vittem csomagjainkat. Ciprusra utazunk újévezni az egész Old Magconnal.

-Gyere na!-húztam ki az összes csomagot mire végre felöltözött a kis pacsirta.

-Vigyázzatok magatokra-ölelt meg anyu.

-Vigyázz a lányomra-nézett apu merev szemekkel Shawnra aki csak kezet fogott apámmal.

-Félix légy jó-ölelgettem meg a kiskutyám majd beültünk a kocsiba és elhajtottunk.

-Megyünk Ciprusra!!-fogtam a fejem mire Shawn elkapott és csikizni kezdett.

-Igen megyünk-nevetett.

A reptéren találkoztunk a többiekkel majd felszáltunk a repülőre.

-Szerinted jól meglesznek a szüleim? És Félix? Na meg Dajka?-csatoltam be az övem.

-Nyugodj meg, minden rendben lesz-nyomott fejemre egy puszit majd idegesen száltunk fel az égbe.

Kb. fél óra utazás után, Shawn a fiúkhoz ült és játszani kezdtek valami idióta játékot. Samantha aludt a többiek barátnői pedig nagyon visszautasítóak voltak szóval egyedül voltam és kezdenem kellett magammal valamit... egész úton a telefonom nyomkodtam, vagy aludtam. Persze néha beszélgettem Sammel de Shawn egész úton még oda se jött hozzám, hogy jól vagyok-e vagy akármi.

Mikor megérkeztünk már este 8 óra volt és a limuzinunk várt.

-Gyertek!- szólt Jack Johnson majd mi is fogtuk a csomagjainkat és leszáltunk.

Az odaút csendes volt, mindenki fáradt volt és már pihenni szeretett volna. Shawn csak maga elé tekintve nézett ki a fejéből majd hozzábújtam hátha észre vesz engem is.
Nem tett semmit csak csinálta azt amit eddig.

-Shawn bazdmeg egész úton hozzám sem szóltál, milyen bajod van?-akadtam ki a kocsiban.

-Semmi-vonta meg a vállát.

-Jól van-bólintottam majd épp akkor érkeztünk meg a hotel elé.

Mindenki megfogta a csomagját majd a saját szobakulcsát kikérte a recepciósnál. A recepciós nem húzta az időt, tudta, hogy kik vagyunk és hamar kiadta nekünk a kulcsokat. Shawn pár rajongójának adott autogrammot, és csinált képet velük, majd feljött velem a liftel a szobánkig. Lazán kinyitottam és beléptem. Csodálatos volt. Minden drága volt ami benne található és értékes. Látszott, higy 5 csillagos szálloda.

Kipakoltam a dolgaim majd elmentem tusolni. A langyos víz végigfutott a hátamon majd a habos tusfürdővel bekentem testem.
Nemsokára egy szál törülközőben léptem be a hálószobába. Nem foglalkoztam Shawnnal így inkább kiültem a teraszra. Itt télen is langyos az idő és nem volt hideg. Épp a telefonommal babráltam mikor megéreztem, hogy valaki ott áll mögöttem.

-Ne haragudj-ült le mellém.

-Nem haragszom csak rosszul esett, hogy levegőnek néztél.

-Gyere velem-fogta meg a kezem majd bevitt és lefektetett az ágyra.

Gyengéden végig simította vállam majd csókokat nyomott számra.

-Tudod, hogy téged szeretlek a Földön a legjobban?-kezdte csókolni a nyakam amitől beleremegett a testem.

-Mondd!-harapta meg vállam mire felszisszentem.

-I...igen-nyögtem ki.

Gyengéden levette rólam a törülközőt amely eddig meztelen testemet fedte majd elkezdett mindenhol harapdálni.
•••
Fél óra kényeztetés után, nyögéseink töltötték be a szoba csendjét.

-Baba-nyomott csókot mire beleturtam a hajába.

Homloka izzadt volt, teste megfeszült és mély lélegzeteket vett. Vadul lenyomtam az ágyra majd ráültem férfiasságára. Ő élvezte a dolgot és csak vékony csípőmet szorongatta.

-Shawn!-sikítottam a nevét mire éreztem, hogy minden izmom megfeszül és egy utolsó nyögés hagyja el a számat. Shawnnak sem kellett sok mire levegőhöz kapkodva feküdtem az ágyra.

-Kikészítesz-lihegett eszeveszetten.

-Ez ilyen-nyomtam csókot duzzadt ajkaira majd betakargattam magunkat és elaludtunk.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now