101.rész

2.3K 131 1
                                    

December 11.
Tegnap a hír hallatán annyira lesokkoltam,hogy köpni nyelni nem tudtam. Shawn velem akar projektet csinálni és a Mercy című számát is leforgatja. Karácsonyra kész is lesz az egész. Persze a mi projektünk csak új évben kerül ki de a világtúrnén is énekelni fogja aminek nagyon örülök.

Ameddig Shawn aludt én taxiztam egy kicsit és áthoztam az elektromos gitáromat majd felhívtam anyuékat. Azt mondták, nyugodtan lakjak Shawnéknál de ők csak december 22.-én jönnek haza a nagynyénnyémtől.

Shawn szülei elmentek otthonról a városba dolgozni, a tesója pedig már tegnap nem volt otthon.

Mikor végre felértem a gitárral Shawn szobájába, összeszereltem majd leültem és egyik kellemes félkész zenét kezdtem gitározni.

-Jó reggelt-néztem az ébredező fiúra.

-Ez melyik szám volt? Csodás!-dörzsölte meg a szemeit Shawn majd felült az ágyában.

-Senkié-kacagtam fel-Ez az én félkész dalom. Vagyis inkább nem is nevezhetném dalnak hisz még nincs szövege-vakagrattam a fejem.

-De ez elképesztő kicsim!-jött oda mellém.

-Dehogy.

-De igen! Belerakhatjuk a projektbe. Csodálatos lesz-csapta össze a kezét.

-Én már elkezdtem írni pár szöveget de egyik sem volt jó.

-Én még ma elkezdem a zenét csinálni. Te pedig a dalszöveget próbáld meg-csókolt meg lágyan a szerelmem.

Bólintottam és egyből a kezembe vettem a papírt és az íróeszközt majd elkezdtem írni...
×××

Már három órája próbálkoztam de semmi nem lett belőle.

-Hé baba, hogy álsz?-jött be Shawn a szobába.

-Sehogy-vertem a fejem az asztalba.

-Hé kincsem-gugolt le mellém majd egy lágy puszit nyomott halántékom tájékára.

-Hmm?

-Nézz rám-szólt majd csillogó szemeibe merültem.-Azt írd ami a szívedből jön és amit most érzel. Ha szomorúságot akkor azt öntsd szavakba; ha boldogságot akkor azt. Te döntöd el!

-Igazad van!-kaptam fel a fejem majd egyből írni kezdtem.

-Na rendben-ált fel majd az ajtóhoz ment-Nem zavarlak én befejezem a háttérzenét te pedig nyugodtan írd meg a számot. Ha jól alakul akkor még ma összerakhatjuk.

Én csak bólintottam és tovább kapartam a papírra.
×××

-Itt a dalszöveg-ugrottam be abba a szobába ahol Shawn volt.

-Jujj na várj olvassam!-kapta ki a kezemből majd olvasni kezdte.

-Nem tudom mi legyen a címe-vakargattam a tarkóm.

-Ez a dalszöveg valami elképesztő! Egy dal ami nem a szerelemre központosít de mégis van benne az is és legfőképp a függetlenség van előtérben és az a különleges "most" pillanat.

-Próbáltam mindent beleadni-mosolyogtam Shawnra.

-Mondd eddig, pár évvel ezelőtt hol voltál? Miért nem jöttél hamarabb?-ált elém Shawn majd tarkóm és arcom simogatni kezdte,közben pedig szemeimben gyönyörködött.

-Hé! A "most"-nak élj!-csókoltam meg vadul.

Ő átkarolta derekam majd felkapott az ölébe és átvitt a saját szobájába. Felsőm levette és a hasam kezdte csókolgatni. A hasamban éreztem azokat a különös pillangókat akik mindig akkor jönnek mikor nem nagyon lenne rájuk szükségem.

Levettem Shawn pólóját ami alul kivirított a kockás hasa. Egyből beharaptam a szám mire ő a fenekembe markolt. Egy halk nyögés hagyta el a számat majd Shawn felém hajolt és a fülembe suttogott:

-Nem szeretem ha a szádat harapdálod. Tudod jól.

Ebben a pillanatban ajtócsapódást hallottunk én pedig gyorsan feltámaszkodtam az ágyból és felvettem a pólóm.

-Hahó?-hallottunk meg egy hangot.

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora