95.rész

2.3K 151 3
                                    

November 25.
Már eltelt jópár hét amit tanulással, lovagolással, barátokkal töltöttem. Csodálatos volt bár hiányzott egy valaki: Shawn.

Egy hónap és karácsony...e mellett ma este fog kijönni Shawn és Ariana dala, meg persze vele együtt a klipp.

Már este volt, mikor Shawn írta, hogy pár perc és kikerül a klipp a Youtube-ra. Idegesen vártam
📞
-Kint van!-hívott fel Shawn.

-Rendben, rendben nézem!-kapcsoltam a videóra.

A klipp eleje tetszett, a zene is jó volt. Elkellett ismernem, hogy Ariana hangja jó és összeillik Shawn hangjával. Néztem a klippet mikor a végén megláttam, hogy Shawn...hogy Shawn megcsókolja Arianat.

-Shawn...-szöktek könnyek a szemembe.

-Hmm?-hallottam a hangján, hogy repdes az örömtől.

-A klipp végén...

-Oh igen...öhm a klipp végén megcsókolom Arianat de ez csak, hogy is mondjam...-gondolkodott el Shawn.

-Az csók aha tudom-szipogtam.

-De nem szerelemből tettem! Kicsim ugyé nem sírsz?!-szólt Shawn remegő hangon.

-Kérlek ne keress egy ideig...-nyomtam ki a telefont.

Fogtam a kabátom, mert már eléggé hűvös volt és elsétáltam egészen a Magconhoz. Sírtam, életemben nem voltam még ilyen rosszul mint most.

-Maja!-nyitott ajtót Sam.

Tudni kell, Cameronnal újra együtt vannak és olyan jó újra együtt látni őket.

-Szia-szipogtam.-Bejöhetek?

-Persze. Mi a baj?-húzott be az ajtón. Közben megláttam Cameront és a többieket az Xbox-ot nyomkodni.

-Shawn-mentem be a fiúkhoz.

-Szia Maja-szóltak egyszerre.-Mi a baj?

-Semmi... igazából muszáj volt valakivel beszélnem, mert hanem úgy érezném, hogy depresszióba esnék-kezdtem mesélni.

-Nekünk elmondhatod-mondta Nash.

Nem szóltam csak felnyitottam a kisasztalon heverő laptopot és beindítottam a klippet.

Már kb.háromnegyedénél jártunk a klippnek mikor Aaron megszólalt:

-Büszke lehetsz rá! Nagyon ügyes de mondd el mi a bökkenő?-nézett rám értetlenül.

-Az!-mutattam a képernyőre mire pont Shawn és Ariana csókolóztak.

Mindenki álla leesett.

-Úristen Maja-ölelt magához Nash.

-Miért vagyok ekkora hűlye?-vertem a fejemet az asztalba.

-Naaa-szólt Cam majd megöleltek mindannyian.

-Köszönöm, hogy itt vagytok nekem-törölgettem a könnyeim

-Mikor jön haza Mendes?-nézett rám Jacob.

-Azt mondta december elsején itthon lesz. De már vagy 100 SMS-t küldött, hogy holnap indul haza-meséltem.

-Minden esetre ma este itt alszol velünk. Van plusz szoba-vonta meg vállát Cam.

-Köszönöm.

Az este eltelt, próbáltak megnevettetni a többiek. A rengeteg sírástól nagyon fáradt lettem és hamar lefeküdtem de mielőtt hagytam, hogy az álommanók hatalmat kerítsenek az agyam felett felléptem Twitterre...

Már sok cikk volt és egyet elkezdtem olvasni:

"Szerelmük a csőd szélén?
Berobbant! Berobbant Ariana Grande és Shawn Mendes közös dala! Már most nagy sikere van na de mit szólnak a rajongók? És Shawn barátnője?

A klipp végén Shawn és Ariana között elcsattan egy csók. Na de az a csók milyen csók? Csak üzleti csók lenne vagy talán szerelmből jött?

Nos minden esetre se Shawn se Ariana nem nyilatkozott e felől és kíváncsian várjuk a fejleményeket"

Életem legrosszabb pillanata volt. Shawn még nem is szólt, hogy lesz benne csók és azt hittem, hogy e felől legalább megkérdez.

De nem tette...

És tudtam,holnapra már itt lesz Shawn. Ideges voltam, hogy mit akar még ez után.

_ _ _

Kérlek nézzetek bele a barátnőm, crylittlebae könyvébe ha szeretitek a Magcont!❤ "Magcon horoszkóp" címmel szerepel az oldalán. Kukkantsatok bele!^^♡

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now