50.rész

3.2K 190 2
                                    

Augusztus 23.
A kocsi gyorsan jött felénk és mikor már csak egy pici választott el,hogy elüssön Dajka átugrotta a kocsit. Konkrétan egy kocsit átugrott. Nem hittem a szememnek de kikellett józanodnom a gondolataimból, mert tovább vágtázott az erdő felé.
   Sikerült lenyugtatnom Dajkát majd visszasétáltunk a lovardába. Mikor beléptem a kapun megláttam azt a rengeteg aggódó arcot köztük Shawnnét.

-Na ez kellett ide. Shawn meg Camila.-dünnyögtem Dajkának.

Mikor odamentem a többiekhez Shawn nekemfutott és szorosan ölelt át.

-Kicsim mi van veled?-nézett rám. A csizmám és a nadrágom tiszta sár volt. Dajka lábai is sarosak.

-Csak pihenni akarunk.-szóltam majd bevittem Dajkát az istállóba.

Megmostam a lábait Dajkának és melléje feküdtem a friss szénába. Átaludtuk az egész napot, közben délután Alex elvitte a gyerekeket tereplovaglásra míg aludtam majd este ébredtem fel és éreztem azt a különleges illatot:Shawn illatát. A kocsihoz vitt majd berakott a hátsó ülésre. Hazavitt.

-Kicsim, gyere.-nyitotta ki a hátsó ajtót.

-Fáradt vagyok. Fázom.-nyögtem ki majd újra éreztem ahogy felvesz az ölébe és bevisz a házba.-Anyu?-kérdeztem.

-Ők nincsenek itthon. Szóltak nekem, hogy színházba mennek és tudatni akartam veled de elmentél...

-Ahj inkább megyek aludni.-szóltam majd mikor lerakott a földre, lehúztam a cipőm majd egyből a lenti fürdőbe mentem.

Megengedtem a tusolót, levetkőztem és beálltam a tusoló alá. Gyorsan megmosakodtam, magam köré csavartam egy törülközőt és felmentem a szobámba ahol Shawn állt mellette Camila.

-Menjetek haza.-szóltam oda hozzájuk.

-Holnap elszeretnélek vinni valahova...-szólt Shawn.

-Jajj Shawn.-álltam oda elé.

-Hidd el jó lesz.-mosolygott majd megcsókolt.-Na mi megyünk.

-Sziasztok.-dőltem az ágyba.-Shawn...-szólítottam meg a fiút aki épp az ajtómon akart kimenni.

-Hmm?

-Szólj Alexnek, hogy gondoskodjon Dajkáról.

-Rendben. Majd délelőtt jövök érted. Aludj jól...-szólt Shawn majd abban a pillanatban elnyomott az álom.

❌❌❌

Augusztus 24.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki puszilgatja az arcom.

-Ne már.-nyögtem ki majd kinyitottam a szemem és Shawn édes mosolyát láttam meg.

-Na hercegnő ideje lenne felkelni.-mutatta a telefonját nekem amely 11:37-et mutatott.

-Úristen.-szöktem ki az ágyból majd a fürdő felé futottam mire egy kar visszarántott.

-Nyugi.-csókolt meg Shawn.-Öltözz valami szép ruhába. Fotózásra megyünk.

-Mii?! Tényleg?

-Igen.-puszilta meg a szám.

Gyorsan reggeliztem, elkészültem és rendbeszedtem magam majd beülhettem Shawn kocsijába.

-Izgulok.

-Nyugi cukiii-borzolta meg kissé a hajam.

-Hé!-borzoltam meg a haját.-Na ezt most hagyd így, ez cuki.

-Ah...-lélegzett egy nagyon Shawn majd beindította a kocsit.-Megállunk valahol ebédelni? Úgyis 1-re kell csak menjünk.

-Rendben mondjuk most reggeliztem. De oké. Mc Donald's?-kérdeztem Shawnt.

-Oké.-indultunk el majd kb.15 perc alatt ott is voltunk. Amikor beléptünk a bejárati ajtón páran megrohamozták Shawnt mire én csak kikértem a menüt. Mikor végre Shawn meglett a képekkel és aláírásokkal, odajött hozzám és kifizette a kajám

-Na mit választottál nekem?-ölelte át a vállam.

-Big Mack. Megfelel?

-Uhum.-vette el a kaját majd beleharapott a nagy burgerbe.

Kb.30 percet töltöttünk el ott a mekibe majd elindultunk a helyszínre ahol a forgatás történt. Leparkoltunk majd bementünk egy óriási szürke épületbe. Mikor belétünk abba a szobába ahol a fotózás zajlott csodálkozva néztem körbe mikor valakin megakadt a szemem. Szinte szétvetett az ideg de próbáltam visszafogni magam...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now