Shawn szemszöge:
Február 27.Végre hazamehettem, vissza Kanadába a családomhoz, a barátokhoz és Majához. Nagyon várom mivel egy hónap után mégis jó kicsit otthon. Mondjuk csak egy kis időt maradhatok, de ő miatta nagyon akartam haza menni, Maja miatt. Délután volt amikor végre beestem a házunkba. Anyuék már vártak és boldogan fogadtak. Velük fogyasztottam el az estebéd féleséget majd mondtam, hogy még dolgom van és elmentem. Beültem a kocsimba és Majáékhoz hajtottam. A házhoz érve nagy csend fogadott. Vajon nincs itthon senki? Minden esetre én bekopogtattam és benyitottam. Az ajtó nyitva volt és ahogy beléptem meglepődtem. Semmi nem volt a házba. Felszaladtam az emeltre és mikor benyitottam Maja szobájába csak pár posztert találtam és a régi székét. Hirtelen hallottam, hogy valaki jön felfelé a lépcsőn. Kifutottam a lépcső legfelső fokához mikor egy öreg néni nézett rám.
-Fiam te mit csinálsz itt?
-Nyitva volt az ajtó. A Smith család merre van?-néztem érdeklődve a kb.70 éves nénire.
-Ahj már megint elfelejtettem bezárni-nevetett fel.-Elköltöztek.
-Elköltöztek?-kérdeztem rá újból. Ez nem lehetséges! Nem akartam felfogni.
-Igen az egész utca erről beszél napok óta.
-Na és hova költöztek?-indultam lefelé a lépcsőn.
-Los Angelesbe ha jól emlékszem.
-Köszönöm-futottam ki a házból majd a kocsimba ültem és hazáig vezettem.
Anyuékkal közöltem, hogy Los Angelesbe kell utaznom pár dolog miatt. Nem akartam mondani, hogy Maja miatt, mert biztos nyaggattak volna. Megígértem nekik, hogy minden héten felhívom őket és persze ezt szerencsére megértették. Hamar összepakoltam majd magángépet kérettem és Los Angelesbe utaztam...
❌❌❌
Február 28.
Kapcsolatba kerültem a menedzserével de sajnos nem tudtam kiszedni belőle, hogy hol lakik Maja így próbáltam más nyomokból ráakadni de sehogy sem tudtam... sajnos kerestem de sehogy sem tudtam rájönni... el kellett fogadnom, hogy örökre elveszítettem Maját... (vagy mégsem?)Maja szemszöge
Február 28.A napom jól indult. Ez az új ház valami fantasztikus. Egy hét alatt mindent berendeztünk, és még a szomszédok is nagyon megkedveltek minket csak itt sajnos még egy barátra sem leltem. Reggel korán keltem mivel délelőtt a stúdióban volt dolgom és este pedig egy eseményre megyek ahova a Billboard hívott meg engem és még jó pár hírességet.
•••-Maja valami gond van?-kérdezte Peter. Épp az esti ruhámat választottuk és a plázákat jártuk. Ennyire észrevehető volt rajtam az, hogy problémám van?
-Félek, hogy Mendes is ott lesz-szusszantam fel.
-Nem lesz ott! Ha jól emlékszem a 5 Seconds Of Summer lesz ott, Lady Gaga, James Arthur, Maroon 5, Charlie Puth, Coldplay, Meghan Trainor, a Twenty One Pilots meg még jó páran. Nyugi jó lesz de ő biztos nem lesz ott-nyugtatgatott.
-Jézusom ott lesz Lady Gaga? Kell kérnem tőle egy autogramot!-ugrándoztam.
-Héhé! Egy híresség soha nem kér autogramot. Maximum fényképet csinálhatsz vele. Megértetted? Soha ne engedd, hogy kisebb szintre tegyenek.
-Rendben-forgattam meg a szemem
-Na megkaptad a megfelelő ruhát?
-Azt hiszem igen-néztem bele a tükörbe. Egy vörös színű egyszerű ruhácskat választottam amely szerintem egy megfelelő sminkkel nagyon jól fog mutatni.
-Fuu végre-huppant fel a székről majd a kasszához sietett kifizetni a ruhát.
Én még mindig ideges voltam...aztán meggondoltam elhatároztam, hogy e miatt nem fogok parázni és jól is alakult amíg meg nem érkeztünk a helyszínre...
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...