30.rész

3.6K 230 2
                                    

Augusztus 12.
Samantha lépett ki a kocsiból majd másik oldalról Cameron. Odafutottak hozzám és vígasztalani kezdtek.

-Maja!-ölelt meg Sam.-Nincsen baj oké? Shawn-ék csak játszottak. Nem volt semmi a lány és Shawn között.

-Ja ez tényleg igaz.-guggolt mellém Cameron.-Nyugi csajszi inkább gyere elviszlek Shawn-hoz.

-Nem akarok menni!-ellenkezdtem.

-Akkor most hova menjünk?-nézett rám fura pillantással Sam.

-Ti haza. Én maradok itt.-hajtottam meg picit a hintát.

-Gyere csak,tudom mi vidítana fel téged.-húzott fel Cameron majd a kocsiba ültetett.

Hamar Cameron házához értünk majd bevonszolt a házába.

-Nincs itthon senki?-suttogtam.

-Nincs.-mosolygott Cameron majd lehúzta a cipőjét és elindult a lépcső felé.-Gyertek!-intett Cameron.

-Oké, jól van-motyogtam majd mentem Cameron után.

-Na gyere csak!-nyitott be egy szobába Cameron.

-Húha!-kerekedtek el a szemeim.

-Shawn mesélte, hogy Te szeretsz énekelni és,hogy van tehetséged hozzá. Itt van rengeteg cucc amivel tudnánk "fejleszteni" a hangod.-mosolygott Cameron.

-Öhm oké...és mikor akarod ezt kezdeni?-szólt közbe Sam.

-Most!-nevetett fel Cameron majd elkezdte összerakni a sok cuccot.

-Oké csinálunk kaját addig Te itt szereld össze a cuccokat.-szóltam majd lefutottam Sam-mel a földszintre,magára hagyva Cameront.

-Hú ez de durvaa!-mosolyogtam.

-Aha tényleg az. Melyik számmal akarsz kezdeni? Stitches? Treat you better? I know what did you last summer?-jöttek a kérdések Samtől.

-Egyik sem. A Let me love you-t szeretném elénekelni kezdésnek. Haragszom Shawnra és így ha haragszom rá, képtelen vagyok az Ő számai énekelni!-jelentettem ki majd csak Sam bólintott egyet.

A kaja elkészítésével felszaladtunk az emeletre. Cameron nagyjából megvolt a dolgokkal így kezdhettünk.

-Nos tehát leülsz arra a székre és abba a mikrofonba fogsz énekelni. A fülesbe elindítom a zenét és majd jelzek mikor kezdheted.-magyarázta Cameron majd leültem a székre és a fülest a fejemre tettem.

-A Let me love you-val szeretnék kezdeni!-mosolyogtam majd a fülemre helyeztem a fülest.

Hallottam ahogy a zene elindul majd mikor Cameron jelzett kezdtem énekelni. Cameron és Samantha is tátott szájjal figyeltek engem majd mikor leállt a fülesben a zene csak a barátnőmre és Cameronra néztem majd felnevettem.

-Le kéne titeket fényképezni-röhögtem.

-Azta...neked aztán gyönyörű hangod van!-kerekedtek ki Cameron szemei.

-Én mindig is tudtam, hogy ennyire tehetséges.-porolgatta a vállát Sam.

-Oké...de amm még elénekelhetnék egy számot?-jött a kérdés tőlem mire mind a ketten egyből bólintottak.

-Melyiket szeretnéd elénekelni?-mosolygott Sam.

-A Lost című számot... Shawntól...-komolyodtam el kissé majd egy álmosolyt tettetve Cameron berakta a számot.

A fülesbe döngölt a zene és eszembe jutott minden amit én és Shawn csináltunk közösen. A legelső találkozás, a nyaralás és az ott történtek és sorolhatnám. Miközben énekeltem, lehúnytam a szemem mert így nekem könnyebb volt. Így "érezhettem" a zenét.Közben észre sem vettem, hogy valaki éneklés közbe bejött a szobába...

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora