122.rész

1.9K 136 7
                                    

+18

Január 8.
Shawn ott állt és próbálta elhessegetni Petrát miközben ő, Shawn felsőtestét simogatta.

-Na idefigyelj kis ribanc! Attól, hogy te vagy az igazi testvérem, még kurvára nem leszek jóba veled szóval...-vetettem egy pillantást a medence felé majd ő észbe kapott és menekülni próbált én pedig erőteljesen a vízbe löktem. Kb.10 másodperc után idegesen rohant ki a vízből, mivel a sminkje elfolyt.
•••

-Apa azonnal menjünk haza!-hisztizett Petra mire apu bólintott és az öltöző felé vettük az irányt.

-Szerintem jó volt ez a fürdőzés-mosolyogtam mire a hajszárítóhoz léptem.

-Szerinted Petra?-vetettem rá egy mosolyt amitől mégidegesebb lett.

-Csodás-dünnyögte.

-Hé-jelent meg a hátam mögött Shawn és a derekamat átkarolva adott a nyakamra egy puszit.

-Mondd-nyomtam egy pici csókot szájára.

-Ma lenne kedved egy esti sétához?-ölelt szorosabban magához.

-Oh de, persze-mosolyogtam majd ő kiment és az előtérben várt meg minket Josh-al.
•••
Mikor Josh és Petra hazakocsikáztak, mi még kimentünk a parkba és sétálgattunk.

-Eléggé hideg van-rezzentem össze.

-Odaadom a bőrkabátom-kezdte éppen lehámozni magáról mire meghállítottam cselekedetét.

-Dehogy is!-tettem véletlenül kezemet a hasára mire ő egy perverz mosollyal tekintett rám.

-Ma éjjel az enyém leszel-súgta a fülembe mire én felkacagtam.

-Először elkell kapnod!-kacagtam fel majd futni kezdtem.

-Na gyere csak ide-kezdett el utánam futni.

Egyik pillanatban nem figyeltem és mikor előre fordultam megláttam,hogy a szökőkút már csak pár centire van tőlem és nem tudtam már mit tenni, beleestem.

Shawn ijedten futott oda hozzám és húzott ki a jéghideg vízből. Mostmár rámadta bőrkabátját és engedtem is, mivel alig éltem.

-Hívok taxit-kapkodta elő a telefonját majd egy taxit hívott ami kb.6-7 perc alatt érkezett meg.
•••

Belépve a jó meleg házba, olyan volt mint mikor beleharapsz a jó meleg csokis muffinba: tökéletes.

-Mi történt veletek?-döbbent le Klara.

-Uhm...megfürödtünk mégegyszer-kuncogtam fel majd levetettem az elázott cipőm és kabátom.

-Na gyere, megszárítom. Menj fel, öltözz át és majd gyertek le vacsorázni-simított végig Klara az arcomon majd felsiettem Shawnnal a szobámba.

-Fürdesz velem?-álltam előtte fehérneműben.

-Uhmm...öhh...i...igen-kapkodott levegőért mire felnevettem és eltáncikáltam a fürdőszobáig. Megengedtem a jó meleg vizet majd megjelent ő is egy szál alsónadrágban.

-Borzasztóan átfagytál-simított végig a jéghideg karomon.

-Gyere üljünk bele-húztam el odáig majd leszedtük magunkról a maradék ruhadarabokat.

Teljesen csendesen ültünk a kádban. Ő nekidőlt a kád szélének én pedig az ölében, a mellkasára hajtottam fejem. Szinte már elaludtam mikor megszólalt:

-Megmondtam, hogy most este...

-Igen tudom, de csak kaja után-vágtam szavába majd kiakartam szállni a kádból mire ő visszahúzott és vele szembe ültetett.

-Ma este nem leszek gyengéd-suttogta hallkan.-Na menj, vegyél fel valamit.

Kifutottam majd felvettem az egyik pólóját és fehérneműt majd leszaladtam vacsorázni.

-A barátod?-kérdezte Josh.

-Egy perc és itt-néztem a mellettem lévő üres helyre.

Kb.5 perc után meg is jött és leüllt mellém.

-Most nagyon ideges lettem-suttogta.

-Miért?-kerekedtek el a szemeim.

-Nem vártál meg-morrogott majd éreztem ahogy bal keze a combomhoz ér és felkutatja azt.

-Na és mondd Shawn hogyan ismerted meg Lucyt?-vonta kérdőre Josh a barátomat.

-Hát...
•••

Már kb.10 perce mesélt és közben már a bugyimba is benyúlt. Éreztem ahogy középső ujját fel helyezi nekem pedig egy nagy sóhaj hagyta el számat.

-Minden rendben?-kérdezte Klara.

-Persze. Most inkább felmegyek a szobámba. Finom volt a vacsi!-sprinteltem fel ahova Shawn is követett.

Becsapta a szobám ajtaját majd idegesen bezárta.

-Miért álltál fel a székről?-jött oda hozzám majd én az ágyra estem.

Nem szólt többet, letépte rólam a pólót és a fehérneműmet is épp hántotta le rólam, mikor én felnevettem.

-Mit nevetsz?-nézett rám kerek szemekkel.

-Az egyik kedvenc pólód szakítottad szét.

-Basszus nem érdekel-dobta a sarokba a ruhadarabot majd végigcsókolta a hasam és éreztem ahogy belém hatol.

Mercy |sm| ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora