1 hónap múlva
Július 21.
Ez az a nap amelyet nem mertem elhinni. Egy év. Egy éve volt minden. Elképesztő de mégis csodálatos. Ott álltam és énekeltem vele, randiztam majd összejöttem vele. Persze mindig azt tartja, hogy a legelső pillanattól együtt voltunk és hát akkor ehhez tartom én is magam. Nem csináltam nagy dolgot a mai napból mivel én már készültem neki egy kiruccanással amelyet jól töltöttünk.Szinte már egy hónap telt el, hogy együtt csaptunk egy nagy koncertet Shawnnal, Torontóban. Ám most újra itt vagyunk egy nagy nyaralás után hisz egy díjátadóra megyünk mivel meghívtak bennünket, és nem akárkik...az iHeart Radio!
Visszatekintve a koncert utáni pár napot jól kiélveztem és azokkal voltam akiket szeretek. De ugyé egyszer minden jó véget ér és ott kellett hagyjam a barátaim és a szerelmem. A búcsúzás nehéz volt, pár könnycsepp is követte ezt hisz mindannyian hiányozni fognak. Persze Shawnnal 2 hétre rá találkoztam és most voltunk egy hetes kiruccanáson amelyet én fizettem az 1 éves kapcsolatunk alkalmából.
-Maja figyelsz?-zökkentett ki a gondolataimból Peter.
-Persze-mosolyogtam.
-Nos először átestek egy fotózáson majd egy interjún. Utána az órási terembe beültök és kiosztják a díjakat-mesélte Andrew.
-Utána jöhetünk haza?-vágtam rá a kérdést mivel a barátommal akartam lenni ezen a csodálatos napon.
-Nem, el kell énekeljétek a közös dalotokat-szólt közbe Peter.
-Mindenki ott lesz. A szüleink, a barátaink. Mindenki-mosolygott Shawn.
-Aha, szuper-fordultam el majd fogtam a cuccaim és lementünk a limuzinunkhoz mivel igyekeznünk kellett.
-Ideges vagy?-fogta meg a kezem Shawn.
-Picit-szorítottam meg kezét amelytől szerintem még a vérkeringés is elállt a kezéből.
-Élő adásban lesz az egész díjkiosztó és az előadás is-szólt Peter a telefonját nyomkodva.
•••Már a piros szőnyegen voltunk és a fotózás zajlott. Egyszerűen elképesztő, hogy itt is mennyi riporter és fotós volt. Szorítottam Shawn kezét hisz nem akartam, hogy megbotoljak ebben a szörnyű magassarkúban.
-Mikor végzünk már?-szóltam oda Shawnnak mikor hirtelen odaállt egy nő és kérdezősködni kezdett.
•••-Rendben köszönöm, a nagyterembe kivannak rakva a helyek és elfoglalhatjátok helyeiteket.
-Azt hittem meghalok-húztam el onnan Shawnt aki csak felnevetett és beléptünk a nagyterembe.
-Ez... Ez az?-kerekedtek el a szemeim.
-Igen-mosolygott.
-Itt volt tavaly, pont egy éve, hogy megismertelek-csókoltam meg a szerelmem.
-Igen és azóta is köszönöm, köszönöm, hogy vagy nekem-csókolt meg és magához húzott.
-Mendes, Smith kérem jöjjenek velem-mosolygott ránk egy fiatalember.
A helyeinkre kísért majd nemsokára elkezdődött a díjátadó.
-A leghamarabb legtöbb megtekintést elért előadó nem más Ed Sheeran a Shape of you című számával. Gratulálunk-tapsolt a nő majd nemsokára megjelent Ed és köszönetet mondott.
Még pár előadó felment a színpadra a díjakért de még mindig nem jutott sorra Shawn. Persze én nem reménykedtem mivel nem vagyok még olyan híres, mint Camila Cabello, Ariana Grande, Selena Gomez vagy akár Bebe Rexha.
-A leghíresebb szerelmespár című díjat nem mások kapják, mint Shawn Mendes és Maja Smith!-szólt a nő mire én elkerekedett szemekkel néztem Shawnra aki felhúzott a színpadra.
-Nagyon köszönjük-vette el Shawn a díjat.-Ez a rajongók nélkül nem sikerült volna hisz ők bíztattak minket és ezért vagyunk most itt.
-Igen, ha ők nem lennének talán nem lehetnénk itt-ismételtem Shawn mondatát mivel én teljesen lesokkoltam.
Miután Shawn lehúzott engem a színpadról odaadta Andrewnek a díjat és engem nézegetett.
-Minden rendben kicsim?
-Persze csak még mindig nem fogtam fel-kaptam észbe.
-Hamarosan ti kezditek az előadást a No Promises számotokkal. Készüljetek-mosolygott Peter.
•••Elkészültünk testileg és lelkileg is mikor szólítottak a színpadra.
-Az előadást pedig Shawn Mendes és Maja Smith fogja kezdeni a No Promises című számukkal.
-Shawn gyere!-suttogtam oda mire ő hamar kivett valamit a másik kabátja zsebéből és belerakta a zakójába. Megfogta a kezem és a közönségre mosolygott mire mindenki sikítgatni kezdett.
A háttérzene elkezdődött és elkezdtük énekelni a dalt mire a közönség is énekelt velünk együtt. Kirázott a hideg hisz egyszerűen ez valami csodálatos érzés. Itt vannak a szüleink, a barátaink és itt vagyunk mi, mint hírességek és mi kezdjük az előadást.
A szám végén Shawn megszólalt.
-Nos úgy érzem, hogy itt kell megtegyem ezt a dolgot-szólt Shawn mire én értetlenül néztem rá. A közönség elhallgatott és mindenki minket figyelt.-Emlékszem, itt volt egy kerek éve, hogy megismertem őt, a legelső sorban állt és hangosan énekelt majd kihívtam énekelni és vele énekeltem el az I know what did you last summert. A hangja csodálatos volt, valami elképesztő. Nemsokára találkoztunk majd hivatalosan is kimondtuk, hogy együtt vagyunk. Rengeteg mindent átéltünk, volt kisebb-nagyobb veszekedésünk, szünet de mindent helyre hoztunk. Ő volt az aki tényleg boldoggá tett.Én úgy érzem készen állok.-fordult velem szembe Shawn majd letérdelt.
-Maja Smith, leszel a feleségem?
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...