62.rész

2.9K 258 1
                                    

Szeptember 3.
Este volt már mikor felébredtem. Az ágyamban feküdtem és Shawn kényelmes felsője volt rajtam és fehérnemű. Halk hangokat hallottam a fürdőszobámból majd feltápászkodtam és kinyitottam a fürdőszobám ajtaját majd megláttam Shawnt aki háttal állt nekem és csak egy térdig érő nadrág volt rajta. Felső teste fedetlen volt és nem is látta azt, hogy bejöttem a szobába. Óvatosan átöleltem izmos felsőtestét majd ő felkapta a fejét, hamar megmosta fogát és felém fordult majd szorosan magához ölelt.

Nem szólt csak ölelt kb.5 percig majd szétváltunk és én a tükör elé álltam majd szembe néztem magammal. Shawn szorosan átölelt a pocimnál és egy puszit nyomott a fejembe. Megint csak a  könnycseppek kezdtek folyni az arcomon és csak néztem magamat. Feldagadt, vérmes szemek...kócos haj ennél több nem is kell. Főleg, hogy a nyakunkon a turné és még semmit nem gyakoroltunk.

-Hé kicsi! Ne sírj!-fordított magával szembe majd szorosan megölelt.

-Most minden annyira szar. Tudtam, hogy minden jó után csak a rossz jöhet-folytak a könnyeim.

-Hé baba nyugalom-simogatta hátam.-Gyere csak...-nyújtotta kezét majd megfogtam óriási hideg kezét és csak mentem utána amerre ő megy. Letévedtünk a nappaliba majd ő bekapcsolta a TV-t amin az MTV ment. Épp Shawnról voltak a hírek így egy takaróba bújtam és néztem azt.

"Shawn Mendes és barátnője egy hosszú vakáción voltak de most nyakukon a túrné és jövőhéten kezdetét veszi ez. Vajon jól fog menni a túrné? Jövőhéten megtudjuk amikor legelőször Manilában, Philippinesben lépnek fel együtt. Többi infó az interneten találnak."

Kicsit megszeppentem bár ez a hír nem volt olyan vészes. Épp akkor Shawn lépett be a nappaliba egy tál pop-cornnal és egy bögre teával.

-Nem tudtam, hogy te ilyet is tudsz-vettem el tőle a bögre teát majd beleszippantottam.

-Hát-vakargatta a fejét.

-Behoznád a telefonom kérlek?-néztem rá bociszemekkel mire ő csak kiment és behozta a kütyüt.

Gyorsan megnéztem a naptárt és egy kicsit idegesen szóltam halkan Shawnnak:

-Öhm kicsim...-kezdtem birizgálni az ujjaim.

-Mondjad-ült le mellém, átkarolt és épp egy filmet keresett.

-Én születésnapomra hazautaznék...-nyögtem ki mire rám nézett és egy csókot nyomott a számra.

-Én is úgy gondoltam-mosolygott rám.

-Oh...de akkor nincsen koncert?

-Nincs-puszilta meg forró homlokom.-Te lázas vagy?!-akadt ki.

-Öhm nem-hazudtam pedig nagyon fáztam.

-Te lázas vagy ne hazudj. Hozok gyógyszert addig kezd el nézni a filmet-állt fel majd én csak kezdtem nézni azt a filmet amit elindított.

A Csillagok háborúja ment mi más...közben bejött Shawn és egy gyógyszert adott a kezembe.

-Nyeld le a teával úgy nem olyan keserű az íze-jelentette ki majd leült mellém én bevettem a gyógyszert és a mellkasára dőltem.

-Mióta lettél te ilyen háziasszony?-kérdeztem.

-Hát. Van egy kicsi Stitchesem akiről rengeteget kell gondolkodni-nevetett fel majd megcsókolt.

-Haha!-mondtam komolyan majd a varratra néztem amely a kezemen volt.

-Hé hagyd!-tette a kezem a takaró alá.-Nekem azzal a kis "Stitches-el" is tökéletes vagy-mosolygott.

Könnyek gyűltek a szemembe és megint sírni kezdtem. Annyira, hogy bealudtam. Megint. Shawn karjai közt. De tudtam: ha ott van ő akkor nem kell félnem.

❌❌❌

Szeptember 4.
Reggel csak mozgolódtam és Shawnt kerestem a karjaimmal tapogatózva de sehol sem kaptam.

Fáradtan kászálódtam ki az ágyból majd az íróasztalomon megláttam egy cetlit...

"El kellett mennem, mert behívtak egy interjúra és azután pedig a Magconnal leszek.
                     Szeretlek és majd írok
                                     Mendes."

Hát rendben. Mára úgyis megvolt a programom:találkozok a titogzatos személlyel akivel ünetezgettem...

Hé Shawniek!😊
Megkérhetlek titeket arra, hogy ha tetszik a sztorim akkor voteoljatok és kövessetek engem itt Wattpadon?:)

Köszönöm előre!!!😅

Mercy |sm| ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang