Annyira felfoghatatlan,hogy itt vagyok a legelső sorban Shawn Mendessel testközelbe...na de komolyra véve nem nagyon habozott...elkezdte énekelni a "Stitches" című számát majd mi is sikítva énekeltük közben pedig engem nézett...
-Most jön a refrén!!-sikítottam Samnek ugrálva majd kezdtük énekelni"...You watch me bleed until I can't breathe..."
Gyönyörű hangja van...mikor ezt elénekelte jött a "Crazy" ; "Aftertaste" ; "Show you" és a többi száma...persze az összeset kívülről tudtam majd a legutolsó számánál kérte,hogy valaki énekelje el Camila Cabello részét az "I know what you did last summer" című számánál...Egyet gondoltam majd felnyújtottam a pici kezem mert hát egyszer találkozom Shawn Mendessel lehet ha engem választ ki és énekelhetek vele...
És igen ez volt az a pillanat amikor megváltozott az életem...engem választott ki...ENGEM! Felfoghatatlan. A biztonságiak segítettek felmenni a színpadra majd kezembe nyomtak egy mikrofont.-Helló.Hogy hívnak?-kérdezte a mikrofonba Shawn.
-Ma...Maja Smith.-mondtam picit félénken.
-Na Maja akkor kezdhetjük?-kérdezte Mendes közben pedig mindenki ordibált és sikított.
-Persze-csaltam fel egy mosolyt majd a barátnőmre néztem aki ugrándozott,sikítozott és le is fotózott...köszi Sam...Hamar el is énekeltük a számot és szerintem tök jók voltunk...majd megölelt és a kezembe nyomott egy pici cetlit...meglepődtem de elvettem tőle.
-Köszönjük Maja!-mondta mosolyogva nézett rám. Visszamentem a barátnőmhöz akivel repdestünk örömünkben.-Autogrammért és fényképekért az előtérben várakozzanak!-mondta Mendes majd eltávozott a színpadról. Sajnos nekünk menni kellett haza mert még Samnek dolga volt és nem akartam egyedül odaállítani.
Mikor nagy nehezen végre kiértem az óriási teremből elindultam haza...zuhogott az eső így gyorsan elővettem az esernyőt. Majd eszembe jutott a cetli...kihalásztam a zsebemből majd elolvastam...
"Hétfőn 12:00-kor találkozzunk a Starbucks-ban :) Shawn Mendes"
Uram isten Shawn elhívott egy találkozóra...és ma Vasárnap van...szóval holnap találkozom VELE! Hazasiettem majd mikor hazaértem láttam meg,hogy Sam fehér Converse cipője sáros..nos igen akkor majd moshatom ki a cipőjét...ahh szuper.-Szia Anya!-kiáltottam boldogan anyunak majd gyorsan felfutottam a szobámba és bekapcsoltam a Skype-ot és felhívtam Sam-et.
-Na helló-belló!-mosolyogtam rá a kamerán keresztül közben pedig a holnapi ruhámat kerestem.
-Szia!Átküldtem Messengeren a képeket majd nézd meg!-mosolygott.-Mit csinálsz?
-Keresek valami szép ruhát mert holnap találkozom Shawn Mendessel-próbáltam nyugodtan előadni a dolgot,hogy lássam a reakcióját.
-Wut?-nézett furán a kamerán keresztül.
-Aha!!Elhívott egy talira!-ugrándoztam.
-Uramisten!!-sikított.
-Ez az Adidas póló ezzel a csipő rövidnadrággal elég jó?-kérdeztem.
-Aha! És cipő?-kérdezte.
-A magassarkúm gondoltam.-néztem rá gondolkodóan.
-Mi van?!-ordibált rám.
-Hehe bevetted! Uram isten magassarkúm sincs...a fekete sportcipőm veszem fel melléje.-nyugtatgattam. Közben szépen egymásra raktam a ruhadarabokat.
-Figyu nekem mennem kell segíteni anyunak!-mondta Sam.-Szia! És ha holnap csak este beszélnénk...ne aggódj a tali miatt! Jó lesz!-mosolygott majd kilépett.
Picikét még gondolkodtam majd a youtube-on kezdtem hallgatni a "Never be alone" számot és azt énekelgettem majd elővettem a zsebemből a kicsi iPhone 5S telefonom és megnéztem az értesítéseim. 2 olvasatlan Messenger üzenet...egyik Sam volt..átküldte a képeket és voltak közte eléggé jók is...egyiket be is állítottam háttérképnek. Majd a másik Messenger üzeneten tátva maradt a szám...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...