155.rész

1.7K 152 8
                                    

Október 12.
-Maja szemszöge-
Életem egyik legbefolyásosabb napja következett be ami megváltoztatja az életem. Itt állok egy menyasszonyi ruhában és hamarosan az oltár elé vonulok...

-Maja minden rendben?-ült mellém Sam.

-Izgulok, nagyon izgulok. Még kevesebb, mint 1 óra és házas leszek. Félek kissé-kapargattam a körmöm.

-Nyugi, minden a legnagyobb rendben lesz. Semmi nagy dolog nem lesz benne csak kimondod az igent és kész-vette lazán Sam.

-Sam ez az esküvőm. Amúgy te meg Cameron hogyan álltok?

-Hát ma reggel jól leüvöltöttem szegénykém fejét mivel részegen jött tegnap este haza a legénybúcsúból-mesélte Sam.

-Eh, remélem Shawn nem másnapos-kacagtam fel miközben a fodrászom igazgatta a hajamat.

-Amúgy jó volt a leánybúcsú. Ez a sok romantikus film már az agyamra ment-forgatta a szemét Sam.-De az a muffin amit sütöttünk legalább finom lett.

-Kincsem készen állsz?-kopogtatott be anyu.

-Hamarosan, de nyugodtan bejöhetsz-hívtam be anyut.

Ő nem szólt csak segített megigazgatni a ruhámat. A hajam nagyjából meg volt még csak a kis gyöngyöcskék hiányoztak belőle.

-Muszáj ez a magassarkú rajtam legyen?-nyafogtam anyunak.

-Nem állhatsz cipő nélkül az oltár elé. Meg Shawnt fel sem érnéd-nevetett fel anyu.

-Köszi anyu én is szeretlek-forgattam a szemeim.

-Egy napot kibírsz. Hanem az étterembe majd leveszed és felveszel valami kényelmesebbet-állt anyum mellé Sam.

-Készen álltok?-szólt be az egyik segéd mire én pánikba estem és nem mertem mozdulni.

-Maja, légy erős! Ez lesz életed legszebb napja szóval szedd össze magad!-kapart fel Sam majd elindultunk a tengerpart felé ahol már ott volt mindenki.

-Apu-karoltam belé majd meghallottam a zenét amelyet a filmben is szoktak játszani.

-Nyugalom kincsem, minden rendben lesz-suttogta apu majd megláttam a piros szőnyeg végén Shawnt.

Ki volt öltözve, a haja pedig beállítva. Fehér mosolyát már messziről láttam. Idegesen markolgattam apu öltönyét és mély levegőt vettem. Lassan lépkedtünk és közben a tömeg csak bámult minket. Mosolyogtak, majd csak engem néztek. A koszorúslányok csak úgy szórták a rózsaszírmokat. Párat a szél felkapott és tovább repített de ez így is csodálatos volt. Mikor már csak 2 méterre voltam Shawntól apu megállt.

-Szeretlek Kincsem-suttogta majd odaállt anyu mellé az első sorba.

-Csodálatos vagy szerelmem-mosolygott Shawn majd az oltárhoz kísért.

A pap elkezdte a szöveget majd lassan Shawn kezét kerestem és megmarkoltam. Éreztem ahogy elmosolyodik és tovább figyel a papra.

-Mondd Shawn Peter Raul Mendes, elfogadod hitves feleségedül Maja Smithet? Ott leszel mellette jóban- rosszban, betegségben-egészségben, el nem hagyod?

-Igen, elfogadom és igen bármi is lesz mellette maradok.-hallottam meg ezt a mondatot amiről kiskorom óta ábrándozok. Arról ábrándozok, hogy menyasszony leszek és most 18 évesen itt vagyok.

-Na és mondd Maja Smith, elfogadod Shawn Peter Raul Mendest hitves férjedül? Ott leszel vele jóban-rosszban, egészségben-betegségben, el nem hagyod?

-Igen, igen, igen-mondtam könnyes szemekkel majd elvettük a gyűrűket és egymás kezére húztuk.

A pap egy rózsafűzérrel összekötötte kezeinkez majd boldogan jelentette ki:

-Megcsókolhatja a menyasszonyt! Sok boldogságot.

Shawn a következő pillanatban hevesen megcsókolt és hallottuk a háttérben a sikolyokat, tapsot és a "sok boldogságot" szövegeket amitől belemosolyogtam a csókba.

-Szeretlek Mendes-néztem szemeibe.

-Szeretlek Mrs.Mendes-csókolt meg újra.
•••

Ezek után visszatértünk az étterembe ahol kezdődött a buli. Mindenkinek egy pohár pezsgőt öntöttek majd a koccintás után lehúztam a pezsgőt.

-Elhatároztam, hogy ma este bebaszok-suttogtam Mendes fülébe aki csak felnevetett.

-A táncot az ifj.házaspár kezdi és én, Charlie Puth az Untseady számot éneklem el-hallottam meg egy ismerős hangot.

-Charlie? Te ide hívtad Charliet?-lepődtem meg.

-Mindenkit akit csak lehetett-mosolyodott Shawn majd szépen lassan neki kezdtünk a táncnak.

Éreztem ahogy mindenki minket figyel én pedig csak pirultam.

-Olyan vagy mint egy hercegnő. Egy igazi hercegnő-mosolyodott el Shawn.

-Jajj hercegem csak nyugalom-nyomtam egy apró puszit a szájára.

-Én vagyok a legszerencsésebb ezen a földön-mosolyodott el.

-Na meg én-kuncogtam majd miután befejeződött a szám megtapsoltak és mindenki leült a kijelőlt helyére.

Az estebédet kellemesen fogyasztotta el mindenki. Mi a szüleinkkel ültünk egy helyre ahol csendesen fogyasztottuk az ebédet.

-Nagyon büszkék vagyunk rátok. Álompár-mosolygott Karen, Shawn édesanyja.

-Pont mint mi 30 évvel ezelőtt-szólt anyu majd elmosolyodott.
•••

Ebéd után mindenki iszogatni kezdett és persze volt aki táncolt. Össze spanoltam Charlieval és már azt terveztük, hogy kéne egy közös programot készíteni a közeljövőben.

-Hé Maja, kell kint beszélnünk, fontos-szólt Sam majd ott hagytam Charliet és Shawnt beszélgetni.

-Mondd, léptem ki a hotel étterméből.

-Most ellopunk-kuncogott Cameron majd felnevettem és beszálltunk négyen: én, Cameron, Aaron és Samantha majd elhajtottunk a kocsival. Nash értesítette Shawnt, hogy a menyasszonyt elrabolták majd mind felvette videóhívásba azt, hogy minket keres. A nép csak nevetett mivel legtöbbször az esküvőn szokott olyan lenni, hogy a menyasszonyt elrabolják. Shawnon láttam egy pici aggódást a videóchat alatt, de tudtam, hogy ő is viccnek veszi a dolgot. Már csak azt nevettem, hogy Shawn nem vette észre ahogy Nash videóchateli a reakcióját.

-Meg kell keresnünk a menyasszonyom-jelentette ki Shawn.

Mercy |sm| ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ