24.rész

4K 238 0
                                    

Augusztus 10.
Reggel arra keltem, hogy egy erős kar átöleli derekam. Shawn volt az. Kibújtam karjai közül majd hamar elkészültem és átmentem anyuék lakrészébe. A szüleim már ébren voltak. Apu borotválta a szakállát anyu pedig fésülködött.

-Jó reggelt! Ma merre megyünk?-szólaltam meg rekedtes hangon.

-Jó reggelt Kincsem! Shawn?-jött a kérdés aputól.

-Még alszik.-mormogtam bosszankodva.

-Ma az Arc de Triomphe-t nézzük meg majd azután a Montmartre-t. Délután pedig elmehetnénk vásárolgatni mi ketten és a fiúk is mehetnének valahova.-jelentette ki anyu.

Bólintottam majd lementem a szüleimmel reggelizni. Elbeszélgettem velük majd mikor visszamentem a lakrészbe,hogy pakoljak láttam,hogy Shawn még mindig alszik.

-Kelj fel!-kiabáltam oda neki de nem reagált. Odamentem és lehúztam róla a takarót de akkor se csinált semmit.-Ideje lenne felkelni uram.

Semmi reakciója nem volt így mostmár elkezdtem aggódni.

-Shawn?!-halatszódott aggódó hangom majd mikor fölé hajoltam elkapta a derekam és maga mellé rakott az ágyban. Nem tudtam menekülni hisz erős karjai átkarolták a derekam.

-Megijedtél hercegnő?-nézett bici szemekkel.

-Kellj fel mert mindjárt indulunk.-akartam ellökni magamtól de semmi.

-Sajnálom érted? Szerinted én hagytam volna, hogy lesmároljon? A rajongók ilyenek. Minden hűlyeséget elkövetnek.-nyögte ki fáradt hangján Shawn.

Nem szóltam semmit majd sóhajtott egyet és elengedett. Az ágy másik szélén kuporogtam majd mikor anyu szólt, hogy indulunk felkaptam a kistáskám Shawn pedig a gitárját. Nagy szemekkel néztem rá. Ezek után még van képe gitározni az utcán. Más lány biztos nem haragudna meg hisz Ő a híres Shawn Mendes de én tudtam rá haragudni. Nagy okom volt rá.  
   Mikróbusszal mentünk az Arc de Triomphe-hoz. Majd utána a Montmartre-hez.

-Anyu mi kint megvárunk! Beszélni valónk van Shawn-al.-mondtam anyunak. Majd Ő picit húzta a száját de végül bementek ketten apuval.

-Add a gitárod!-tettem csípőre a kezem. Nagy szemekkel nézett rám majd leakasztotta a hátáról a gitárt és a kezembe nyomta. Egy közeli padra ültem majd Ő velem szembe ült és elkezdtem gitározni a "I know what you did last summer"-t. Énekelni kezdtem majd bekapcsolódott Ő is. Mikor elénekeltük megfogta a kezem.

-Tényleg sajnálom.-hallottam halk suttogását.

-Szeretlek de fájt amit tettél. És igen tudom nem akartad de mikor megtette meg se mozdultál.-kezdtek folyni a könnyeim.

-Lesokkoltam. Kérlek ne ezzel rontsuk el a nyaralásunk.-állt fel Shawn.

-Szeretlek Mendes!-ütöttem vállba majd az ölébe ugrottam.

A körülöttünk lévő emberek mind tapsoltak én pedig elmosolyodtam majd megcsókoltam Shawn-t.

-Szeretlek hercegnő.-suttogta a fülembe majd lerakott a földre.

-Én is.

-Van egy jó hírem.-mosolygott Shawn.

-Na és mi lenne az?-lepődtem meg.

-Megtanítalak énekelni. Majd eljössz a turnémra. Na?- egy óriási mosolyt varázsolt arcára és engem nézett.

-Hát nem is tudom...minden hónapba hazaakarok jönni a barátokhoz meg ilyenek és...ahh majd átgondolom jó?-vakargattam a fejem.

-Rendben-mondta de láttam a szemében egy pici szomorúságot.

Mikor anyuék kijöttek az épületből végre mehettünk kajálni. Ebéd után a fiúk visszamentek aludni mi pedig anyuval shoppingolni mentünk. Rengeteg új cuccot vettünk majd mikor visszamentünk a lakrészbe se apu,se Shawn nem volt ott...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now